4. Bölüm

109 20 8
                                    

Selamm nasılsınız umarım iyisinizdir . Sizleri çok özledim uzatmadan bölüme geçiyorum . Unutmayın ben hep yanınızdayım✨

4.bölüm
" Çok tuhaftı. Ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu..."

Gizem'ler gelmişti, içeri geçip anneme selam verdiler ve beraber yukarı çıktık. Aşçıya bize" sıcak çikolata" getirmesini söyledim. Tam o anda telefonum titredi açıp baktığımda mesaj gelmişti (mesaj helindendi). "Buse canım kusura bakma maalesef işim çıktı gelemiyorum ama bunu telafi edelim" demişti. Ben de "sorun değil "dedim ve telefonu kapattım. Kapı çaldı ve içeri evin aşçısı girdi. Sıcak çikolatarı hazırlamış , bize getirmişti. Sıcak çikolataları alıp yerimize oturduk. Gizem söze atladı. " Buse seninki nasıl ?" dedi. "Off Gizem elli kere dedim seninki deyip durma diye " dedim.

"Ama öyle çocuğun sana nasıl baktığını gördük öyle değil mi Esra , Cemre sizde birşey söyleyin" dedi. Cemre ve Esra'da aynen öyle dediler." O herkese öyle bakıyor" dedim." Peki senin ona bakışların ona ne diyeceksin? "dediler. Ben onlar bunu söyleyene kadar onu sevdigimi anlamadım . "Ben onu arkadaşım olarak görüyorum" dedim." Off Buse bir kere de sevdiğini söyle duygularını belli et, hayatın boyunca böyle yaparsan hep kaybedersin onun sana bakışları ,senin ona bakışların görmüyor musun? bunu daha ne kadar saklayabilirsin? bunu kendine de ona da yapma " dedi Gizem.

"Canım o kadar yandı ki, onun canını da yakmak istemiyorum. Ben buna alışığım ama o buna katlanamayabilir. Belki de aramıza mesafe koymalıyım" dedim. "Buse saçmalama" dedi Esra." Esra korkuyorum biliyorsun başıma neler geldi, neler yaşadım, daha doğrusu o zamanlar yaşamadım bile bunu üçünüz de biliyorsunuz , bu konu burda kapansın " dedim.

Esra"aynen "dedi. Gizem " Buse Berk nasıl?" dedi. "Vay... hayırdır niye merak ediyorsun Gizem" dedim." Hiç sen konuyu değiştir deyince aklıma geldi sordum" dedi." O zaman cevaplayayım bari sorunu" dedim. "Berk'ler iyi hepsi iyi merak etmeyin "dedim. " Biz onları sormadık ki" dedi Esra. Arkadaşlar bari bani yapmayın! Hepinizin onları merak ettiğiniz için buraya geldinizi biliyorum.

"Buse çok mu belli oluyor?" dedi Esra. Yok aslında belli olmuyor ama ben sizin arkadaşınızım ve hepinizi çok iyi tanıyorum. Anlamak benim için kolay oldu." Iyi o zaman valla herkes anlamıştır diye aklım çıktı" dedi Cemre.

"Cemre sen bize bir şarkı söylesene" dedim." Tamam söyleyeyim ne istersiniz hangi şarkıyı söyleyeyim" dedi. " Yaramızda kalsın" şarkısını söyle dedim. "Tamam olur" dedi. O şarkıyı söylerken ben şarkıya mı yoksa geçmişime mi ağlıyordum bilmiyorum . Bir söz varya " Çok tuhaftı. Ağlayamadım . Ama ruhum paramparça olmuştu..." Bu sözü ilk okuduğumda durup öylece bakmıştım ne kadar baktığımı hala hatırlamıyorum. Belki dakikalarca hatta belki saatlerce ama öyle ruhsuz okumuştum ki içimde bir yere dokunduğunu biliyordum ama neden o kadar hissizdim bilmiyorum belki de sebebi geçmişimdi. Biliyor musunuz bu şarkıyı her dinlediğimde o geliyor aklıma , bana nasıl acı çektirdiği, bana yalanlar söylediği , ben onun yüzünden kimseye güvenemedim, kimseye bakamadım ben ona 3 yılımı verdim. Ben onun yüzünden Onur'a bile güvenemiyorum. Nefret ediyorum, ondan bıktım onun söylediği yalanların canımı acıtmasından bıktım. Aklıma onunla beraber geçirdiğim birşey gelince yıkılıyorum. Canım çok yanıyor , çok acıyor . Ben Onur'a nasıl güveneceğim, onunda bana aynı şeyleri yaşatacağı korkusuyla onun gözlerinin içine nasıl bakacağım bilmiyorum . Öyle bir çıkmazın içindeyim ki sıkıştım kaldım .

"Buse biliyoruz çok canın yandı, çok kırıldın, çok üzüldün,çok incindin ama Onur bunu sana yapmaz , seni kırmaz, seni üzmez sana nasıl bakıyordu biz gördük . Gözlerinin içi gülüyordu. Merak etme güven ona bu sefer mutlu olucaksın" dedi Gizem.

Acı'nın Resmi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin