-Kris ce se întâmplă ?
-Katerine vino aici sus! Imi spune Alexander nervos.
-O Doamne ,am dat de naiba ! Spun în timp ce ies din apa.
În câteva minute eu și fetele eram înapoi sus cu ajutorul vampirilor care ne-au oferit paturi . Însă nu era chiar așa de bine pe cât credeam ,stateam fata în fata cu Alphaul celei mai puternice haite ,care era nervos și încordat.
-Aaa.... Ce cauți aici ? Intreb bâlbâit.
-Ce naiba e ineregula cu tine ? Cum sa o pui pe sora ta ,insarcinata sa sară intr-o prăpastie?
-Sarea cu unul dintre ei! Spun timida.
-Esti nebuna ?Cum sa îi lași sa se apropie de voi?
-Avem nevoie de ajutor! Spun enervata.
-De ce ar avea nevoie Lupul Legendar de protecție ?
-Nu sunt aici sa ma protejeze pe mine !Ci pe ele și haita mea!
-Iai adus în hata ta ?
-Sunt acolo ascunsi ca sa nu îi vadă nimeni !
-Ce fel de conducător își aduce inamicii în haita ?
-Un conducător care se gândește la binele tuturor nu numai al haitei sale!
-Sa nu cumva sa te mai apropii de Kristina!
-Ce ?Acum îmi interzici sa îmi văd propia sora ?-Când o sa te maturizezi o sa ști de ce am făcut asta ! Sa mergem Kristina!
-Stai Kris tu îl lași sa facă asta !
Se uita la mine cu ochii plini de lacrimi și își întoarce capul .
-Nu ,nu ,nu te las sa îmi iei ultima parte din familie ! Spun în timp ce ma duc spre ei!
Imi arunc pătura, frigul ajungandu-mi pana la oase ,insa nu îmi pasa ,nu puteam sa o las pe Kris .
-Eram sigur de la bun început cand am auzit ca tu organizezi aceasta petrecere, ca va avea ceva prostesc! Si uite, acum mi-ai dovedit ca nu mă inselam! Katerine ești ca o bomba atomica ,nu ești buna sa fi conducătoare ,când trebuie sa iei o decizie explodezi și toți din jurul tău au de suferit! De aceea nu te pot lăsa să mai stai lângă Kristina și copil!
Ma opresc brusc atunci când îi aud vorbele . Nu îmi venea sa cred ca a putut sa îmi spună asta.
Cel mai tare mă durea faptul ca avea mare dreptate nu ca au venit de la el. În momentul ăla îmi venea sa intru în pământ de rușine ,sa mă arunc în prăpastie și sa mă înec în râu.
-Alexander cum ai putut sa îi spui asta ? Nu îți face griji Katy ,nimic nu ne va despărți !imi spune ea venind spre mine și imbratisandu-ma.
-Nu, are dreptate!
O împing de lângă mine și mă îndepărtez.
-Ce ?
-Kris sunt ca un magnet pentru rău ! Niciodată nimeni nu va fi în siguranță langa mine ! Trebuie sa stai departe de mine!
-Dar nunta si si ....
-Acum mi-am dat seama ce pericol însemn pentru tine și copil! Si nu îți face griji voi fi acolo !
Incepe sa plângă iar Alexander o trage langa el cu o fata fioroasa și pleacă .
-Kate nu e vina ta ! Imi spune Rose .
-Ba da totul e vina mea !Asta a fost ideea mea idioata!
-Ideea ta idioata ne-a distrat pe toate !Spune Laura .
CITEȘTI
Speciala
FantasyCredea ca viata ei nu ii poate oferi nimic special, insa dupa ce moartea isi face aparitia in viata ei afla ca face parte din cea mai puternica haita ,Haita Petrova . Dar ea nu este orice membru al haitei ,ea este rodul iubirii dintre Alpha Suprem s...