9

4K 518 491
                                    

9

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


9. Bölüm

Çok uzun, çok uzun–

Jimin'in dairesinin giriş kapısına ulaşması çok uzun sürdü. İleri doğru yürürken etraf zifiri karanlıktı; elini yüzünün önünde sallasa bile göremiyordu. Telefonu ışıklarla birlikte kapanmıştı ve bir daha açamamıştı.

Bulvarın soluk, seyrek trafiği, kendi kalbinin şiddetli vuruşuyla karıştırılarak penceresinden içeri süzülüyordu.

Jungkook. Jungkook.

Bunu Jungkook yapmıştı; iyi değildi, başı dertteydi, bunu bilerek yapmazdı; kontrolünü kaybet–

Jimin ona ulaşmaya kararlıydı.

Ön kapının yanındaki masada bir dizi anahtar olduğunu hissetti- Jungkook'un dairesinin anahtarları- ve hâlâ uyurken giydiği kıyafetlerin içindeyken spor ayakkabılarını buldu, onları giydi ve sonunda kapıyı açtı.

Merdivenler işkence gibiydi. Jimin hızla aşağı inmek, son birkaç adımdan atlamak istiyordu, ama korkuluklara tutunurken basamakları tek tek hissetti; yavaş, yavaş, çok yavaştı, lanet olsun, Jungkook–

Omuzları kapıdan dışarı çıktığında endişeden ve adrenalinden nefes nefese kalmıştı. Cadde ışıkları sadece bir yere kadar sokağa ulaşıyordu, ama yeterliydi, fazlasıyla yeterliydi- Jimin döndü, Jungkook'un tamirhanesinde bir dizi yanıp sönen ışıkları gördü; sanki birisi içeride fotoğraf çekiyormuş gibiydi, hiçbir anlam ifade etmiyordu, ne-

"Jimin! JIMIN!"

Jimin bakışlarını tuhaf, titreyen ışıktan ayırdığında kitapçıdan ona doğru koşan Namjoon'u gördü. Bir feneri, buzlu camın içinde dans eden bir mum alevi tutuyordu.

"Jimin! Yoongi hyungu getir!"

"Ne?"

Namjoon'un gözleri paniğe kapılmış durumdaydı; feneri Jimin'in ellerine tutuşturdu ve Jungkook'a doğru fırladı. "YOONGI HYUNGU GETİR!" diye bağırdı omzunun üzerinden. "ŞİMDİ! ONA ELEKTRİKLERİN KESİLDİĞİNİ SÖYLE!"

Jimin bir saniyesini bile boşa harcamadı. Çok korkmuştu, hava hiç soğuk olmamasına rağmen titriyordu ve çok şaşırmış durumdaydı; Namjoon belli ki ne yapacağını biliyordu ve Jimin onu dinleyecekti.

Yoongi'nin binasına doğru koştu, Tanrı'ya Yoongi'nin bina kapısı kilitli olmadığı için sessizce teşekkür etti ve tepeye doğru iki, hatta üç adım attı.

Binada sadece bir apartman kapısı vardı ve Jimin tüm gücüyle ona vurmaya başladı.

"Hyung!" diye bağırdı, sesi çatlıyordu. "Hyung! Ben Jimin! HYUNG!"

Kısa bir süre sonra içeriden belli belirsiz bir şekilde bağıran bir ses duydu. Sonra Yoongi yaklaştıkça, "Ne sikim oluyor? Ne-" Bir gümbürtü, bir çınlama ve "Of, anasını SİKEYİM!"

petals and ink | yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin