Selam canımın içleri sizleri çok özledim . Bölüm atamamanın sebebi ödevlerim ve birazcık hasta olmam ama bundan sonra haftada en az bir bölüm atmayı düşünüyorum. Şimdi sözü uzatmayacağım zaten bölümün sonunda tekrar konuşucaz.
Hadi bölüme..
7.bölüm
~ teşekkür ederim
Teşekkür etme artık ...Onur'a arkamı dönüp sanada iyi geceler dedim ve eve girdim. Kalbim yerinden çıkacak gibiydi hemen odama çıktım ve camın önüne gidip oturdum. Hava çok güzeldi insanın ruhuna dokunan hafif bir hava vardı . O kadar güzel bir rüzgar esiyordu ki tahmin bile edemezsiniz. Biraz camın önünde oturup düşündüm. Birgün Onur'la aram bozulur mu diye? Bunu asla istemiyordum bana iyi gelen bir ruhu vardı. Beni iyileştiren bir ruhu vardı . Ruhu ruhumu tamamlıyordu . Tamamlayıcımdı. Ben bunları düşünürken mesaj geldi...
Onur:uyudun mu? Diye yazmıştı .
Uyumadım dedim.Çevrimiçi .... Çevrimiçi .... Çevrimiçi
Yazıyor....
Onur: bu gece çok güzeldi benim için teşekkür ederim.
Asıl ben teşekkür ederim çok güzel bir gece geçirdim.Yazıyor....
Onur: benim gecem kadar güzel olamaz emin ol 😉
Bende bundan bahsediyorum zaten ..Yazıyor....
Onur: tamam senin gecen çok güzeldi .
Evet çok güzeldi.
Onur: sen neden bu kadar inatçısın acaba?
Bilmem neden acaba ama işime yarıyor inatçı olmam .
Onur: cadısın valla
Cadıyım ama birazcık
Onur: birazcık öylemi ?
Öyle ....Yazıyor .... Yazıyor.... Yazıyor...
Onur: peki birazcık cadısın ama artık uyu güzelim bugün çok yoruldun dinlenmen lazım ...
Peki tamam uyurum ama sende uyu
Çevrimiçi.... Çevrimiçi... Çevrimiçi....Onur iyimisin neden birşey yazmıyorsun?
Onur: ya okuldaki kızlar grup açmış benide almışlar ona bakıyordum.
Ona bakıyordun öyle mi?
Onur: evet ona bakıyordum. Neyse sen yat bende biraz daha gruptakilerle konuşup yatarım.Ya deli olucaktım şimdi Onur okulun en yakışıklısı diye bütün kızlar ona yürüyordu birde üstüne grup açmışlar. Gelde delirme yaaa neyse ben delirmeden artık kalkıp kiyafetlerimi değiştirmem gerekiyordu. Telefonumu bırakıp kalkıp eşofmanlarımı giydim. Saçımı da topuz yaptım ve aşağı inip kendime ıhlamur yapıp tekrardan odama çıktım. Kitabımı alıp camın önüne oturdum . Ve okumaya başladım .
Uyandığımda babam yanımda oturuyordu. Baba geldin mi? Dedim." Geldim kızım şimdi geldim sanırım kitabını okurken uyuya kalmışsın saat daha erken seni yatağına kaldıracaktım daha rahat uyu diye ama uyandın "dedi. "Baba seni çok özledim" dedim. "Bende seni canım ama uyandırmaya kıyamadım çok güzel uyuyorsun tatlı cadım benim "dedi. Yaa baba cadı mıyım ben? Dedim. "Evet tatlı bir cadısın "dedi. Tamam tatlı bir cadıyım dedim ve babama sarıldım." Kızım ben bugün evdeyim biraz dinlenicem yarın giderim şirkete şimdi gidip annene geldiğimi haber verim "dedi. Aa Baba anneme geldigini daha söylemedin mi? Dedim. "Hayır daha söylemedim geldiğim gibi seni görmeye geldim"dedi. Yaa baba seni çok seviyorum dedim. "Bende seni canım kızım" dedi. "Yaa bensiz burda konuşuyorsunuz" dedi annem. Anne sen burda mıydın? Dedim. "Burdaydim cadı sizi izliyordum" dedi. "Ah canım şu cadı yüzünden hep en son benim geldiğinden haberim oluyor "dedi annem babama. "Ama canım burda uyuya kaldığıni gördüm yatağına kaldıracaktım uyandı cadı sonra da rahat bırakmadı "dedi babam. Ama baba ben naptim ki dedim. "Kızım çaktırma annene seni kıskanıyor "dedi babam. Hee tamam o zaman dedim . Evet anne öyle oldu babamı ben rahat bırakmadım dedim. "Tamam cadı inandım" dedi annem. "Neyse biz çıkalım da sen uyu kızım "dedi babam. Tamam baba iyi geceler size dedim. "İyi geceler kızım" dedi babam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı'nın Resmi
Teen FictionOyunmuş . Hepsi birer oyunmuş . Beni hiç sevmemiş . Elimi tutuşu , gözlerime bakışı, beni öpüşü hepsi koca bir yalandan ibaretmiş. Günlerce bu cümleyi tekrarladım kendime ve her gün bir kez daha ondan nefret ettim . Anlıyor musun ? Nefret ettim ond...