Babam birden
"NE!"
"ee Baba.."
"KİM BU DELİKANLI,KIZIM SONUNDA SENİNDE BİR YUVAN OLUYOR."
babam sevinmişti...şaşırmama neden oldu.Bende denizi çağırdım.yanıma ilerlerken saçını düzeltti ve kameraya el salladı.
"Merhaba"
"Merhaba evladım,adın ney?"
"Deniz efendim,Özgür deniz Cellat"
"Anladım,bende mehmet"
"biliyorum,cemre bahsetmişti"
"Pekala biz haftaya geliyoruz,ozaman gel bakalım bir muhabbet edelim.Böyle uzaktan olmaz..."
"Tabi efendim"
"Ben geleseye kadar sana emanet ha!"
"Gözünüz arkada kalmasın"
"Görüşürüz"
Dedik ve kapattık.sessizliği Deniz bozdu
"Duydun bana emanetsin"
"Duydum"
"Öyleyse çıkalımmı?"
"Olur"
Otele tekrar geldik.Hemen eşyalarımızı toparladık.Ve otelden ayrıldık.Uçağa bindik muhabbet ede ede Türkiyeye vardık.
"Geldik sonunda"
"Aynen"
"İyi ozaman görü-"
"Bana emanetsin bana gidiyoruz"
"İyi"
Denize gittik ve odaya çıktık.
"Ben bir giyineyim,gelicem"
Deniz tamam dedi ve çıktı.Ben üzerimi çıkartmıştım bavulumda istediğim kıyafeti biraz aradım bulamadım sanırım orada unuttum...Bir şort aldım ve altıma giydim.Üzerime birşeyler aramaya başladım,yarım atlet ve uzun t-shirt vardı.Arasında kalmıştım.Tam yarım olanı aldım ve üzerime giyecektim.Deniz odaya daldı.ve o an yerin dibine girdim.üzerimde sadece sütyen vardı.
"Ee cemre pardon"
Ve hemen arkasını döndü.
"Biran unuttum da.."
"Sorun yok,giydim dönebilirsin"
"Pekala,ben de giyineyim banyoda geleyim."
"Tamam,ben burada mı yatıcam"
"Evet sen orda yat ben koltukta yatıcam."
"Niye sende yanımda yat"
"Bilmem otelde sana inat yatmıştım ama şimdi rahatsız olursan diye"
"Yok olmam"
Tamam dedi ve üzerini giydi.Bende yatağa uzandım.ardımdan oda uzandı ve arkamdan sarıldı.Biraz uykuya dalmaya çalıştım ama olmadı.Tam uyuyacakken Denizin hırıltıları bunu engelledi.Arkama döndüğümde Deniz çok hızlı nefes alıyordu.Gözleri koyulaşmıştı.
"D-deniz?"
"Efendim"
"İyimisin"
"Evet"
"İstersen üzerimi değiştirebilirim"
"Yok benim hatam fazla yaklaşmamam lazımdı"
"Ciddiydim"
"Neyde"
"Üzerimi değiştirmekte"
"Hayır gerek yok dedim ya"
"Pekala"
"İyi geceler"
Hiç beklemediği anda dudağına yaklaştım ve öpmeye başladım.Aslında iyi geceler öpücüğüydü.Ama o devam ettirdi.Beni üzerine aldı ve devam etti.Elleri sürekli bacaklarıma gidiyordu.Ve tam bir şey yapacaktı ki.Ayrıldım.
"Deniz..."
"Cemre eğer sonunu getiremiyceksen yapma"
"Ben sadece iyi geceler demek için yapmıştım.."
"Cemre az önce bende değişik şeyler oldu farkettinde ve sonrasında bunu dahada çok ilerlerlettin yapma."
"Peki bir daha öpmem.."
"Ben onu demek istemedim."
"İyi geceler"
Dedim ve arkamı döndüm.Benim onu öpmemi istemediği çok belliydi.Kendine hakim olması gerekiyordu ama bana kızıyordu.İster istemez duygusallığım tutmuştu.Hafiften ağlamaya başladım.neden bilmiyorum ama durmuyordu.
"Cemre bana dönermisin?"
Ses vermedim.
"Uyumadığını biliyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HACK
Teen FictionBir hacker grubunun Cemre adında bir kızı hacklemesiyle başlar.Farklı işleri olan bu grup bu kızı Deniz'e bırakır.Fakat Deniz bu kıza aşık olur. Ve hacklendiğini bilmeyen Cemre'nin tepkisi ne olacak?