2ᜊ

3.1K 316 114
                                    

  "Hey Yuuji, bugün biraz dalgınsın. Bir sorun mu var?" diye sordu abisi Choso bilgisayarın ekranını kapatarak. Sonunda yaptığı garip araştırma ödevine bir ara vermişti.

   Küçük kardeşi elindeki mangadan gözlerini ayırmadan başını iki yana salladı. Ancak kalp atışları hızlanmıştı. Birinin ona sorması ve Megumi'yi aklına getirmesi bile içinde korkunç bir boşluk oluşmasına sebep oluyordu. Bir süreliğine de olsa, bu  düşünmek istediği son şeydi. Eğer düşünmeyi ertelerse, bu hislerden kurtulabileceğine inanıyordu. Yine de diğerlerinin bu konuda ne düşüneceğini içten içe merak ediyordu. Belki de çaktırmadan laf arasında abisine veya arkadaşlarına bu konuda ne düşündüklerini sorabilirdi. Onlara kesin bir şey söylemeden önce nasıl tepki vereceklerini ölçebilirdi bu sayede.

   "Kimya sınıfından bir arkadaşımın erkeklerden... Hoşlandığını öğrendim. Sadece onun için endişeliyim. Biliyorsun, herkes bu konulara iyi şekilde yaklaşmıyor." diye bir yalan uydurdu. Aklına daha yaratıcı bir fikir gelmemişti. Yine de yüzünü ve sesini sabit tuttuğu sürece sorun olacağını düşünmüyordu.

   Choso umursamaz şekilde elindeki not kağıtlarını bir köşeye toplarken bilmiş şekilde başını salladı, "Sen bile öğrendiğinde göre onun için kolay olmayacaktır. Ondan uzaklaşmayı mı düşünüyorsun yoksa?"

   Yuuji gözlerini sonuna kadar açtı ve başını hızla iki yana salladı. Choso'nun onu homofobik biri olarak aklına kazımasını istemiyordu. Çünkü Yuuji herkesi olduğu gibi kabul etmeye hazırdı. Tabii aynı şey kendisi için geçerli değildi.

"Hayır hayır, sadece dışlanacağı için ve belki zorbalığa maruz kalacağı için ona üzülüyorum." diye açıkladı kendini. Bu yalan değildi çünkü dışlamaktan, zorbalığa ve en kötüsü şiddete uğramaktan korkuyordu. Herkese söyleyeceğinden değil, kendine bile itiraf edemiyordu sonuçta. Yine de bir ihtimal... Eğer gerçekten bir erkekten hoşlanıyorsa çevredekilerin vereceği tepki onu korkutuyordu.

   "Onun yanında olabilirsin. Eminim ki kendini daha iyi hissedecektir." dedi ve kendini sırt üstü bir şekilde Yuuji'nin yatağına bıraktı Choso.

~

Nobara!! : Bugün oldukça yoğundum ama yarın tamamen boşum. Okuldan sonra bir yerde buluşmaya ne dersiniz?

Megumi : Bana uyar. Itadori, ya sen?

Itadori : Evet, sanırım ben de boşum.

Nobara!! : Maki'yi de çağırabilir miyim?

Itadori : Hayır

Megumi : Hayır.

Nobara!! : Fazlasıyla sinir bozucusunuz

Itadori : Maki bize katılınca üçüncü kişi gibi ortada kalıyoruz

Nobara!! : Haha! Kız sohbetine kolayca katılabilmeniz pek mümkün olmuyor olmalı

Megumi : Evet

Itadori : Öyleyse yarın her zamanki yerde?

Megumi : Anlaştık

Nobara!! : Tamamdır!

__________
Asking for a friend yöntemi eskidi be Yuuji

Central Park :: itafushiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin