18

4.6K 426 412
                                    

18

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


18. Bölüm

"5000 won bahse girerim ki yapamaz."

Jimin, Jungkook'un gözlerindeki meydan okumayla karşılaştı ve sırıttı. Elbette yapabilirdi. Dans pratiğinde zaten birkaç kez yapmıştı.

"10.000 won bahse girerim ki yapar," Seokjin'in tiz sesi Jungkook'un oturma odasındaki sehpanın üzerine tünemiş olan dizüstü bilgisayarından geliyordu.

"15," dedi Jungkook.

"20!"

Jimin, her zaman birbirlerini nasıl geçmek zorunda olduklarına gözlerini devirdi. "Kimse aptal bahislere para harcamaz-"

"25.000 won," dedi Jungkook ve Jimin içini çekerek kanepeye çöktü.

Seokjin bir an için sessiz kaldı, kamera onu yerde oturduğu yerden aşağıya doğru bakarken gösteriyordu. Sonra, "Cüzdanımda 50 Euro var. Bu ne kadar?" dedi.

Jungkook öne eğildi, dizüstü bilgisayara dokundu ve hiçbir şeye tıklamadan baktı. "Yaklaşık 60.000."

"60.000 won!" diye teklif sundu Seokjin.

Jimin umutsuz bir kahkaha attı. "Bu ne sikim, bu çok fazla-"

Ama Jungkook açıkça bunu düşünüyor, yanağının içini çiğniyordu. Sonra başını salladı. "Anlaştık!"

Jimin başını arkaya atıp tavana baktı.

"İşte anlamadığım şey şu," dedi kendi kendine konuşuyormuş gibi hissederek. Belli ki burada başka kimse ona dikkat etmiyordu. Seokjin'in onların en büyüğü, en bilgesi olması gerekiyordu ama yine de burada, Jungkook ile tam olarak bir beyin hücresini paylaşıyordu. "İkinizin de dahil olmadığı bir şeye para yatırarak bahse giriyorsunuz. Kook'un bir oturuşta elli sıcak kanat yiyebileceğini söylemesi gibi değil bu. Jin hyungun gözlerini kırpmadan bakışma meydan okuması gibi değil. Bu, temel olarak, sokağımızın dışında bir trafik kazası olup olmayacağına para yatırmanızla aynı şey. İkiniz de olup olmayacağını bilmiyorsunuz. Olacağını sadece ben biliyorum." Benzetiminin anlatımı boyunca bir yerlerde ondan uzaklaştığının farkında olarak kaşlarını çattı. "Mesele şu ki, bunu yapıp yapamayacağımı sadece ben biliyorum ya da-"

"Yap şunu Jimin," dedi Jungkook ve hemen omzuna bir darbe indirdi.

"Hyung," diye düzeltti Jimin, Jungkook'un yüzünü buruşturmasına rağmen, bir şekilde Jimin kendini yine de kalkıp onları şımartırken buldu.

Pazar öğleden sonrası, uzun bir kasvetli, yağmurlu hava haftasının son günüydü, bu da herkesi eğlendirmek için tüm iç mekân etkinliklerine bir çentik atılması gerektiği anlamına geliyordu.

Bu, Namjoon'un hâlâ işteyken dairesine girmelerini ve oturma odasını tamamen yeniden düzenlemelerini- kanepeyi ve koltuğu farklı bir köşeye taşımalarını ve kitaplığını ürkütücü figürlerle yeniden düzenlemelerini ve Jungkook'un armut koltuğunu çalmasını içeriyordu. Aynı zamanda Jimin'in dairesinde bir hacky sack* yarışması düzenlemeyi içeriyordu, bu da Taehyung'un kaşının üstüne üç dikiş atılmasına neden olmuştu çünkü dengesini kaybetmiş ve direkt olarak Jimin'in sehpasına çarpmıştı.

petals and ink | yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin