Au trecut doua saptamani de cand am fost inchisa ,chinuita si umilita . Inca aveam urme la icheieturi de la catuse ,inca mai aveam urme pe corp de la prima mea lupta purtata.Purtam bluze largi care imi acopereau incehetutile si restul corpului .Toate acele intamplari au marcat zilele care au trecut . Parintii mei erau ingrijorati din cauza ca nu mai vorbeam ,ca stateam inchisa in camera cu orele ,ca plecam fara sa le spun nimic. Au incercat sa vorbeasca cu mine ,sa tipe la mine ,sa fie indulgenti ,insa nu au incercat sa ma inteleaga ceea ce i-a dus foarte departe de mine.
Trecusem prin clipe grele ,am pierdut persoane la care tineam si persoane care mau impresionat prin taria lor, dar cel mai tare ma durea faptul ca am lasat-o pe Rose sa plece cu maniacul ala .
De cand m-am trezit din lesin la spital am inceput sa o caut .Nu am mai dormit de mult timp ,slabisem mult si aveam fata ca a unui zombi din cauza ca am trecut pe primul loc gasirea ei.
Ca sa mai uit parintii mau obligat sa merg la scoala ,mergeam doar ca sa scap de gura lor sa nu ii mai aud ,asa ca imi puneam gluga pe cap si intram in scoala cu muzica la maxim nebagandu-i in seama pe colegi care se intrebau ce am patit .Ma saturasem sa explic ,sa imi aduc aminte de cele intamplate.Ridicam capul din pamant doar cand ii simteam prezenta lui Ale sau a lui Eidăn, insa le ofeream doar un zambet si plecam mai departe .
Imi tarai corpul fara pic de putere pana la o banca libera si imi trantesc lin capul de banca .Incepuse ora ,toti incepusera sa deschida caietele ,eu stateam fara vlaga pe banca .
-Domnisoara Pirce ,ce faci dormi? Doamna aplecandu-se spre mine atat de aproape incat ii simteam respiratia cum imi atingea pielea.
Eu nu o bag in seama si imi pun mana dreapta pe cap aproape lovind-o peste nas.
-Katerine,ridicate! Spune nervoasa.
Nici atunci nu o bag in seama si imi continui leneveala.
-Domnisoara ,intreci masure!
Ma ridic repede si caut pachetul de gume in geanta ,cand il gasesc il intind spre ea cu o fata plictisita .
-Ce e asta ? Incepuse sa se enerveze.
-Pai aveti nevoie ,asta e singura scapare pentru noi! Spun facandu-ma ca vomit.
-Cum indraznesti ,iesi mai repede in biroul directorului!
-Dar mai intai luati guma ! Spun sfidatoare.
-Iesi!
-Uuu ...cineva e mai indispus ca mine!
Imi iau geanta si plec, nu stiu ce ma apucase imi schimbasem starea complet ,dintr-o stare deplorabila am ajuns sa imi canalizez supararea intr-o stare neexplicabila.
Inru in biroul lui Cnicov ,se uita la mine calm cum ma asez pe scaun lenesa.
-Ce ai mai facut acum ? Ma intreaba punandu-si o mana pe frunte.
In ultimul timp am cauzat multe probleme ,loveam tot ce intalneam ,injuram pe toata lumea ,chiuleam ,pot spune ca ajunsesem o epava care se scufunda din ce in ce mai mult.
-Ar trebui sa pui o regula cu spalatul pe dinti! Seriozitatea cu care spuneam aceste lucruri era uimitoare.
-Stiu ca ai trecut prim momente grele si te simti prost pentru ca Rose e cu Tod, insa nu e vina ta ,a fost alegerea ei!
-Toti spuneti asta ,dar nu intelegeti prin ce trec .Rose e cu nebunul ala care ar putea sa ii faca ceva chiar acum cand noi stam si vorbim si asta doar din cauza mea ! Ghearele mele iesind la iveala incepand sa lase semne pe scaunul din piele.
-Uite daca incerci sa te calmezi ,poti sa pleci ,dute in haita si aratale ca Alphaul lor poate sa ii conduca cum trebuie chiar daca trece prin clipe grele .
-Nu cred ca au nevoie de o conducatoare care nu isi poate apara nici macar prietenii! Disperarea se vedea in ochii mei .
-Cum poti spune asta cand ai condus multi varcolaci ca sa isi recapete libertatea si ai si invins!
Urmase un moment de tacere pana am deschis disperata gura.
-Bine o sa ma duc!
Ma priveste zambitor cum ies pe usa, ma indreptam usor spre iesire.
-Eidăn? Spun dupa ce am dat nas in nas cu el cand am deschis usa.
-Kat ,insfarsit vorbesti cu mine! Ochii lui caprui luceau de fericire fortandu-ma sa le ofer un zambet scurt.Imi pare bine sa te vad zambind!
-Da ,si mie imi pare bine sa te vad ! Ma uitam in pamant evitandui privirea.Bine eu trebuie sa plec !
-Unde te duci?
-La lac!
-Te duc eu ,chiar acolo mergeam! Spune zambind.
-Aaaa...sigur! Ma saturasem sa gasesc scuze mereu ca sa fiu singura asa ca am acceptat.
Am urcat in masina ,linstea cuprinse admosfera ,ma uitam pe geam ganditoare observand ca Eidăn se uita des la mine sa vade daca am macar o intentie sa spun ceva,isi lua inima in dinti si rupe tacerea.
-Sti ca mereu voi fi alaturi de tine,da?
-Hm? Ma uit la el plictisita ,se incrunta si se concentreaza la condus.
-Poate ar trebui sa nu mai fi atat de indiferenta cu cei care tin la tine!mainile lui incepuse sa stranga volanul mai tare.
-De ce toti incercati sa ma faceti sa trec mai repede peste asta ?nu stiu cum dar incepusem sa imi pierd cumpatul.
-Incerc doar sa te ajut!
-Poate ar trebui sa nu o mai faci! Spun cu ura.
-Nu stiu ce e cu tine de te razbuni pe toti din jurul tau ,insa eu nu vreau sa iau parte la asta!
Ajunsesem la lac ,el iese din masina nervos trantind usa ,cobor dupa el din masina ,inchid usa si o lovesc cu piciorul.Inspir adanc si expir ,inaintez spre casa .Toti se uitau la mine si imi ofereau cate un zambet ,eu ma uitam timida la ei si dadeam din cap ca semn de ,,buna ziua" si mergeam mai departe.Intru in casa si ma apropii de scari ca sa urc.
-Katerine ,ce bine imi pare sa te vad! Spuse baiatul aratos.
-O ,buna Aisac! Ce faci ? V-ati acomodat aici?
-Da ,toti ne-au primit cu bratele deschise !
-Imi pare bine!spun plecand.
-Uite ,Katerine vroiam sa iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru noi toti ,iti vom ramane datori pe viata!
-Nu e nevoie ! Un zambet fals imi acoperi fata.
-Ba e! Esti o fata foarte speciala pentru toti!
Ma imbratiseaza cald si pleaca afara.Imi mangai fata si incep sa urc scarile,intru in camera mamei ,ma arunc in pat si imi asez mainile sub cap .O vreme am stat asa ,dar mi-am amintit de jurnalul mamei, deschid repede dulapul de langa pat si il iau ,dar imi aluneca si il scap pe podea deschizandu-se.Mormai ceva inteles doar de mine si ma aplec sa il iau.
-Ce e asta? In mijlocul agendei era o cheie aurie ,le iau de pe podea si ma uit foarte atent la cheie, era brazdata cu niste forme ciudate,ma uit pe agenda si vad ca scrie ,,Draga mea Katerine" si incep sa citesc mai departe.
-Draga mea Katerine ,imi pare rau ca in aceste momente nu pot fi langa tine sa iti explic tot ce se intampla,dar viata cea cruda a facut in asa fel incat ca eu si tatal tau sa nu putem fi alaturi de tine.Sigur acum ai multe intrebari despre haita si toate celelalte ,unele raspunsuri le vei gasi aici dar nu vor fi de ajuns pentru a te descurca cu pericolul care sta la panda pana va gasi momentul potrivit pentru ati fura puterea.Iubita si frumoasa mea nu vreau sa te sperii dar trebuie sa te pregatesti pentru ce urmeaza ,tot ce ar trebui sa sti o sa afli de la bunicul tau ,de la tatal meu .Niciodata nu a fost de acord cu relatia dintre mine si tatal tau, mereu a incercat sa ne desparta ,dar la nasterea ta ceva se schimbase ,a facut un pact cu tatal tau si au inceput sa colaboreze cand cele mai puternice fiinte supranaturale faceau planuri pentru a ne ataca si pentru a te lua.
Sa sti ca esti rodul unei iubiri eterne care a trecut peste tot si toti pentru a te proteja.Orice hotarare ai lua noi vom fi mereu mandrii de tine iar haita va fi mereu alaturi de tine ,nu uita asta,stiu ca daca citesti asta vei gasi si cheia, sa nu o dai nimanui nici macar bunicului tau ,sa o ti mereu la tine sau intr-un loc secret ,este foarte periculoasa in maini gresite ,cheia asta deschide usi care ar trebui sa stea inchise .Orice ai face cu ea sunt sigura ca vei lua o decizie buna si sa sti ca mereu te voi iubi!
Lacrimile au inceput sa curga pe fata mea ,imi doream foarte mult sa o fi cunoscut ,sa ii fi simtit mirosul si protectia ,dar tot ce stiu e ca tot raul e spre bine ,asa ca am luat cheia si am coborat ,toti stateau la masa ,am vrut sa plec neobservata dar Cnicov ma vazu.
-Katerine hai si mananca cu noi!
-Nu multumesc ,nu vreau sa va intrerup! Spun uitandu-ma la bocanc.
-O doamne cum poti spune asa ceva! Spune o doamna .Tu ar fi trebuit de mult sa fi cu noi la masa !
Se apropie de mine ,ma prinde de brat si ma aseaza in capul mesei.
-Cum de scaunul asta e liber?
-Toti conducatorii haitei au stat acolo si acum e randul tau! Spune Cnicov .
Ma jucam cu mainile pe masa pierduta in ganduri ,nu aveam chef sa mananc ,ridic privirea si ii vedeam pe toti cum mancau si discutau ,iar din cand in cand se uitau uimiti la mine de parca o vedeau pe mama si pe tata cum stateau la masa in loc sa ma vada pe mine.Ma uitam la Eidăn lung sa vad daca se uita la mine ,manca linistit cu privirea lipita de farfurie .Imi parea asa de rau ca am tipat la el fara sa ma gandesc ca el vrea doar sa fie alaturi de mine.Isi intoarce privirea spre mine ,ii ofer o privire trista ,se incrunta la mine si pleaca grabit.
-Ma scuzati dar trebuie sa plec,o sa se intunece si nu vreau ca parintii sa isi faca griji!
Ma ridic de la masa vrand sa plec.
-Nu vrei sa ramai peste noapte ,o sa facem un foc de tabara si gratare! Spune Cnicov zambind.
-Nu stiu ce sa spun.
-Haide o sa ne distram !
-Ăăă....Bine ....o sa imi sun parintii sa le spun!
Plec zambitoare afara ,scot telefonul si apelez numarul mamei.
-Da! Raspunde mama ragusita.
-Hei mama,vroiam sa iti spun ca voi ramane peste noapte in haita!
-Ai patit ceva?
-Nu ,doar mau rugat sa raman!
-Foarte bine ,imi pare bine ca vrei sa petreci putin timp cu haita ta!
Fericirea ei se simtea prin vocea zglobie.
-Bine ,ne auzim mai tarziu ,va iubec!
-Si noi scumpo!
Inchid telefonul cu un zambet larg pe fata .Imi bag telefonul in buzunar .Cand vroiam sa intru in casa il vad pe Eidăn cum loveste nervos intr-un sac de box.Ma apropii de el timida si raman blocata cateva minute pana deschid gura.
-Hei!
-Hei!spune fara sa se uite la mine.
-Uite Eidăn ,vreau sa imi cer scuze ,nu trebuia sa ma port cu tine asa, poti sa ma ierti?Il intreb trista.
-Nu sunt suparat pe tine Kat,pentru ca te inteleg,doar ca am ramas socat de cuvintele tale ,tin prea mult la tine si nu imi place sa te vad asa ,nu vroiam sa te pierd si pe tine! Se opreste din lovit si se pozitioneaza in fata mea ,muschii iesindui la iveala prin tricoul mulat.
-Multumesc ca macar tu ma intelegi!
-Cum am spus ,mereu voi fi langa tine!
Se apropie de mine mai mult ,privirile noastre facand contact.
-Hai sa intram! Ii spun panicata.
Isi da ochii peste cap, apoi isi ia prosopul si ma urmeaza.Cand intru in casa toata lumea facea pregatiri pentru gratar.
-Va pot ajuta cu ceva ? Intreb curioasa.
-Nu e nevoie sa te obosesti printesa! Blonda se uita timid la mine si se intoarce la treaba ei.
-Cum te cheama?
-Malia!
-Cum pe tine te cheama Malia si pe mine ma cheama Katerine ca sa nu imi mai spui asa ! Nu prea imi place ! Ii spun la ureche .
O imping usor cu fundul ,ea ramane socata,ii zambesc larg ,ea face o fata uimita si ma impinge si ea ,amandoua incepand sa radem .Plec de langa ea nereusind sa ii fur treaba asa ca ma uit in jur si vad ca sunt vase de spalat,ma apropii si incep sa le spal ,toata lumea din bucatarie se uita ciudat la mine.
-Ce,voi credeati ca voi sta degeaba?
Au inceput sa zambeasca .Cand am terminat si ma pregateam sa ma sterg pe maini ,Malia se apropie cu niste vase vrand sa ma dea la oparte ,eu o stropesc ,ea tresarind din cauza apei care facu contact cu fata ei pe nepregatite. Blonda isi uda mainile si incepe sa ma stropeasca ,eu facand la fel ,ea fuge tipand in sufragerie.
-O nu scapi tu asa usor! Spun tipand.
Incep sa fug dupa ea cu o cana plina cu apa ,tipam amandoua ca doua dezmetice ,toti se uitau la noi si radeau.Arunc apa pe ea udando peste tot, eram fericita de victorie si radeam in hohote ,Malia lua vaza din dreptul ei si ma facu fleasca.
-Chiar aveam nevoie de un dus! Radeam cu gura pana la urechi, amandoua eram ude fleasca, ne -am oprit cu greu din ras.De mult nu am mai ras atat de mult si nu m-am mai simtit atat de bine.
-Fetelor ducetiva si va schimbati si haideti afara la focul de tabara!spune o femeie mai invarsta.
-Eu ma duc pana acasa sa ma schimb ,ne vedem la focul de tabara.
-Mie imi va lua mult sa ma usuc! Spun razand.
-Dute si ia niste haine din camera mamei tale! Imi spune calm femeia.
Dau aprobator din cap si urc repede in camera ,trec direc si deschid dulapul ,erau numai blugi negri ,maieuri negre si cateva bluze ,doua geci de piele si trei perechi de bocanci .Am luat ce credeam ca imi vine ,mi-am prins parul intr-o coada si am coborat ,cand am iesit afara haita se uita la mine de parca ar fi vazut o fantoma.
-Katerine ,hai aici! Fata blonda imi facu cu mana si imi zambi.
Ma apropii de ei zambitoare dar putin stangace.Langa ea erau gemenii , Eidăn si inca un baiat brunet cu ochii albastrii care te topeau si o fata bruneta cu un ras foarte colorat.
-Buna! Spun eu.
-Prin...Katerine, ce bine te prinde lucul mamei tale !
-Multumesc ! Ii spun rosind .Ce bine ca nu mi-ai mai spus Printesa!spun razand.
-Aaa...Katerine ,ei sunt Kol si Amalia!
-Imi pare bine de cunostinta! Spun eu.
-Insfarsit te cunoastem, cred ca Malia nu mai tacea cam doua saptamani daca nu te cunosteam! Spuse sarcastic Kol.
-Atata timp cat nu imi spune printesa nu va trebuii sa ii fac iar baie cu cana! Spun apropiindu-ma de ea.
-Si eu care vroiam sa iti spun printesa ca sa ma pun bine cu tine! Spuse brunetul razand.
-Daca iti place baia neasteptata chiar te invit sa imi spui asa!
Toti au inceput sa rada .Imi parea bine ca am putut sa ma detasez de problemele mele ,insa cum mi-am amintit am inceput sa ma intristez.
-Kat esti bine? Ma intreaba Eidăn apropiindu-se.
-Eu ma duc sa ma plimb putin !
-Daca nu te intorci pot folosi eu cana ? Spune Kol razand.
-Kol taci! Ii spune Malia suparata.
Am inceput sa ma plimb in jurul lacului ,pe langa el erau case de diferite marimi din care ieseau oameni plini de voie buna .Mi-am scos telefonul si am apelat numarul lui Ale.
-Kat?intreaba ea putin speriata.
-Da eu sunt !
-Pentru un moment am crezut ca ai patit ceva!
-Nu sunt bine,vroiam sa te intreb daca ai aflat ceva de Rose?
-Nu am aflat nimic ,stiu doar ca e in viata !
-Pffff....
-Mereu incerc vraji dar e acoperita bine de o vraja puternica!
-O vom gasi!
-Kat stiu ca esti trista si te crezi raspunzatoare pentru Roze dar sa sti ca nu e asa si nu esti singura care ii duce dorul!
-Stiu ...... imi pare rau ca m-am purtat asa cu tine !
-Nu e nimic ,o sa trecem si de asta!
-Stiu!
-Bine, sa ai grija !
-Si tu !
Am inchis telefonul .Stau si ma holbez la el o vreme si ii apelez numarul lui Rose, suna dar fara rezultat ,am inceput sa bolborosesc niste injuraturi ,dupa am inchis telefonul si m-am indrepta catre casa.Cand am ajuns am vazut niste copii care trageau cu arcul dar fara rezultate.
-Ar trebui sa iti indrepti corpul si sa respiri regulat! Ii atrag atentia unei fetite.
-Am incercat totul dar tot nu imi iese! Spune trista.
-Pot?
Imi intinde arcul ,era mult mai slab decat ce foloseam eu dar ma descurcam eu .Am pus sageata ,am inspirat adanc si cand am expirat am dat drumul la sageata ,asa am facut si cu urmatoarele patru,toate infingandu-se in acelasi loc,in mijloc.Fetita ramasese cu gura cascata .
-Vreau sa fiu ca tine! Spune uluita.
-Ca sa fi ca mine trebuie sa inveti regulile de baza! Spun cu mainile in sold.Bine mai intai indreapta corpul si aseazal incat arcul sa fie in aceeasi pozitie cu corpul ,apoi inchide ochiul stang ,inspira adanc si trage atunci cand expiri!
-Nu cred ca pot ! Spune trisra.
Ma asez in genunchi langa ea si o ajut sa isi pozitioneze corpul corect si apoi sa traga ,si reusise.Fetita mai incearca ,era putin stangace ,dar dupa putin antrenament sunt sigura ca va reusi.
-Uite vezi nu e asa greu!
-Multumesc printesa! Incepe sa ma stranga in brate luindu-ma prin surprindere .
-Oricand! Spun uimita .Mai incearca!
Fetita se intoarce fericita la prietenii ei si le arata ce poate face ,era asa fericita.
-Ai vazut ca au nevoie de tine! Spune Cnicov.
-Am vrut doar sa o ajut!
-Asta e spiritul haite sa se ajuta intre ei ! Spune mandru.Hai sa manaci!
Toti se asezasera in jurul focului de tabara si mancau ,au fost foarte fericiti cand m-am alaturat lor.Am mai stat doua ore si m-am dus sa dorm ,eram extrem de obosita pentru ca nu dormisem de zile bune.Nici nu stiu cum am adormit .
-Aaa...ce naiba? Spun speriata.
Un urlet se auzi atat de tare incat am cazut din pat .Lumina soarelui ma orbea asa ca m-am uitat la ceas ,era sapte dimineata,ma uit mai atent la telefon si vad ca am un mesaj,era de la Rose .
-Kat nu iti face griji sunt bine, nu ma mai suna ,nu am voie sa mai am nicio legatura cu voi,insa Tod pregateste ceva legat de o eclipsa de luna ,din cate am vazut e foarte important pentru el !
Ma ridic de pe podea ,ramasesem pe ganduri ,ma uit la mine si imi dau seama ca am adormit imbracata,imi mangai ochii si ma duc la baie sa fac un dus ,dupa ce termin ma uit in oglinda si oftez din cauza cicatricilor care inca nu disparuse.Nu imi gaseam hainele asa ca am luat alte haine din dulapul mamei,iau arcul si ies din camera .Cand coboram scarile l-am vazut pe Cnicov cum vorbea cu un barbat invarsta dar foarte prezentabil.Cand vroiam sa ma duc la bucatarie sa imi iau o sticla cu apa am auzit o voce ragusita .
-Katerine ce bine imi pare ca esti teafara ! Spune apropiindu-se de mine.Cum te simti?
-Bine domnule....
-John,nu am avut timp sa ne cunoastem prea bine!
Se apropie de mine si ma ia de brat.
-Ne mai auzim Cnicov! Spune el grabit.
Cand am iesit afara soarele ma mangaia pe fata insa atentia m-ia fost atrasa de antrenamentele facute de cei din haita si copii care erau atenti la un domn in varsta care le preda ceva.
-Draga mea sti ca eu sunt...
-Stiu ,esti bunicul meu! Il tai eu.
-De unde sti asta?
-M-am uitat in albumul mamei! Asculta as vrea sa te intreb ceva !
-Despre ce e vorba ?
-E ceva foarte important trebuie sa vorbim altundeva!
-Bine atunci urca!
Am urcat in masina ,el a pornito si a inceput sa se indrepte spre iesirea din haita .
-Bine acum suntem singuri ,spune!
-Cand am fost rapita Tod ma obliga sa il ajut sa gaseasca o cheie, era foarte disperat sa o gaseasca si cand a pus vrajitoarea sa imi intre in cap a reusit sa o gaseasca si atunci a luat hotarirea sa atace haita dar am reusit sa ii oprim la timp. Astazi am primit un mesaj de la Rose in care scria ca Tod planuieste ceva legat de o eclipsa de luna.
-Stiam ca are in plan asta decand ai fost rapita!
-Daca tot stiai ,acum sti ce plan malefic mai are sau pe cine mai vrea sa tortureze?
-Cheia merge doar daca o primeste din buna voie ,doar daca cel care o are i-o da ca asa vrea ,daca o fura nu va merge doar daca il omoara pe detinatorul cheii!
-Deasta a omorato pe mama doar pentru amarata aia de cheie?
-Scuzama!
Raspunde la telefon rapid ,cel care il sunase ii spusese ,,Domnul Browning",cand am auzit nu stiam cum sa cobor mai repede din masina.
-Bine vorbim cand ajung! Spune rapid.Ce vrei sa faci?
-Esti ruda cu Tod Browning,tu ce crezi ca vreau sa fac?
-Cum de ai auzit?
-Alo varcolac ,auz amplificat!
-Nu e ceea ce crezi!
-Atunci ce sa cred!
-Sunt Tatal lui ,am avut doua fice ,pe mama ta si pe Alina care a murit si ea si il mai am pe Tod,toti suntem din cea mai veche familie ,familia Browning!
-Tot acest timp el a stiut ca sunt nepoata lui si el tot m-a torturat? Cu cine lai facut ,cu Diavolul?
-Nu ,mama lui a fost cea mai blanda,frumoasa ,calda si buna persoana!spune trist.
-Atunci ce la facut asa?
-Sotia mea a fost omorata in chinuri in fata lui si el de atunci a promis ca nu va avea mila de nimeni!
-Imi pare rau!
-Si mie ,de aceea vreau sa il opresc! Spune furios.
-Atunci antreneazama!
-Dar esti varcolac ,partea asta din tine trebuie sa fie si ea antrenata ,trebuie sa inveti cum sa iti stapanesti puterea!
-Trebuie sa ma antrenez pentru ambele parti pentru al putea invinge .
-Dar eu nu stiu cum sa te antrenez ca varcolac!
-Stai linistit stiu persoana potrivita pentru asta! Spun zambind.
-Atunci inseamna ca avem un plan ?
-Cand e eclipsa?
-Luna viitoare!
-Atunci avem un plan, il voi face sa arda in iad!
CITEȘTI
Speciala
FantasyCredea ca viata ei nu ii poate oferi nimic special, insa dupa ce moartea isi face aparitia in viata ei afla ca face parte din cea mai puternica haita ,Haita Petrova . Dar ea nu este orice membru al haitei ,ea este rodul iubirii dintre Alpha Suprem s...