VI:Luna sangerie

1.2K 57 2
                                    

Ma trezesc amortita din cauza ca ma culcasem tarziu aseara ,ma pregatesc incet de scoala gandindu-ma ca viata mea e o continua ceata ce se raspandeste cu fiecare secret aflat si sunt sigura ca ceata nu se va risipi de tot prea curand .
Ma duc in bucatarie si ma asej la masa alaturi de parintii mei ,intre noi era o liniste ce ma facea sa inebunesc ,asa ca pana la urma tata rupe tacerea.
-Nu vrei sa ramai acasa azi ?
-Nu ,nu e nevoie!
-Bine ,dar te voi duce la scoala !spune el ferm si cu o urma de blandete.Si te voi si lua !
-Nu e nevoie , sunt bine ! Spun eu revoltata .
-Katerine ! spune mama surprinsa ca ridic vocea.
-Toate astea nu s-ar fii intamplat daca nu m-ati fii tratat ca pe un copil cum faceti mereu !
Ma ridic nervoasa ,imi iau geaca, geanta si ma duc in masina .Dupa scurt timp se urca si tata in masina rasufland greoi.Scurt timp a fost liniste ,dar era asa de acoperita de tensiune încât de aceasta data eu am rupt tacerea.
-Imi pare rau ca am tipat la tine ! Am o perioada plina de lucruri tulburatoare.
-Stiu ,sunt unele lucruri pe care nu le intelegi momentan! Spune el ingandurat.
-Ce lucruri ? Intreb eu confuza .
-Inca nu e momentul !
-Nu poti sa imi faci asta ! Toata lumea imi ascunde lucruri ,ma asteptam ca voi sa ma intelegeti !
-Kat sti ca te iubim enorm si ca nu ti-am face rau niciodata ,doar ca unele lucruri sunt greu de acceptat de persoanele normale! Frustrarea iesind la suprafata.
-Te inteleg ,dar unele lucruri merita stiute !
Tot drumul a fost liniște iar drumul spre școala a fost mai lung ca in orice alta zi .
Ies din masina nervoasa si intru in scoala ,imi arunc geanta in dulap si trantesc usa atat de tare incat Rose si Ale au tresarit cand sau apropiat de mine .Se pozitioneaza in fata mea intrebandu-se ce e cu mine.
-Kat ce ai patit? Ma intreaba Rose.
-Am nevoie sa vorbesc cu cineva care ma intelege ,cu cineva neutru !spun eu trista.
-Noi suntem alaturi de tine ,deci hai sa vorbim !spuse Ale.
Le-am povestit tot ce se intamplase chiar si cele legate de Lacul Urletelor.Ele au ramas socate fara sa scoata un sunet si nici nu cred ca m-au crezut in totalitate ,insa pentru ca m-au vazut asa de daramata psihic ,au gasit o rezolvare.
-Uite ,ca sa te mai destainui de aceste intamplari ,hai sa facem o seara a fetelor la mine ,ca pe vremuri ! Spune Rose incantata.
-Mmm...bine ,o sa vin la tine dupa ce ma duc la politie sa dau declaratia si dupa ce imi iau schimburi de acasa .
-Bine pai atunci ne vedem la mine !spuse Rose.
Pana sau terminat orele fetele nu sau despartit de mine ,au insistat sa ma duca pana la sectia de politie ,numai cand am intrat in sectie am scapt de ele .
Cand am intrat am vazut un baiat brunet asezat pe un scaun ,cu capul in jos si cu mainile pe genunchi .Ma uit lung la el si imi dau seama ca e Eidăn.
-Eidăn ce faci aici ? Il intreb eu curioasa .
-Kat! Se ridica el brusc in picioare.Il astept pe tata .
-A patit ceva ?
-Nu ...el e ,,Seriful"si il astept sa mergem acasa.
Atunci a iesit din biroul Serifului un barbat inalt ,cu o atitudine superioara .Cand ma vede imi ofera un zambet scurt si se intoarce la Eidăn.
-Tata ea este Katerine ,Katerine el este tatal neu ,,Seriful "Beluod!
-Imi pare bine sa te cunosc Domnisoara Pet....Pirce .Spune el cu o fata panicat.
Ma uit incruntata ,insa nu bag de seama .
-Stai linistit tata ,stie tot !
-Nu chiar tot !spun eu imbufnata.
-Stai linistita la un moment dat vei afla tot ! Deci ai venit sa depui declaratie?spuse Seriful.
-Da! Spun eu cu capul aplecat.
-Atunci urmeazama in birou ! Eidan va mai dura 5 minute ! Ii spune el in timp ce ma conducea in biroul lui.
Ma uit la Eidăn cu coada ochiului si il urmez pe tatal lui.Biroul era asa de intunecat din cauza jaluzelelor trase încât nici nu se vedeau rafturile in întregime ,se aseaza pe scaun si ma pofteste sa iau si eu loc si sa incep sa scriu .Scriind imi vine o intrebare in minte,si ffara sa ma gandesc ,il intreb.
-Mi-ati cunoscut parintii adevarati ?
-Nu destul de mult ,eu sunt un om normal mama lui Eidăn era varcolac ,eu nu prea ma duceam in haita ,doar cand s-a nascut Eidăn am stat putin pentru al accepta haita! Spuse el trist.
-Dar sotia dumneavoastra unde este?
-A murit la nastere. Spuse el trist.
-Imi pare rau !
-Nu este nimic , a trecut foarte mult de atunci ! Clipește apăsat si imi face semn sa continui sa scriu.
Dupa ce am terminat de scris am iesit din birou uitandu-ma dupa Eidăn.Se holba la automatul de dulciuri arajandu-si parul ,foarte original.
-Hei ,eu am terminat aici ,ne vedem maine !
-Vrei sa te duc acasa ?
-Sigur ,dar nu trebuia sa pleci cu tatăl tău ? Spun eu razand.
-Ba da , dar tocmai a fost adus un bețiv ce a provocat un accident , deci o sa ajunga diseară acasa ! spune el zambitor.
Am acceptat invitația si am iesit amândoi din secția de poliție .
Ne-am urcat in masina ,drumul a fost linistit si relaxant , cu muzica si rasete.Ajungand acasa ne-am luat ramas bun inpartasindu-ne zambete.
Intru in casa invartind geanta cu un mic zâmbet pe fata .Le spun parintilor ca voi ramane peste noapte la Rose .
Imi termin de facut bagajul si inainte sa plec ma dus sa vad ce face Flinka .
-Hei fetițo ! Spun in timp ce o mangai .
Un fior ma gâdila dupa ceafa si coboară pe lungimea mâinii . Ma scutur înfiorată , imi iau geanta si ies din grajdi .
Încremenesc imediat cand simt un miros dulceag, uit de tot si ma iau dupa urma lui.
Mergand prin padure am auzit niste urlete si fojnete ce acopereau copacii si tufișurile din jurul meu .
Deodata se opreste in fata mea un lup de talie mai mica ,se uita la mine si incepe sa o ia la fuga ,inimaginabil de repede.Parca simtind ca a vrut sa ma duc dupa el ,am luat-o si eu la fuga incercand sa il urmaresc.
Fugeam prin padure dupa sunetele care aproape ca nu se mai auzeau ,pana cand mi-am dat seama ca eu cunosteam acea parte a padurii.Inaintez cu teama ,dau la oparte niste crengi si vad o multime de oameni care canta si danseaza in jurul celor care faceau gratare .Erau inconjurati de luminite agatate prin copaci ,iar in mijlocul lor era un foc de tabara.
Inaintez pe langa lac indreptandu-ma spre ei ,cand ajung mai aproape ,il observ pe directorul Cnicov. Se întoarce imediat si începe sa se aproape de mine .
-Katherine ai venit exact cand trebuia !
Incep sa ma apropii si eu de el si inainte de a putea sa spun ceva ,se intoarce ,ma prinde de mâna ,imi zâmbește si ma duce in centrul oamenilor pentru a ma prezinta prietenilor lui .
Toti se opresc din ceea ce fac ,ma saluta scurt si rămân blocați fara a sti ce sa facă.
-Ce sarbatoriti ? Intreb eu curioasa.
-Luna Sângerie !imi spune un domn inalt si mai invarsta.
-E o parte foarte importanta din procesul de transformare a tinerilor varcolaci ! Spune o doamna bucuroasa.
-Domnisoara Petrova ar fi incantata sa mai stea de vorba însă noi avem multe de rezolvat !le spune Cnicov.
Ma prinde de mana si ma trage dupa el spre casa imensa .Cum mergeam ,toata lumea se uita la mine cu admiratie ,sopteau cat de mult seman cu tata .Eu nestiind cum sa reactionez imi las capul in jos si merg mai departe.
-Unde mergem ? Intreb eu.
-Vrei sa afli secretele familiei tale ?
-Normal ca vreau!
-Atunci urmeazama!
L-am urmat pe un hol imens pana la marginea unor scari care nu se mai terminau ,se uita la mine si ma indeamna sa urc scările . Merge pana in fata unei usi visinii si o deschide cu o cheie aurie ,se da in dreptul ei si ma lasa sa intru prima .
Raman pe loc cat sa imi recapăt respirația si intru in camera . Era frumos amenajată cu un pat imens din lemn masiv , un dulap alb ce strălucea perfect in lumina lunii ce se vedea perfect prin geamurile imense .
Toate acestea erau minunate însă primul lucru care imi sare in ochi cel mai tare este arcul de pe pretele de deasupra patului . Era frumos lucrat cu o culoare de visiniu si cu sageti din argint foarte fin lucrate .
-A cui a fost camera asta ? Intreb eu uitandu-ma in toate colturile camerei .
-A fost a mamei tale !
-Dar pentru ce ii trebuiau toate armele daca era varcolac? Sau nu era?intreb eu panicata.
-Asa e,ea era un vanator de creaturi supranaturale ,un Arow!
-Un ce?
-Un Arow ,cel mai puternic clan de vanatori ,iar bunicul tau este seful acelui clan.
-Ou .....Si,si tata?
-Tatal tau a fost cel mai curajos,puternic si incapatanat Alfa Suprem al acestei haite !spuse el mandru.
-Si ce s-a intamplat cu ei? Spun tematoare in timp ce ma uitam la tablourile ce erau așezate într-un colț al camerei .
-Dupa ce te-ai nascut ,toti erau pe urmele tale,asa ca parintii tai au hotarat sa te ascunda printre oamenii normali ,insa cand erau gata sa te duca am fost atacati de vrajitoare,vanatori ,vampiri si haite de Alfa ce te voiau doar pentru puterea ce iti curge prin vene .Un timpt le-au tinut piept insa erau prea multi . Cand credeam ca ne vor invinge a aparut bunicul tau alaturi de tot clanul .Doar cu ajutorul lor am reusit sa ii invingem ,insa unii au fugit stand la panda si acum .Parintii tai i-au insarcinat pe Andreea si Josep,,parintii tai adoptivi" care de fapt fac parte din clanul Arow , sa aiba grija de tine cu pretul vietii!
-Ok,ok dar daca eram in pericol de ce avem casa la 20 de kilometri distanta de lac ?
-Pentru a nu te putea localiza ,vrajitoarele haitei au facut o vraja pentru ai duce in locuri diferite cand incercau sa te caute ! Aceasta vraja le-a contat viața dar macar ai fost in siguranța!
-Si parintii mei ce au patit!?
-Pai...Catalina ,mama ta a fost omorata de Alfaul Suprem ,Marius,care si-a omorat toata haita , pentru ca nu voia sa i se supună ,si Alfaul pentru a devenii Alfa Suprem! Spuse el cu ura. Iar tatal tau Alexander a plecat in urmarire dupa el prin padure si nu s-a mai intors !
Am ramas uluita de faptele parintilor mei pentru a ma salva ,si-au sacrificat viata pentru mine .
-Nu ai poze cu ei? Intreb eu aproape plangand.
-Sigur ,in dulapul de langa pat vei gasit tot ce iti trebuie ,eu voi fi afara daca ai nevoie de ceva!
Il urmaresc cum iese din camera ,stau putin si ma duc la dulapior pentru a lua pozele . Cand il deschid gasesc un album foto si o agenda neagra. Deschid albumul si gasesc multe poze cu ei doi si prietenii lor , raman uluita cand vad cat de mult seman cu tata ,era un barbat inalt bine facut insa brunet si observ ca pe umarul drept are tatuat un semn ciudat,iar mama era destul de inalta slabuta si cu un par lung si caramiziu ca al meu .Cand termin albumul ,deschid agenda iar pe prima pagina scria Arow Catalina.Dau pagina si imi dau seama ca e un jurnal ,insa nu am apucat sa citesc nimic din cauza galagiei care se auzea de afara ,am bagat pozele si jurnalul pentru a vedea ce se intampla ,insa atunci a batut cineva la usa .
Ma ridic de pe pat si eschid usa . Dupa usa vad o fata micuta care tine in mana o rochie neagra ,imi da rochia si imi spune sa ma imbrac cu ea fara sa imi spună de ce .
Dupa ce ma imbrac cu ea cobor si ies pe usa . Cand ma uit la toti ceilalti se strang in fata mea si fac o carare cu capetele plecate pana spre lac pentru a putea trece.
-Stiam ca o sa te intorci !striga o fetita dintre oameni.
Ma uit la Cnicov si langa el il vad pe Eidăn alaturi de tatal lui.
-Ce se intampla ? intreb eu in soapta.
Trec usor printre oamenii care se uitau la mine cu ardoare si respect . Ajung in fata lacului iar o femeie in varsta ma i-a de mana si imi spune lin:
-Draga mea stiam ca o sa vi sa iti completezi spiritul ,ca luna sangerie te va atrage la lac .
Se uita la cer inchide ochii ,inspira adanc si expira .Ma uit in jur si vad ca toti fac la fel asa ca am facut si eu ,atunci am simtit cum un fior bland ma cuprinde si ma indeamna sa intru in lac.Incep sa inaintez ,cand picioarele mele fac contact cu apa deja corpul meu incepea sa arda si cu cat inaintam corpul meu trosnea si crestea in masivitate .
Cand am ajuns cu apa deasupra capului am inceput sa urlu cat puteam de tare din cauza dureri ce mi-o provoca transofrmarea . Dintr-o data am simtit cum ma eliberez de orice urma de umanitate, ies din apa si cand ajung la mal un urlet puternic iese din gatul meu care le da semnalul celorlalti tineri sa intre in apa .In cateva clipe toti erau in spatele meu ,inca un urlet ascutit iese din gatul meu si o luam la fuga prin padure ,de atunci nu imi mai aduc aminte nimic.
-Ce sa intmplat ? Ma intreb pe mine stand goala pe frunzele rumenite de toamna racoroasa.
-A fost prima ta transformare printesa ,e normal sa nu iti amintesti ,memoria iti va reveni dupa ce se obijnuieste creierul cu transformarea! Spuse Danton invelindu-ma cu o geaca lunga.
-Tu ce cauti aici ?
-Pai daca nu eram eu aici ai fi mers goala pana acasa! Spuse el cu un zambet malefic.
-O doamne o sa intarzii la scoala !
Am plecat spre casa ,fugeam atat de tare incat nu vedeam clar ce e in jurul meu .Parca totul era schimbat ,ma simteam mai libera,mai plina de viata si mult mai agila si puternica.
Am ajuns acasa ,m-am dus in camera sa ma imbrac si am coborat scarile ca sa plec ,insa am observat ca era prea liniste ,i-am strigat pe mama si tata dar nimic ,m-am dus la grajduri insa nu erau acolo. Am inceput sa ii strig atat de tare incat caii au inceput sa se nelinisteasca ,i-am sunat de 20 de ori insa nu au raspuns .Am inceput sa ma panichez si l-am sunat pe Eidă.
-Eidăn mi-ai vazut parintii?
-Nu de ce ?
-Nu ii gasesc ,i-am cautat peste tot ,i-am sunat de 20 de ori si nu au raspuns ,nu stiu ce se intampla !
-Stai linistita il voi suna pe tata si vom fi cam in 20 de minute la lac ,ne intalnim acolo!
-Bine,multumesc mult Eidăn!
-Oricand!
Cand sa plec Rose si Ale ma striga furioase.
-Katerina Pirce ,cum ai putut sa ne lasi balta ? Intreaba Rose suparata.
-Puteai sa ne suni daca nu puteai veni ! Spuse Ale apropiindu-se.
-Stai ,Kat esti bine ? Ma intreaba Roze observad ingrijorarea de pe fata mea.
-Nu dau de mama si tata ,nu stiu unde sunt ,trebuie sa ii caut !
-Poate au plecat undeva ! Spune Ale.
-Nu ,daca plecau imi raspundeau la telefon !
-Si ce vrei sa faci ?
-Ma voi duce la Lacul Urletelor ,Eidăn si tatal lui ,Seriful ,ma steapta acolo! Spun eu plecand.
-Stai ,venim cu tine ! Spune Rose hotarata.
-Nu ,nu pot sa va implic si pe voi in asta !
-Ba da , mereu vom fi alaturi de tine !spune Ale.
-Multumesc mult fetelor! Spun eu luindule in brate.Atunci hai sa mergem!
Ne-am urcat in masina si am mers pe drumul care inconjura padurea . Cand sa o luam pe un drum trecut doar de membrii haitei ,in sant am vazut o masina rasturnata .
-Stai ,aia e masina parintilor mei !
Ale opreste masina,cobor si ma indrept spre ea ,ma uit inauntru si vad doar mici pete de sange pe volan ,insa pe usa din dreapta erau niste urme imense de gheare
. Ale pune mana pe capota si incepe sa i se albeasca ochii.
-Ale esti bine ?Intreaba Rose.
-Da ...cred.
-Daca au patit ceva,daca ,daca au murit?spun eu plangand.
-Nu sunt in viata ! Spune Ale.
-De unde sti ?
-Am vazut ! Spuse ea tulburata.
-Stai ce?spun eu.
-Sunt o vrăjitoare ! Spune încurcată .
-Ce ? Întreb  eu si Rosé in cor.
-Eu nu sunt un om normal sunt o vrajitoare ,bunica m-a invatat in ultimele luni despre asta!
-Si de ce nu ai spus nimic!
-Nu am stiut cum sa o fac .
-Stai ce e asta ? Intreb eu .
Între crăpăturile mașinii gasesc câteva fire de blana neagră ! Le miros si parca recunoșteam acel miros .
-Danton ! Deasta nu il vazusem aseara , a planuit totul de la inceput!
Ne urcam in masina ,toate eram tacute pana cand Rose intreaba.
-Si de ce nu ai venit aseara ?
Pana am ajuns la lac le-am povestit tot ce se intamplase aseara si ce aflasem .Cand am ajuns Eidăn era deja acolo.
-Ce fac prietenele tale aici ? Intreaba el încruntat.
-Stiu tot ! Spun eu hotarata.Si in plus nu asta conteaza ,parintii mei au fost rapiti de Danton !
-Ce ? Cainele ala ! Mormaie Eidăn.
-Bine eu o sa ma intorc imediat!spun furioasa.
Toti sau uitat ciudat la mine ,insa eu nu am bagat de seama si am mers inainte .Oamenii din haita se uitau la mine ,la cum furia ma cuprindea .Am intrat in casa si am urcat in camera mamei ,am luat arcul cu sagetile de pe perete si am plecat afara .
-Sa mergem ! Le spun eu nervoasa.
-Si unde mergem ? Intreaba Seriful .
-Ne vom lua dupa miros !spun eu inchizand ochii.
Inspir adanc ,incercand sa dau de mirosul parintilor mei ,insa nu reusec .Mai incerc ,dar inspir mai usor si concentrata pe ei .Atunci am simtit mirosul lor ,ducea spre vechea retea de curent.
-Sa mergem ! Spun maraind .
Cand am ajuns ,afara erau mai multi oameni inalti ,bine facuti si inspaimantatori datorita cicatricilor de pe fata .
-Ale cumva sti sa faci o vraja ce ii tine pe cei din înăuntru rețelei electro blocați ?
- Cred ca da ! Spune gânditoare .
-Bine cred ca mama si tata sunt inauntru ,Serifule tu vei sta cu Ale si o vei apara cat timp va face o vraja de blocare ,ca persoanelor care intra sa nu li se permita sa iasa ,in caz ca vor sa fuga.Voi ,mergeti cu mine.
-Dar eu cu ce te pot ajuta ?intreaba Rose.
-Ai fost 6 ani la gimnastica si 10 la carate ,te descurci !
Si am trecut la treaba .Am ies din padure maraind ,cu ghiarele scoase si cu Rose si Eidăn in spatele meu .Oamenii lui Danton au inceput sa se apropie de mine ,un urlet infiorator iese din gatul meu care ii face sa tresara ,atunci am zambit scurt si am trecut la lupta.

SpecialaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum