Özlem || 12. Bölüm

313 35 24
                                    

"Bunları nereden biliyorsun?"

Emma, içinden kendisine lanetler okuyordu. Şu an ne yapması gerektiği hakkında en ufak bir fikri yoktu ve karşısında ona nefret ve sinir ile bakan gözler de güzel kıza hiç yardımcı olmuyordu. Konuşması gerektiğinin farkındaydı ancak konuşursa kekeleyeceğinden emindi.

"Kızın kolunu hemen bırak, Riddle." Emma sağ tarafından gelen bir kız sesi duyunca başını o tarafa çevirdi. Üzerinde Quidditch üniforması vardı ve bir Hufflepuff öğrencisiydi.

Tom Riddle, sinirle gülerken  genç kızın kolunu savururcasına bıraktı. Bu ani bırakış ile Emma bir kaç adım geriye doğru sendeledi.

"Sana ne Bean? Kendi işine bak."

"Benim işim bu, Riddle. Bir sıkıntı mı var?" Emma, soyadının Bean olduğunu öğrendiği, kapkara saçlara sahip olan genç kıza büyük bir şaşkınlıkla bakıyordu.

'Aptal Bulanık'  diye geçirdi içinden Tom. Eğer bir kaç saniye daha burada durursa, bu iki bulanıktan birine ölümcül laneti fırlatacağından emindi.

Emma'ya dönüp konuşmaya başladı. "Bu iş burada bitmedi, Granger."

"Hadi Riddle, hadi. Yürü git." dedi Hufflepufflı kız. Elini savururcasına ileri doğru sallıyordu. Tom Riddle gözlerini devirdikten sonra tekrardan Emma'ya döndü; gözleriyle nefretini ve sinirini o kadar çok belli ediyordu ki, genç kız sessiz bir şekilde yutkunmak zorunda kalmıştı.

Slytherinli genç oradan uzaklaştığında, Hufflepufflı kız Emma'nın yanına geldi.

"Sana bir şey yaptı mı?" Emma gözlerini kıza çevirdi. Çok güzel, ela renginde gözlere sahipti. Sorduğu soruya başını olumsuz anlamda sallayarak cevap verdi.

"Teşekkür ederim." dedi Emma, kısık sesle. Az önce yaptığı saçmalığın etkisinden çıkamamıştı.

"Önemli değil, kim olsa aynısını yapardı." Emma, karşısındaki kız gülümseyince istemsizce gülümsedi.

"Ah, bu arada ben Bean; Alessi Bean." Emma, kızın uzattığı eli sıktıktan sonra biraz önceki yaşananlar hiç yaşanmamış gibi gülümsedi.

"Ben de Her-" ancak cümlesi Alessi tarafından bölündü.

"Evet, evet. Biliyorum. Hermione Granger. Edward Potter ve Abraxas Malfoy'un yakın arkadaşı. Hatta yanlış hatırlamıyorsam Malfoy, senin için Riddle ile kavga etmişti-"

Emma, karşısındaki kıza şaşkınlıkla bakıyordu. İsmini nereden biliyordu ki, öyle tanınan birisi değildi. Ayrıca Abraxas ve Tom'un kavgasını nereden biliyordu?

Alessi, Emma'nın büyümüş gözleriyle karşılaşınca susmak zorunda kalmıştı. Bir kaç saniye sonra Emma'nın tuttuğu elini çekti ve önüne gelen saçı kulağının arkasına sıkıştırdı.

"Yanlış anlama, sapığın falan değilim. Okuldaki bir çok kişi hakkında çok fazla bilgiye sahibim. Dedikodu yapılacağı zaman işime yarıyor." dedikten sonra hafif kıkırdadı.

"Arkadaşların ile benim dedikodumu mu yaptınız?" dedi Emma, şaşkınlığını gizlemeden.

"Yani... evet. Hem Malfoyların varisi Abraxas Malfoy ile hem Gryffindor'un gözde öğrencilerinden olan Edward Potter ile yakın arkadaşsın."

Emma yüzünü buruşturdu. "Benim hakkımda bir tek Abraxas'ın ve Edward'ın yakın arkadaşı olmamdan mı bahsettiniz?"

Alessa bir elini beline koyduktan sonra tek kaşını kaldırdı. Sonra hafif gülerek konuşmaya başladı. "Evet, ne bekliyordun ki? Derslerde öyle aman aman bir başarıya sahip değilsin. Senin hakkında başka ne konuşabilirdik?"

Tomione || BAŞKA BOYUTTA HOGWARTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin