11 bölüm: büyük yüzleşme
İşte artık gerçek bir yüzleşmenin şuan olduğunu düşünüyordum. Onlar araba'dan inip okula girdiklerinde titriyordum. Okula girdiğimde yukarı kata doğru çıktığımda koridor da onları gördüm. Bana başlarıyla selam verdiler . Üst kata lavaboya girmeye gittim. Çıktığımda kapıda Rüzgar'ı gördüm. Hiç bakmadan yanından geçiçek iken bir anda kolumu tuttu.
Rüzgar bırak kolumu !
"Buse sürprizimi beğendin mi ?"
Senden nefret ediyorum.
"Ama neden öyle diyorsun ki sana sürpriz yaptım".
Çek elini üstümden diyorum yoksa bütün okulu başına toplarım.
"Tamam tamam sakin şimdi gidebilirsin sonra görüşeceğiz".Kolunu çektiği gibi hızla yanından gittim ve sınıfa girdim. Onur'un yanına doğru ilerledim.
"Buse yüzün bembeyaz olmuş iyi misin?"
İyiyim birşeyim yok
"Emin misin?"
Evet evet.Ve işte beklenen an ....
Sınıfa girdikleri gibi Onur ayağa kalktı .
Lan şerefsiz sen hangi yüzle geliyorsun bu okula?
"Şşş anasının kuzusu sakin bebeğim" dedi Rüzgar
Ne diyorsun lan sen?
" Aaa ne diyorum ki ben arkadaşlar" diyip kuzey ve serkan'a baktı . Tam o an Onur rüzgara bir yumruk attı . Araya hoca girip ayırdı tabi sonra müdürün odasına gittiler. Ders boyu dönmemeleri merak etmeme sebep oluyordu sonuçta alt tarafı bir ikaz alıp dönüceklerdi...Yazarın anlatımıyla...
Rüzgar ve Onur odadan çıktığında ikisi de tek kelime etmiyordu.
"Buse'nin peşini bırakıcaksın" dedi Onur. " Alla alla bundan benim niye haberim yok" dedi Rüzgar. "Şimdi oldu işte sevgilimden uzak dur " dedi Onur. " O hep bana aitti hep beni sevdi " dedi Rüzgar. " Eskidendi o şuan benim sevgilim zamanında nasıl def olup gittiysen şimdi de çık git hayatımızdan " dedi Onur. " Gitmezsem?" Dedi Rüzgar. " Gitmezsen bu aramızdaki şey hep devam edicek ve yıpranan buse olucak " dedi Onur. " Yıpranmasına izin vermeyeceğim" dedi Rüzgar. " Komiksin cidden varlığın bile onu yıpratıyor iken bunu demen cidden komik" dedi Onur . "Göreceksin birgün senden alıcağım onu " dedi Rüzgar . " He evet alırsın görürsem söylerim" dedi Onur. Ve gitti.
Onur'un içi içini yiyordu . İçten içe çok korkuyordu ya Buse onu bırakırsa diye ama işte bu sorunun kesin bir cevabı olmadığını kendisi de biliyordu. Rüzgar'la yaptığı o konuşmadan sonra anlamıştı ki artık hiçbir şey eskisi gibi olamayacaktı...
Sınıfa doğru gittiğinde bir anda çalan şarkıyla yerinde durdu.
" Romeo ve juliet gibiydik ikimiz sevgilim ...
Nasıl gidersin yüreğim sende iken sevgilim..."Onur bu şarkıyı Rüzgar'ın açtığını çok iyi biliyordu . Ve bu onu çok sinirlendiriyordu. Bir anda bütün okul koridorlara çıktı. Neydi bu Buse' yi kaybetmenin ilk adımlarımıydı...
Buse'nin anlatımıyla...
Sınıftan çıktığımda Onur'u gördüm. Dağılmış gibiydi ne olmuştu da bu hale gelmişti merak ediyordum. İçimden bir ses hiçbir şeyin eskisi gibi olamayacağını söylüyordu. İçten içe çok korkuyordum."Onur iyi misin" dedim. " İyiyim buse hadi sınıfa geçelim " dedi . " Emin misin iyi olduğundan?" dedim. " Evet gel geçelim sınıfa " dedi. " Peki" dedim. Rüzgar sınıfa gelmemişti. Ne Serkan ne o ne de kuzey ortada yoktu. Yine birşeyler yaptıklarını tahmin ediyordum. Bütün gün okula hiç gelmediler . Okul çıkışı Onur beni eve bıraktı . Odama çıktığım gibi uyumuştum.
Rüzgar'ın anlatımıyla...
Abi hadi çabuk olun gelmeden halledelim. " Ya emin misin yapmayalım bence bunu " dedi kuzey. Oğlum hadi işine bak tabi eminim . " Öyle diyorsan." Öyle diyorum işine devam et. " Abi Onur'un arabasına ses dinleyen böcek koyunca eline ne geçiçek" dedi Serkan . Buse ve onun konuşmalarını duyucam yeterli bir cevap mı kardeşim? . " Tamam abi birşey demedim." Dedi Serkan.Ve artık sanırım hiçbir şey eskisi gibi olmuyordu...
__________________________________________
Selam canımın içleri nasılsınız umarım iyisinizdir. Bölümleri geç atıyorum bunun farkındayım ama elimde olan birşey değil maalesef yazmak içimden gelmiyor o yüzden yazamıyorum. Yazmak istediğim zaman hemen bölümün başına geçiyorum zaten ...Evet gelelim bölüme sizce nasıl olmuş?
Ve sizce Onur neden bu kadar korkuyor?
Onur ve Rüzgarın konuştuğu o sahne sizce gerçek yüzleşme miydi?
Ve en önemlisi sizce o böcek neleri ortaya çıkartacak?Sorulara cevap vermeyi unutmayın bölümü oylayıp yorum yaparsanız çok mutlu olurum . Sevildiğinizi unutmayın 🌼🌼🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı'nın Resmi
Teen FictionOyunmuş . Hepsi birer oyunmuş . Beni hiç sevmemiş . Elimi tutuşu , gözlerime bakışı, beni öpüşü hepsi koca bir yalandan ibaretmiş. Günlerce bu cümleyi tekrarladım kendime ve her gün bir kez daha ondan nefret ettim . Anlıyor musun ? Nefret ettim ond...