Din persepctiva lui Rose:
-Buna dimineata doamna Pirce ! Ati vazut-o pe Kat ?
-Nu ,cred ca e acasa se odihneste .De ce? Spune ea cu o fata ingrijorata.
-Nu imi raspunde la telefon ,dar cred ca nu il aude! Bine ,eu trebuie sa plec ,sper sa va faceti bine!spun eu plecand.
-Daca te intalnesti cu Kat spunei ca venim maine acasa !
-Sigur!
Ies din camera de spital ,Ale vine spre mine nedumerita .
-Si,ai aflat ceva?
-Nu ,nici ei nu stiu nimic de ea!
-Pai le-ai spus ca nu o putem gasi?
-Nu cred ca e bine sa ii alarmam degeaba...si in plus poate e la lac!
-Atunci hai sa mergem si sa vedem!
Iesim din spital ingandurate, cand sa urcam in masina ,Ale tresare si incepe sa se indrepte spre o straduta dintre blocuri .
-Rose uite!
-Ce e?
-E lantul ei!
-De unde sti ?
-Pentru ca il poarta mereu ,si ii simt prezenta in el !
-Stai ,ce e cu seringa asta? Intreb eu uitandu-ma amanuntit la ea.
Ale imi i-a seringa din mana si incepe sa o miroasa.
-Iarba lupului!
-Ce?
-Iarba lupului,bunica imi vorbea despre asta ,afecteaza orice gena de lup ,ii face sa adoarma!
-Deci asta e de rau ,nu?
-Da numai vanatorii o folosesc!
-O doamne Kat a fost rapita! Spun speriata.
-Trebuie sa mergem la lac sa cerem ajutor!
Ne-am urcat in masina fara sa ne mai gandim la ceva.Dupa 20 de minute am ajuns la lac ,pana sa ajungem am hotarat ce avem de facut .
-Fetelor ce faceti aici? Intreaba Eidăn.
-Kat a fost rapita de vanatori! Spun eu.
-Stai ce ?
-Trebuie sa o salvam ! Spune Ale.
-Si cum vrei sa o gasim ? Sunt cam 10 grupuri in zona !spune el.
-Aici va pot ajuta eu,insa am nevoie de magia ta Ale! Spune Cnicov.
-Ce avem de facut? Intreaba Ale.
-Urmatima!
L-am urmat pana in casa intunecoasa cu mici urme de lumina ,ne-am oprit la o masa mare si lucioasa ,Cnicov i-a o harta si o aseaza pe masa, apoi aseaza in jurul ei lumanari.
-Uite citeste asta,ca sa o gasim! Trebuie sa faci vraja de localizare ,insa petru aceasta vraja trebuie ceva ce a purtat sau sange din familia ei!
-Am lantul care il poarta de mica! Spune Ale.
-Normal! Spune el.
-Il sti?
-Eu l-am facut impreuna cu vrajitoarele haitei ca sa nu o poata gasi nimeni care ii vrea raul,si acum ca nu il mai are toti se vor indrepta pe drumul cel bun! Spuse el dand cu pumnul in masa.
-Cu cat faci vraja mai repede ,o vom gasi mai repede! Spune Eidăn.
- Bine spune vraja asta ,insa cel mai important trebuie sa o simti ,sa te gandesti la ea! Spune Cnicov.
-Bine...spune Ale tematoare.
-Poti sa o faci! Ii spun eu.
Ale incepe sa ridice mainile deasupra hartii ,inchide ochii si spune vraja pana nu o mai auzeam deloc .Lantul incepea sa inainteze incet ,se indrepta spre o zona necunoscuta de mime .
-Ale te simti bine? Spun eu vazand ca ii curge sange din nas.
-E o vraja foarte puternica pentru o novice ,poti trece prin toate barierele cu ea ,insa ea este o Bladwich, sabatul ei este cel mai puternic si cel mai vechi!
Atunci lantul a inceput sa formeze un cerc in jurul unei paduri,Ale se opreste si incepe sa tuseasca ,pune mana si cand se uita vede sange .
-Ok,gata am aflat zona nu vreau sa te expunem la mai multe riscuri ! Spun eu ingrijorata.
-Sunt bine !Cum ai spus tu , pot face asta!
Ale incepe sa spuna iar vraja ,lantul inainta greu ,mult prea greu ,apoi dupa cateva secunde se opreste.
-De aici se blocheaza nu mai pot continua ! Spune Ale suparata.
-Nu s-a blocat ,acolo e Kat si eu stiu unde e acel loc ! Spune Cnicov intorcandu-se apre geam .
-De unde sti ?intreaba Eidăn.
-Am fost acolo ,mai bine zis am ,,lucrat "acolo!
-Si ce e acolo? Intreb eu cu mainile in san.
-E o fosta inchisoare subterana si acum 20 ani toate grupurile de vanatori sau reunit acolo pentru a tortura toate fiintele supranaturale , Tod astepta de mult sa o gaseasca pe Kat pentru a atrage cele mai puternice fiinte supranaturale si ale distruge!
-Cine e Tod? Intreaba Ale.
-Tod Allen Browning, e cel mai influent ,puternic si necrutator vanator dupa tatal sau John Moses Browning ,care pentru ficele lui a renuntat la a mai face rau . Ei mai sunt si cei mai cunoscuti in comertul armelor, pe scurt Sefii Vanatorilor!
-Si tu ce faceai acolo ?intreb eu panicata.
-Eram un fel de doctor !
-Si de ce ai plecat ?intreaba Ale rasufland greu .
-In primul an mau facut sa cred ca pe cei care ii omorau sau ii torturau sunt infractori sau criminali ,dar dupa am aflat adevarul ,chinuiau persoane nevinovate ,insa am avut norocul sa il intalnesc pe Alexander Petrova ,cel mai puternic Alfa Suprem pe care il vazusem ,si cu ajutorul lui am reusit sa scap din mizeria de acolo si am ramas alaturi de el pana a disparut fara urma.
-Deci daca nu ne grabim Kat va fi omorata!
-Omorata nu va fi ,pentru ca au nevoie de ea ,dar ca sa afle mai multe despre haita o vor tortura! Spune incruntat.
-Atunci sa trecem la treaba avem de salvat o prietena ! Spun eu incordata.
Am luat harta si l-am urmat pe Cnicov pana intr-un birou mare ,se apropie de perete si trage de veioza de pe perete. Ma uit stramb la peretele care se misca ,dupa ce a disparut au aparut rafturi pline cu diferite arme .
-Bine ,luati fiecare ce puteti si cu ce credeti ca va descurcati! Ne spune Cnicov autoritar.
Am luat ce am avut nevoie si le-am pus intr-un ghiozdan ,cand sa plec o vad pe Ale nedumerita.
-Ce fel de pistol ma e si asta ? Intreaba uimita.
-Asta nu e un pistol! spun eu razand.Asta este o mitraliera LET Lenser T8 ! Spun serioasa.
-Asa e ,de unde sti? Ma intreaba Cnicov.
-Am crescut cu toate astea!
-Dar ai spus ca tatal tau are un magazin sportiv! Spune Ale revoltata.
-Nu am vrut sa stie nimeni de magazin sau orice altceva ce are legatura cu el! Spun eu uitandu-ma in pamant.Bine hai sa mergem! Spun plecand repede inainte ,pentru a nu discuta pe tema asta.
Am urcat in masina ,tot drumul m-am gandit la Kat ,nu imi puteam scoate din cap gandul ca ii vor face ceva groaznic daca nu ajungeam mai repede .Ea e ca o sora pentru mine, ea si Ale , pentru ca eu nu am un frate sau o sora ,dar in schimb am un tata ,care l-as ucide cu mana mea din cauza faptelor sale.
Ajunsi aproape de inchisoarea subterana am hotarat ca eu si Eidan sa mergem inauntru, iar Ale si Cnicov sa ne acopere pana intram .
Totul era linistit ,prea linistit ,stiu ca a durat 3 zile pana sa facem tot dar nu cred ca au plecat .Atunci ,am vazut multimea de cadavre care zaceau pe cimentul imbibat cu sange si gaurile din pereti ,cauzate de inpuscaturi.Toate cadavrele erau sfasiate si zgariate ceea ce dadea de inteles ca toate astea sunt cauzate de varcolaci.
-Simti mirosul? Intreaba Eidăn.
-Ce miros ?
-Mirosul dulceag !
-Stai ,asta a spus si Kat cand a gasit lacul,chiar e aici!
-Nu prea cred ,mirosul ei se intreapta spre iesire!
-Mai bine cautam peste tot ca sa fim siguri!
Am plecat in directii opuse pentru a acoperi o zona mai mare ,locul asta e imens.Peste tot erau celule unde au fost oameni incarcerati ,se vedea dupa urmele de sange si lanturile imbibate in tot felul de ierburi .Nu inteleg cum unii oameni pot sa faca asa ceva ,sa ii chinuie ,sa le provoace vanatai si zgarieturi care erau deschise defiecare data cand incepeau sa se vindece .Am gasit tot felul de arme ,ierburi si instrumente folosite de doctori, insa numai pe Kat nu am gasit-o, asa ca a trebuit sa ma intorc la intrare sa il astept pe Eidăn ,poate el va aduce vesti bune.
-Nu ai gasit nimic ,nu?
-Nu....
-Nu inteleg de ce nu e si el aici ?
-Care el? Imtreaba Eidăn .
-Am vrut sa spun ,,unde este ea" !
Se uita stramb la mine si pleaca nedumerit .Ma uit pentru ultima data in urma si plec incordata.
-Nu e aici ! Spune Eidăn nervos.
-Dar nu e posibil ,vraja trebuia sa ne arate locul cel bun! Spune Cnicov.
-Vraja a fost buna numai ca noi am ajuns prea tarziu! Spun eu.A durat 3 zile sa planificam asta si am dat gres! Spun eu aproape plangand.
-Stai linistita o vom gasi noi! Imi spune Ale incurajatoare.
-Nu a plecat de mult ,sangele de la cadavre inca nu e uscat! Spune Eidăn.
-Atunci folosesteti mirosul ca sa o putem gasi ! Spune Cnicov.
Eidăn a inceput sa inspire incet si sa mearga spre padure ,apoi toti l-am urmat incet si uitandu-ne peste tot.
Am mers cam 20 de minute incontinu,deja ochii incepeau sa imi oboseasca ,toti oftam dar nu scoteam niciun sunet.
-Stai ati auzit asta? Intreb eu dupa ce am auzit niste tipete .
-Eu nu am auzit nimic ! Spune Ale.
O voce puternica dar feminina se auzise din nou in departare ,acompaniata de mai multe maraituri.
-Am auzit acum ,trebuie sa fie Kat ,haideti! Spune Eidăn .
Toti l-am urmat .Alergam si ma rugam sa fie Kat bine si juram ca il voi omora pe cel ce ia facut rau.
CITEȘTI
Speciala
FantasíaCredea ca viata ei nu ii poate oferi nimic special, insa dupa ce moartea isi face aparitia in viata ei afla ca face parte din cea mai puternica haita ,Haita Petrova . Dar ea nu este orice membru al haitei ,ea este rodul iubirii dintre Alpha Suprem s...