Medyada: Cadılar Köprüsü
Keyifli okumalar ^^
——————————————
Güneş yeni doğmak üzereyken Saltanna ailesinin kapısı çaldı. Kapıyı Hilda Hala açtı. Kapıda ki genç cadı elinde ki zarfı uzattı bıkkınlıkta. Aceleyle işini bitirip arkadaşlarının gittiği o meşhur partiye gitmek istiyordu. Hilda Hala gülümseyerek zarfı aldı eline. Kız hızlıca konuştu.
"Bu zarf Aleda Saltanna'ya. Okul için alınacaklar listesi. Bugün 'Fast Shippingle' okula gönderilmesi gerek." Elinde tuttuğu süpürgeyle Hilda Halanın konuşmasına fırsat vermeden hızla oradan uzaklaştı. Ağzı açık kalan Hilda Hala kapıyı yavaşça kapatıp mutfağa geri döndü. Elinde ki zarfı uzun tahta masaya bırakıp işine devam etti.
Bir süre sonra aşağıya Zelda Hala indi. Elinde her zaman ki gibi piposuyla masanın üzerinde duran gazetesini aldı. Zarfı fark etmemişti bile. Önünde ki sabah kahvesinden bir yudum alarak sandalyesine oturdu. Gazeteyi açarak okumaya başladı.
"Ben kızları uyandırayım" diyerek Hilda Hala merdivenler yukarı çıkarak kızların yanına gitti. İlk önce Sara'nın odasına giderek Sara'yı kaldırdı. Homurdanarak yatağından kalkan Sara odadan çıkıp banyoya adımladı.
Hilda Hala bu sefer Aleda'nın odasına gitti. Kapıyı yavaşça açıp içeriye kafasını uzattı. Sarı kıvırcık saçlarıyla sevimli gözüküyordu. Gözleri yatağında uyumasını beklediği Aleda'yı göremeyince kaşları çatıldı. Gözleri bu sefer odayı tararken pencerenin önünde ki geniş rahat koltukta dışarıyı seyrederken buldu. Kucağında tüylerini sevdiği Tao Hilda Halayı fark ederek başını kaldırarak kapıya doğru baktı. Aleda dışarıyı izlemeye o kadar dalmıştı ki Hilda Halasını fark etmemişti bile. Hilda Hala yavaşça Aleda'nın yanına yaklaştı. Önüne gelip durduğunda Aleda irkilerek kendine geldi.
"Geldiğini fark etmedim Hala,noldu bir şey mi oldu?" kaşlarını çatmış halasına bakıyordu. Sorgulayıcı bakışlarla Aleda'ya bakan Hilda Hala dudaklarını aralayarak konuşmaya başladı. "Alede bir sorun mu var? uzaklara dalıyorsun sürekli. Bir sorun varsa söyle bize tatlım." yatağa oturarak Aleda'nın yüzüne bakmaya devam etti. Aleda kendini toparlayarak konuştu."Bir sorun yok Hala,şu sıralar çok sık kabus görmeye başladım. Onun etkisinde kaldım sanırım." Gülerek söylediği sözlerle birlikte ayağa kalktı. Yatağın yanına giderek Hilda Halanın elini tuttu gözlerine samimi ve içtenlikle bakarak tekrar konuştu. "Merak etme beni, iyiyim." Hilda Hala bir süre daha Aleda'nın gözlerinin içine baktı. Kafasını sallayarak yataktan kalktı. "O zaman sana çocukken yaptığım karışımdan yapayım."
Tam odadan gidecekken aklına bir şey gelerek arkasını döndü. "Bugün sana bir zarf geldi.Okuldan. Mutfakta ki masaya bıraktım. Çabuk giyin ve gel aşağıya hadi." diyerek odadan çıktı. Derin nefes alıp vererek odadan çıktı tam o sırada banyodan üzeri havluya sarılı Sara da çıkmıştı. Günaydınlaşarak Sara odasına Aleda da banyoya girerek yüzünü yıkadı.
Sara odasına girdiğinde aynalı masasının üzerinde ki zarfı fark etti. Üstünde adı yazıyordu. Zarfı açarak içindekileri okudu. Okuldan gelmişti zarf. Alınması gereken kitaplar, sihir için gereken malzemeler, kıyafetler yazıyordu. Zarfı katlayıp masanın üzerine koyacakken beyaz ufak bir kağıdı fark etti. Amcası yazmıştı bu notu.
"Sara Luna, bu zarf okul adına sana gönderildi. Bu notu okuduktan sonra kartım bir kaç saniye sonra sende olacak. Ne deniyorsa al. Çok çalış ve bizi aileni gururlandır."
Kağıdı okuduktan sonra elinde siyah bir kart belirdi. Üstünde altın harflerle amcasının adı yazıyordu Edward Nortan. Soyadları farklıydı evet çünkü amcası beşinci kuşaktan akrabasıydı. Amcası çok despot ve zengin biriydi. Sara'yı çok sevmese de ona bakıyordu. Bu Sara'ya az da olsa yetiyordu. Çünkü Sara para değil ilgi şefkat istiyordu. Bu yüzden Saltanaa ailesini çok seviyordu. Onunla ilgileniyor, seviyorlardı. Sara düşüncelerinden kurtulup kartı zarfın üzerine koyarak üzerinde ki havludan kurtulup giyinmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dönüşüm - Uyanış I
FantasyKaranlığın içinden bir uyanış gerçekleşti. Tok bir sesle bozuldu sessizlik. Kayıp gerçeklik su yüzeyine çıktı. Nefesler tutuldu. Kızıl ayın altında parıldayan kan gölünden çıkan iblisler efendilerine boyun eğdi. Aleda, İblislerin Kraliçesi.Kayıp s...