dünyadaki tek meleğe,
mektubu kısa tuttuğum için çok çok özür dilerim shun'um. ama anlarsınız ya, kendimi anlatmaya pek de açık biri değilimdir. çevremde dönüp dolaşan olayları anlatırım, ve sizi yazıya dökerim bolca. düşlerimin başrolündeki, hayatımın başındaki sizi sık sık gökyüzüne benzetirim ya...
sâhi, hatırlar mısınız o günleri? gerçi unutmak mümkün değildir. birlikte, gökyüzüne bakarak konuşurduk. sarılırdınız utangaç bir şekilde, öylesine hafif bir dokunuşa sahiptir ki elleriniz, sarılma olduğundan şüphelenirdim. ama mutlu olurdum, beni hep mutlu ederdiniz. vücudumdaki yaraları sarar ve beni gülümsetirdiniz. gülmeyi sizinle öğrenmiştim ya ben. siz kızarırdınız, ben gülümserdim istisnasız...
şu an bile, bu satırları okurken delicesine kızardığınızı görebiliyorum. sanki karşımda oturuyorsunuz da, size öyle yazıyormuşum gibi. ne kadar da garip...
yarın yetenek sınavına gireceğim, lütfen dualarınızı eksik etmeyin.
bir meleğin duasına ihtiyacım var çünkü.
sonuçları size yazacağım.
sizin ışıltınızda kaybolan; aren.
-not: inanamıyorum bu önceki mektuptan bile daha kısa oldu. kusuruma bakmayınız.
ailenize selamlar.-[ ▪ ]
merhaba bay aren,
elbette, o günleri unutmak mümkün değildir. size hafifçe dokunduğumu düşünüyorsunuz, ben ise sizin çok nârin bir yapınız olduğunu düşünüyorum. sanki, dokunsam kayıp gidecekmiş gibisiniz. ellerim de bu durumu öngörür ve hisseder gibi dokunur size. sözlerim de ona göre hareket eder, saygıda kusur etmezler.
şu an görüyor musunuz gökyüzünü, tüm berraklığı ile? aynı gökyüzüne bakıyor muyuzdur acaba... gökyüzü ne kadar da güzel, değil mi aren? güzel anılara sahip olduğumuz bu gökyüzüne, hep aynı anda bakalım olur mu?
yetenek sınavınızın iyi geçmesi, ve sınavı yüksek derecelerle geçmeniz en büyük temennimdir. yeni bir haftada görüşmek üzere.
-not: mahalleli seni gerçekten çok özlemiş, ama gel gör ki senden haber aldığımı duydular, ânında dedikodular baş koydu yine! görüyor musun şu saygısızlığı? ne kadar da itici davranışlara sahipler.
ailemin de sizlere selamı var ayrıca; yabancı ellerdesiniz, dikkat etmenizi ve sağlığınızı bozacak işlerden uzak durmanızı istiyorlar. bu isteği onlar kadar ben de çok istiyorum.
lütfen kendinize dikkat edin. ve lütfen, bir dahaki mektubunuz uzun olsun.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk üzerine • areshun
Fanfic70'li yıllarda birbirine âşık olan çift zamanın getirdiği zorluklarla yüzleşmektedir. bu nedenle aren, shun'a her hafta bir mektup gönderir. [ 1621 | 30922 ]