XXV: Lupii Legendari

495 38 4
                                    

Îmi deschid ochii puțin și mă uit în jur . Ma ridic repede din pat când îmi dau seama ca eram în camera mea .
-Ce naiba se întâmplă? Intreb în timp ce ma ridicam din pat .
Ma apropii de oglinda dulapului și o ating cu vârful degetelor . Părea atât de reala ,eu păream atât de reala.
-Prințesa ,ce faci ?
Tresar cad ii aud vocea lui Danton care ma privea nedumerit .
-Aa nimic doar ca....
-Ce s-a întâmplat? Ma intreaba el în timp ce se apropia de mine.
Îmi mângâi fata și mă uit tulburata la oglinda . Ochii mei erau iar tulburati iar fata plina de pete . Imi scutur privirea și respir adanc.
-Katerine, hei !
Imi apuca fata cu palmele lui mari și îmi fixează privirea lui cu a mea . Se lipește de mine și își apropie fata de a mea . Ne priveam unul pe altul fără sa spunem nimic si fara sa facem nimic . Ii simteam respiratia cum imi atinge fata ,cum se accelera când el se atingea de mine.
Danton ma pupa bland pe frunte și se îndepărtează usor, eu respirând greu și stand puțin stângace.
Ma uit panicata la el și mă întorc brusc . Nu știam ce sa fac ,eram intr-o stare nu prea confortabila.
-Îmi pare rău ! O sa plec!Spune el încruntat și da sa plece.
Intr-o secunda ma intorc la el îl apuc de mana și îl sarut. Nu știu cum sau de ce am făcut asta ,dar cred ca am făcut-o pentru ca așa am simțit pe moment.
Ma indepartez repede când realizez ce am făcut și încerc sa balbai ceva .
-Scuze nu stiu ce m-a apucat! Spun panicata.
Zâmbește amuzat de reacția mea. Mă trage de mana lângă el și mă sărută profund . Ne afundam în sărut plimbandu-ne mainile haotic pe corpurile noastre. Ma ridica pentru ca eram mult mai scunda ca el și mă agat cu picioarele de abdomenul lui .
Ma aseaza pe pat și începe sa îmi sărute gatul și brațele . Isi dezgoleste corpul musculos și își continua jocul .
-Danton oprestete! Ii spun cand vad ca vrea sa mă dezbrace .
-Nu îti fie frica! Imi spune cu o voce robotica .
-Oprestete!ii spun în timp ce îl impingeam.
Isi ridica privirea spre mine și mă îngrozesc atunci cad ii vad ochii rosii și colții care nu îi mai controla . Imi infinge colții în piele cu atata lăcomie încât sangele începuse sa mi se prelinga pe corp .
Imi strâng repede picioarele la piept și îl trântesc cu toată forța de perete.
El se ridica de pe podea plin de furie care nu o înțelegeam .
Vrând sa sară pe mine ma ridic repede și îi trag un pum așa de tare încât mă durea pumnul ,pe el trantindu-l de podea. Ma dau jos din pat si ma duc lângă el .
-Ce e în neregula cu tine !
-Dacă eu nu te pot avea nimeni nu te va avea !Spune furios .
Ma tranteste de dulap tinandu-ma de gat . Cioburi îmi intrase în piele din cauza impactului care a cauzat spargerea oglinzii .
Ma strangea atât de tare de gat si se uita cu o furie la mine de parca eram cel mai mare dușman al sau . Ochii însângerati iti rascoleau fiecare parte din corp și îl făcea sa tremure.
Am închis ochii pentru un moment ca sa îmi adun gândurile și sa mă concentrez pe ce aveam de făcut și am început sa aud pe cineva cum mă striga .
-Katerine , Katerine trezestete!
Deschid ochii puțin și mă ridic repede ca o dezmetica atunci când îmi dau seama ca eram în subteranul din închisoare .
-Ce s-a întâmplat ? Intreb panicata. Acum eram acasă, în haita si acum suntem aici !
-Ai avut un coșmar ! Te tot zvarcoleai și țipai de parcă vroia cineva sa te omoare și te-am trezit! Imi spune Danton în timp ce se apropie de mine .
Mă îndepărtez repede și dur de el ca sa nu mă poată atinge . El se incrunta ,ridica mainile în aer ca sem de predare și pleacă.
-Kat ce s-a întâmplat ? Ma intreaba Rose .
-Am avut un coșmar groaznic care nu știu ce înseamnă !
-Ce coșmar?
I-am povestit coșmarul ,Rose rămăsese blocată nu mai știa ce sa zică ,nu știa ce sa îmi spună ca sa ma linisteasca ,practic era o situație care ne depășea pe amândouă.
Ii trezesc pe toți și ne continuam drumul orbește prin tunel după ce mă dezmeticesc.
Ajungem la niște uși imense cu niște desene sinistre pe ele .
-Cheia ne spune sa o luam pe aici !Ne spune Ale.
-Și cum facem sa trecem ? Intreb încruntata.
-Asa!
-Ce faci ?O întreb panicata pe Thea când văd ca îmi i-a mana.
Imi i-a mana și o taie cu un cuțit ,sangele curgând abundent . Imi lipeste brutal mana de o spirala desenata pe centrul ușilor . Sangele se raspandespe în spirala și în celelalte desene .
Au început sa se audă pocnete din uși ,îmi iau mana de pe ele și mă dau puțin înapoi.
Ușile se deschid încet cu un scartait sinistru pana ajung larg deschise . Intram precauți și rămânem uimiti de peisajul de după uși.
Opt altare erau puse în cerc ,pe ele erau corpuri înegrite acoperite de haine rupte și diferite ierburi . Erau patru femei și patru bărbați după cum aveau îmbrăcămintea și parul .
Ne apropiem de ei și ne uitam la toți îndeaproape . Însă unul din ei avea un pumnal înfipt în inima .
-Cine sunt astia ? Intreaba Kol uimit.
-Și de ce încă mai sunt întregi ? După cum arata sunt de sute de ani aici ! Spune Aisac.
-Sunt ca niște gardieni sau așa ceva ? Intreaba Laura .
-Sau poate e mormântul celor care au clădit locul ăsta ! Ne spune Danton .
-Sau sunt niște monștrii fara scrupule care nu au putut fi omorâți și iau închis aici! Spun eu în timp ce ma uitam încruntat la Danton .
Danton se uita la mine ciudat nestiind de ce mă uit așa la el.
-Ăăă... Nu ,nu și da !Ne spune Thea intr-un sfârșit .
-Ce vrei sa spui? O întreb eu.
-Pai da ei chiar sunt niște monștrii fără scrupule care au fost blestemați sa fie legați intre ei, de aceea doar unul din ei are pumnal înfipt în inima !
-De ce am sentimentul ca mai e ceva ! Spun oftând.
-Asa e ! Aceștia sunt Lupii Legendari din inaintea ta si de aceea poți sa prezici moartea!
-Stai ce vrei sa faci ? O întreb când văd ca se apropie de cadavrul care avea pumnalul.
-Kat ! Ma striga Nash.
Ma intorc la el și văd cum din întuneric apar niște femei îmbrăcate în rochii negre lungi cu un pandantiv ciudat agățat de gat si par ciufulit .
-Chiar credeai ca o sa te las sa iei pumnalul? Ne spune Thea razand.
-Nu poți face asta ! Nu poți sa scoți pumnalul o sa îi trezești și va fi un masacru !
-Nu așa ne-am înțeles ! Ii spune fioroasa o vrăjitoare.
-A imi pare rau ca va dezamagesc dar am o datorie de plătit ! O sa fac ceea ce e necesar!
-Nu te vom lasa sa faci asta! Ii spun furioasa.
-Nu vei iesi vie de aici ! Ii spune vrăjitoarea în timp ce începeau toate o vraja.
Atunci aierul mort si-a făcut prezenta printre noi și le doboara pe vrăjitoare . Se opreste lângă Thea și rămân socata de ce văd.
-Antonius ce naiba faci ? Il intreb confuza.
-Îmi pare rău micuto dar trebuie sa fac asta! Sa nu ne stați în cale !
Dispar cât ai clipi din fata noastră . Noi ramanand fără cuvinte .
-Kat ,a luat pumnalul! Imi spune speriata Ale.
-O doamne!spun panicata.
Cadavrele au început sa revină la culoarea normala și sa se miște .
-Ce naiba facem ? Intreaba Kol panicat.
-Plecați ii ținem noi! Ne spune vrajitoarea cu o voce ragusita.
-Sunteți rănite o sa va omoare !Le spun furioasa.
-Ducețiva și luați pumnalul ! Sa nu îi lăsați sa treacă de bariera pentru ca le vor creste puterile și nimeni nu îi va mai putea opri !
-Dar asta e sinucidere!
Nici nu am apucat sa mai spun ceva ca vrăjitoarele sau ridicat și sau pus în formație .
-Plecați! Ne spune ea cu o voce robotica.
O luam cu toții la fuga prin tunel . Alergam cât puteam noi de tare ca sa îi prindem din urma.
-Cum de Atonius a putut sa își folosească puterile ?intreaba Aisac enervat.
-Când intri într-o vraja de ascundere ,de acoperire sau de camuflare iți pierzi puterile treptat ! Cred ca Antonius a așteptat la granița pana sa găsim pumnalul și după si-a forțat toate puterile sa ajungă aici și sa plece cât mai departe de subteran ca sa nu îi putem opri!
-Asta a fost un plan destul de inteligent ! Spune Nash în timp ce era dus de Aisac.
-Ale cheia ne spune și pe unde sa ieșim de aici?
-Nu știu ! Ea ne arata încotro a luat-o pumnalul!
-Si pe unde o sa ieșim acum ? Intreaba Aisac disperat.
-Stati auziti și voi asta ? Ii intreb eu.
-Ce sa auzim ?
-Vântul !
Ma indrept spre sunet și ajung la o ieșire din subteran . Fug spre ea ca sa ies afara însă mă opresc pentru ca dacă înaintam cădeam de la 10 metrii înălțime.
-Bine am găsit ieșirea dar cum ajungem jos?intreaba Malia.
-Kol dute și adu funia cu care am coborât !
Kol fuge și se întoarce în câteva minute cu funia . O leg de o piatra și o înfășoar în jurul meu .
-Ce vrei sa faci? Ma intreaba Rose încruntata.
-Voi sari ca sa ajung mai repede!
-Waw...Ești mai nebuna ca de obicei!
-Multumesc Kol chiar aveam nevoie de încurajare!
Kol da simplu din umeri și verifica sfoara .
Eu ma duc la marginea intrării și mă uit putin speriata în jos.
-Esti sigura ca vrei sa faci asta? Ma intreaba Danton .
-Eu o sa o iau inainte voi o sa mă prindeți din urma!
Danton se da cativa pasi înapoi și se lasă pe peretele peșterii.
-Grăbitiva ,am o impresie ca prietenii noștrii au terminat cu vrăjitoarele! Ne spune Nash grăbit.
-Bine pe unde trebuie sa o iau?O întreb pe Ale.
-Dute drept înainte !
Trag aier în piept, mă dau cativa pasi înapoi ca sa îmi iau avânt și încep sa fug. Sar de pe marginea intrării și mă las purtata de gravitație care ma ducea cu viteza spre pământ. În câteva secunde eram foarte aproape de pământ și când credeam ca funia e prea lunga și mă voi lovi de pământ o presiune s-a pus asupra mea și m-a tras puțin înapoi în sus și după în jos .
Funia era destul de scurta încât sa nu mă lovesc de pământ . Ma dezleg și le fac semn sa o tragă la ei. O iau la fuga pe unde îmi spusese Ale . Trebuia sa iau înapoi pumnalul ca cei din inaintea mea sa nu treacă de granita și sa provoace haos și distrugere.
Fugeam cât puteam de tare ca om însă nu destul de tare ca sa îi prind din urma pe Antonius și Thea.
Cum a putut Antonius sa îmi facă asta, sa mă trădeze ,sa se alieze cu cea care ne-a provocat atâtea. Poate are un motiv bun sa facă asta ,Thea a spus ca era nevoita sa facă asta ca sa plătească o datorie ,dar ce datorie?
Cum alergam am început sa simt mirosul morții ,așa ca l-am urmărit și am dat de persoanele care știam ca o sa le găsesc dacă urmaresc mirosul.
-Antonius stai! Tip eu la el.
-Ti-am spus eu ca nu va sta deoparte!ii spune Thea îngâmfata.
-Dami cheia ! Nu vreau sa mă lupt cu tine !
-Îmi pare rău micuto dar trebuie sa fac asta!
-Vietile miilor de oameni de dincolo de granița sunt mai importante ca nevoile voastre!
-Trebuie sa fac asta!
-Atunci și eu trebuie sa fac ce e nevoie !
-O sa mori încercând!
-O sa îmi dau și ultima suflare pentru oameni nevinovați!
-Each....scutește de onoarea ta !
Fug spre Thea ca sa îi iau pumnalul . Incep sa o lovesc cu bratele ca sa o fac sa il scape însă Antonius ma arunca departe. Trag rapid doua săgeți și îl prind de un copac ca sa nu îmi mai stea în cale . Mai trag o sageata și o infing în mana Thiei astfel ea scapa pumnalul . Fug repede și îl iau ,ea îmi da o lovitura puternica de picior ,eu îmi scutur puțin capul și îi dau un pumn în stomac ,ea se apleacă și primește o lovitura puternica de picior în cap . Thea cade pe pământ și când sa vreau sa plec Antonius ma tranteste de pamant el stand peste mine .
-Nu vreau sa te rănesc !
-Nici eu dar împrejurările cer masuri disperate!
Il apuc cu picioarele de gat si il arunc de pe mine . Cei doi se ridica și se pozitioneaza în fata mea.
-Kat!ma striga Ale.
Prietenii mei ajung gafaind la mine . Chiar ne chinuia treaba asta fără puteri.
-Era și timpul sa ajungeți !Le spun enervata .
Un urlet infiorator sa auzit în depărtare. Ne uitam cu toții spre direcția de unde se auzise sunetul . Din întunericul cetii se distingeau opt siluete negre care înaintau cu pași apăsați . Erau foarte masivi si aveau o mișcare a corpului care te făcea sa tremuri de frica.
-Cine a luat pumnalul? Ne întreabă unul din ei cu o voce groasa.
Toti prietenii mei au arătat-o pe Thea cu degetul . Cei opt au părut dezamăgiți de persoana care le-a scos pumnalul așa ca au început sa se îndrepte fiorosi spre ea.
-Nu ,eu am scos pumnalul și ca dovada am asta!Le spun relaxata in timp ce le aratam pumnalul.
-Altruista și neînfricata! Cine esti ?ma intreaba o fata foarte aroganta.
-Eu sunt un nimeni care trebuie sa facă ceea ce e corect!
Ma apropii destul de mult de unul din ei încât îl priveam direct în ochi . Am stat câteva momente în tăcere im timp ce ne priveam fără sa clipim. Toti stateam fara sa ne mișcăm sau sa spunem ceva ,era un moment foarte neplăcut.
-Acum dane pumnalul!imi spune serios.
-Nu, scoaterea pumnalului a fost cea mai mare greșeală pe care intenționez sa o indrept!
-Eu cred ca nu sti cu cine te pui !
-Sunteti Lupii Legendari anteriori ! Cei mai de temut și necrutatori varcolaci care au ucis atâția oameni doar pentru a avea puterea deplina ! Pe scurt niște monștrii!
-Asculta aici fetito ,o sa ne dai pumnalul de bunăvoie sau o sa iti ucidem toți prietenii.
-Ea nu e prietena noastră poți începe cu ea!ii spune Kol în timp ce arata spre Thea.
-Hei !sare ea enervata.
-Deci ce alegi ? Și mai repede avem un Lup Legendar de recrutat!
-Sper ca asta iti va răspunde la intrebare! Spun în timp ce iau puțin avânt cu mana si indrept pumnalul spre inima lui ca sa îl infing. Însă el îmi prinde puternic mana ,o roteste si ma arunca departe.
-Kat !Ma strigau toti speriați.
-Deci te cheamă Kat !imi spune el arogant .
-Pentru prieteni sunt Kat ,pentru altii Katerine iar pentru tine sunt cea care te va baga înapoi în mormânt!
Ma ridic enervata de pe pamant și îmi așez hainele. Iau o pozitie autoritara și trec în fata prietenilor mei.
-Nu va vom lasa sa treceți de granița !Spun fioroasa.
-Atunci se pare ca ne vom face antrenamentul pe voi!Ne spune zambind malefic .
-Credema nu va fi așa de ușor sa ne invingi!
Toti luam poziția de lupta . Stateam fata în fata cu cei mai de temut varcolaci care au existat vreodată ,iar eu nu prea aveam ideie cum sa îi fac sa nu treacă granița . Dar sunt buna la improvizații deci ....
-Kat esti sigura ca putem sa le ținem piept mai ales acum fără puteri?ma intreaba Malia.
-Fiecare avem în haita câte o persoana draga care ne așteaptă cu sufletul la gura ,asta ar trebui sa fie singura motivație care sa va împingă sa opriți orice rău care îi amenință!
Cei opt monștrii ne priveau plictisiți si autoritari în același timp . Noi eram puțin speriați de ceea ce urma ,de faptul ca nu ne vom mai întoarce acasă.
Inspir adanc si inchid puțin ochii pentru a mă regăsi. Aveam un gol în stomac ,nu știu de ce dar simțeam ca ceva rău se va întâmpla ,ca un vis de al meu se va implini.
-Sa mergem! Le spune el .
Au început sa se apropie de noi și când au ajuns destul de aproape ,primul lucru care lau făcut a fost sa îmi atace prietenii ,pe mine lasandu-ma sa privesc . Toti erau doborati ,mai puțin Danton care încerca să îl dea jos pe cel cu care se lupta . Laura îl apăra pe Nash chiar dacă era ranita ,Rose era strânsă de gat de o fata, Ale încerca să se ridice de pe pamant după ce primise un pumn puternic ,Aisac era si el doborat de loviturile puterinice ale unuia dintre monstrii iar Kol era încolțit de doi dintre monștrii. Antonius și Thea erau doborati de trei dintre monștri fiind imobilizați de un copac.
Eu stateam nemișcată . Nu știam pe cine sa salvez primul ,sau cum sa procedez ca sa îi salvez pe toți.
-Încă mai crezi ca ne poți tine aici !
Fug spre el și încep sa îl lovesc cu piciorul și pumnul însă îmi blochează toate loviturile. Ma apuca de gat si ma ridica în timp ce ma sufoca.
-Fetito încă mai ai de învățat pana sa mă invingi!
Atunci aud sunetul enervant făcut de Hidre . Ii dau un picior cu toată forța în genunchi ,el ma eliberează și când se apleacă puțin sa iși atingă genunchiul ma rotesc puternic și îi dau un picior în cap. Fug repede și îmi iau arcul și tolba care au căzut din cauza lupții cu Antonius și pun săgeata pe arc . El puțin amețit se așează fix în fata mea. Trag repede cu arcul și îl zgârii puțin la umăr cât sa îi dea sangele . Scot repede alte săgeți și îi zgârii si pe ceilalți cât sa le dea sangele.
-Ai ratat !imi spune el razand .
-Ea nu ratează niciodată !ii spune Danton cu ura.
El se uita încruntat și confuz la noi . Atunci Hidrele iau atacat doar pe ei pentru ca le-au simțit sangele.
-Dativa de pe mine !țipa în timp ce le arunca de pe el.
Cei opt se luptau cu Hidrele care le infingeau colții în carne cu atata lăcomie.
-Crezi ca niste ciudățenii ne vor învinge?
-Nu ,dar va vor distrage !
Ii infing pumnalul în inima ,el face o fata panicata ,se inegreste și cade fără vlaga pe pământ ,la fel și ceilalți se inegresc pe rand și cad pe pământ.
-O Doamne ai reușit !imi spune Rose fericita.
-Se pare ca așa e!Spun în timp ce ma apropii de ei .
Atunci am simțit cum mi se taie respirația . Ma uit la mainile mele și văd cum o negreata se raspandeste pe corpul meu și mă apuca o amețeală.
-Kate , ce naiba ? Intreaba Malia panicata.
-O nu Kat! Spune Ale.
Ma uit pierduta la Ale cum fuge spre mine . Cad pe pământ și îi văd în ceata pe prietenii mei cum vin spre mine și cum mă strigau panicați . Imi ridic privirea spre cer și las negreata sa îmi acopere ochii.

SpecialaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum