Medyada: Karnelya Ülkesi
Abel Korzeniowski - Come Gentel Night
Keyifli okumalar ^^
——————————————
Ter içinde uyandım. Sürekli aynı rüyayı görüyordum. Sara'nın beni öldürmesini.
Derin soluk alıp verişlerim normale dönünce. Elimle alnım da ki terleri sildim yavaşça.
'Saat kaçtı?' sol tarafıma dönüp tahta komodinin üzerinde ki saate baktım. 04:36.
Oflayıp yatağa attım kendimi. Son zamanlarda çok sık görmeye başlamıştım. Şimdiyse geri uyuyamıyorum.
Usulca yataktan kalktım. Tahta oymalı dolabımın kapağını açıp içini kurcaladım. En arkalarda duran bale mayomu ve bale eteğimi alıp kapattım. Masam da duran siyah tokaları da elime alıp yere eğildim. Bale ayakkabılarımı da koluma asıp odamdan sessizce çıktım.
Merdivenlerden yavaş adımlarda alt kata indim. Sağ tarafa dönüp koridorda yürümeye başladım. tekrar sağ tarafa dönüp biraz yürüdükten sonra kapının önüne geldim. Yavaşça kulpu çevirerek içeriye girdim.
Hilda Halam annemin beş yaşlarındayken bu odada bale yaptığını söylerdi. Çok güzel bale yaptığını anlatırdı. Ben de bir hevesle beş yaşımda bale yapmaya çalıştım. Ne zaman buraya gelsem, annemin de benimle beraber dans ettiğini düşünürdüm. Şimdi tekrar anneme ihtiyacım var. Onu hissetmeye ihtiyacım var.
Hilda Halamın deyimiyle, annemin bale yaparken en sevdiği şarkıyı plağa koyup pikap iğnesini indirdim ve şarkı başladı.
Abel Korzeniowski - Come Gentel Night
Üstümde ki geceliğin askılıklarını indirerek geceliğin yere düşmesini izledim. Bale mayomu elime alarak giydim üstüme. Siyah tül bale eteğimi ayaklarımdan geçirerek bale mayomun üstüne giydim. Saçlarımı gergince bardanın arkasında ki aynaya bakar topuz yaptım. Açılmasın diye sıkıca toplasam da tel tokalarla da iyice sabitledim.
Yere oturdum. Elimi annemden kalan toz pembe bale pabuçlarının üzerinde gezdirdim. Pabuçlarını biraz kırıp esneterek sağ ayağıma pabucun tekini giydim. Bileğimin iç tarafındaki kurdeleyi alarak bileğime düzgün şekilde doladım. Ardından bileğimin iç tarafındaki kurdeleyi bırakmadan, dış tarafta ki kurdeleyi tutarak doladım. İki kurdeleyi bir araya toplayarak, ayağımın arka kısmında bir biri üzerine gelecek şekilde çapraz geçirdim. Bileğimin iç tarafını fazla sıkmadan yavaşça bağladım. Bağcığın uçlarını, hareket esnasında çıkmaması için kurdeleleri bileğimin altına sıkıştırdım. Kurdelelerin uçlarını bağlandıktan sonra bıraktım. Aynı işlemi sol ayağıma da yapıp oturduğum yerden kalktım.
Isınma hareketlerine başladım. Ayaklarımı yedinci pozisyona getirip kollarımı yana sonra önden yana ve arkaya götürdüm. Başımı dizime değecek şekilde öne eğildim ve yeri tutmaya çalıştım.
Yere sırt üstü yatarak bacaklarımı uzun ve gergince durdurarak ayak uçlarımı geriye doğru çekmeye başladım. Ayak parmaklarımı ileriye iterek, ayaklarımı iyice germeye başladım. Parmak uçlarımı tekrar yere değdirmeye çalıştım. Ayağa kalktım yavaşça. Dizlerimi yana doğru büktüm bir süre.
Duvarı tamamen kaplayan aynanın önünde ki sabitlenmiş olan bardanın yanına adımladım. Önümde ki boydan boya camdan duvara baktım. Tepede ki meşe ağcını görebiliyordum. Sol elimle tahta bardayı tutarak ısınma hareketlerine devam ettim. Daha sonra bacaklarımı yerde esneterek ayağa kalkıp dans etmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönüşüm - Uyanış I
FantasiaKaranlığın içinden bir uyanış gerçekleşti. Tok bir sesle bozuldu sessizlik. Kayıp gerçeklik su yüzeyine çıktı. Nefesler tutuldu. Kızıl ayın altında parıldayan kan gölünden çıkan iblisler efendilerine boyun eğdi. Aleda, İblislerin Kraliçesi.Kayıp s...