1:2

11 1 2
                                    

Medyada: Sara

Keyifli okumalar ^^

——————————————

Sara'yla otobüsün gelmesi için toplanma alanında bekliyorduk.

Kimseyi tanımıyordum. Sara'nın bir kaç tane arkadaşı gelip Sara'yla konuşmaya başlamıştı bile. Sohbete hiç dahil olmak istemiyordum. Biraz geri durarak sohbetten uzaklaştım.

Bir elim valizimi tutarken diğer elimle de kolumu tutuyordum. Başımı geriye atarak sesli bir nefes verdim.

Arkamdan gelen erkek kahkasıyla beraber dönüp arkama baktım. İan'dı bu.

Gülümsiyerek "Merhaba" dedim.

"Anlaşılan baya sıkılıyorsun." Kaşlarını Sara ve arkadaşlarını işaret ederek konuştu.

Yüzümü buruşturarak " Çok mu belli oluyor" dedim. 'Ehh' dercesine kaşlarını kaldırıp güldü.

Dudaklarını aralayıp tekrar konuştu.

"Kolun nasıl oldu?"

Koluma bakıp cevapladım sorusunu." Daha iyi” derin nefes alıp verdim.

Ne İan ne ben gözlerimizi çektik. Korna sesiyle kendime gelip. Otobüsü işaret ederek.

"Sonunda geldi. Okulda görüşürüz o zaman" hafif sırıtarak cevabını bekledim heyecanla.

"Görüşürüz,sakar kız" gülümseyip yanımdan ayrıldı.

Arkasından bakarken. Sara kolumu çekiştirip 'otobüs geldi gidelim' diyordu.

Valizlerimiz yerleştirip otobüse bindik. Sara cam kenarına otururken bende yanına kuruldum. Gözlerimi kapatıp başımı geriye yasladım.

Kısa bir süre sonra herkes yerleşince. Otobüs hareket ederek havalanmaya başladı. Enwix okuluna sadece bu otobüslerle gidiliyordu.

Gözlerimi açıp pencereden dışarıya baktım. Otobüsün arkasından çıkan renkli dumanlar bulutların arasına karışıp dağılıyordu.

İçimden 'acaba dönmek için geç mi?'. 'Neler olacaktı. Benim İblislerin Kraliçesi olduğumu öğrenecekler miydi' diye düşünüp duruyordum.

Bir anda üstümde hissettiğim soğuk sıvıyla gözlerim şokla açıldı. Beyaz tişörtüm üstüme dökülen sarı sıvıyla boyanmıştı.

Kafamı sinirle kaldırıp kimin döktüğüne baktım. İan'ın yanın da ki sarı kafanın tepemde dikilip güldüğünü görünce iyice sinirlenmeye başladım.

Elinde tuttuğu boş bardağı sallayıp. " Ah kusura bakma elimden kaydı" demesiyle sakin olmaya çalıştım. Derin nefes alıp vermeye başladım.

Sara konuşmaya başlayınca kıza cevap vermeyip önüme döndüm. Şuan daha büyük bir problemim vardı. Sarı kafayı düşünemicek kadar büyük bir problem hem de. Ama elbet bunun hesabını sorardım. Beklesin şimdilik.

Sarı kafa gidip yerine oturdu. Sara 'iyi misin' diye sorup durdu otobüs yere inene kadar.

"İyiyim, şimdilik beklesin ben ne yapacağımı biliyorum" diyerek yerimden kalktım. Herkes yavaş yavaş inmeye başlamıştı bile.

Sara'yla beraber inip etrafa baktık. Siyah kocaman şatoydu. Sivri tepesi. Kasvetli havasıyla bence çok hoştu.
Ön bahçesi sadeydi. Güllerle bezenmiş okul yoluna bayılmıştım. Sinirimi birazda olsa almıştı.

Okula doğru adımlamaya başladık. Bir elimde valizimi sürüklerken diğer yandan etrafı inceliyordum.

Sara koluma girerek gülümsedi. "Hissediyorum iyi şeyler olucak" beraber kol kola yürümeye devam ettik.

Dönüşüm - Uyanış IHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin