Selam canımın içleri çok uzun zamandır bölüm yazmıyorum ama artık geri döndüm . Hiç uzatmadan bölüme geçelim bölüm sonunda konuşucaz ...
12 bölüm : Onur'un Doğum Günü
Birgün bir yerde bir söz görmüştüm " eskiden derdim ki ; güneş ve yağmur gibiydik birbirimizin sebebiydik ama birbirimizin değildik şimdi diyorum ki; yağmur gelir güneş gider , güneş gelir yağmur gider birbirimizin gitme sebebiyiz " acaba ne yaşamış olabilir ki böyle yazmış cümlenin anlamı o kadar derin ki , başta birbirlerinin sebepleri ama birbirlerinin olmadıklarını söylüyor sonra birbirlerinin gitme sebebi olduklarını söylemiş. Ben bizi yağmur ve gök gürültüsüne benzetiyorum daha doğrusu aşk,'ı . Hatırlıyor musun Onur derste söylemiştim ?
Evet hatırlıyorum , ben hayran kalmıştım.
Onur sence neden böyle bir söz yazmış yazar ?
Güzelim insanlar hep değişir hissettikleri bile değişir yani ben çok anlamam böyle şeylerden ama başta birbirlerinin olamadıklarını sonra ise birbirlerinin gitme sebebi olduklarını söylemiş ikisi çok farklı şeyler onun ne yaşadığını bilmiyoruz ama birşey var ki gerçekten derin bir anlamı var .
Evet öyle gerçekten . Onur manzara çok güzel değil mi arabanın içinde oturmuş sahili izliyoruz mis gibi kahvelerimiz de var .
Evet çok güzel gerçekten .
Onur niye bana öyle bakıyorsun?
Nasıl bakıyorum ?
Şöyle işte
Nasıl ?
Onur!!
Efendim?
Neyse , ne yapacağız burda oturmaya devam mı edeceğiz ?
Bana kalsa sabaha kadar böyle seni izlerim." Senin ona bakan gözünü ben -
Rüzgar bir dur abi birşey dinliyoruz sakin ol .
Lan görmüyor musun kıza yürüyor ?
Abi sevgilisi ne bekliyorsun normal değil mi ?
Onun normalini ben
Tamam abi tamam sus da dinliyelim ."Güzelim sizinkiler evde değilse istersen gel bize gidelim sana misafir odasını hazırlasınlar .
Yok eve gideyim ben zaten herkes evde birşey olmaz merak etme .
Peki istediğin gibi olsun .***
Eve girdiğimde direk odama çıktım üstünü değiştirdim sonra yatağıma oturdum ve aklıma uzun zamandır kitap okumadığım geldi . Kalkıp kitaplığıma doğru ilerledim " Milena'ya Mektuplar" kitabını aldım ve okumaya başladım .Saat 12.30 olmuştu telefonumu elime aldım ve güzel bir şarkı açıp yatağın içine girdim .
Uyandığımda kalkıp telefonuma baktım ve çok önemli birşeyi farkettim . Onur'un doğum gününe iki gün kaldığını gördüm. Hemen Murat'a mesaj yazdım.
"Murat Onur'un doğum gününe iki gün kalmış hemen bir şeyler hazırlamamız lazım bana yardım etsene " diye yazdım . Sonra telefonu bırakıp üstümü değiştirdim, dişlerimi fırçaladım, çantamı alıp aşağı indim kahvaltı etmeden evden çıktım. Acaba Onur'a nasıl bir doğum günü partisi hazırlasam diye düşündüm .Tabi ya nasıl aklıma gelmedi tekne de bir parti hazırlıycam. Onur'u oraya sahile yürüyelim bahanesi ile götürürüm. Bir müzik grubu ayarlarım . Herkesi çağırırım . Bir de yemek ve süsleme işini de hallettik mi tamamdır .
Okuldan içeriye girdiğimde direk sınıfa çıktım . Girdiğimde Murat'lar içerde oturuyordu . Allah'tan Onur gelmemişti hemen onların yanına gittim.
"Selam günaydın , nasılsınız?
Günaydın kuzum iyiyiz sen nasılsın?
İyiyim . Şimdi iki gün sonra Onur'un doğum günü var . Bir parti hazırlıycam o yüzden hepiniz bana yardım ediceksiniz. Şimdi teknede bir parti hazırlıycaz. Tekneyi ben halledicem. Berk sen bir grup ayarlıyacaksın aynı zamanda sınıftaki ve Onur'un diğer sınıftaki arkadaşlarını çağırıcaksın . Kerim sen ve Murat da süsleme yiyecek ve içecekle ilgilenin.
Tamamdır Buse biz hallederiz .
Tamam bende babamı arıyacağım tekneyi halledeyim hemen " dedim ve babamı aradım.Alo baba günaydın , nasılsın ?
İyiyim prenses sen nasılsın ?
İyiyim okuldayım
Aferin kızıma güzel güzel çalış .
Tamam baba çalışıyorum merak etme . Şey ben senden birşey rica edicektim.
Dinliyorum mevzu ne kötü birşey mi var ?
Hayır hayır kötü birşey yok şey arkadaşımın doğum günü varda tekne de bir parti hazırlamak istiyorum bana bir tekne hazırlar mısın?
Tabi hemen hallederim .
Teşekkür ederim baba seni çok seviyorum öptüm dikkat et .
Bende seni seviyorum güzel kızım sende dikkat et .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı'nın Resmi
Teen FictionOyunmuş . Hepsi birer oyunmuş . Beni hiç sevmemiş . Elimi tutuşu , gözlerime bakışı, beni öpüşü hepsi koca bir yalandan ibaretmiş. Günlerce bu cümleyi tekrarladım kendime ve her gün bir kez daha ondan nefret ettim . Anlıyor musun ? Nefret ettim ond...