15

4.2K 482 368
                                    

15

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


15. Bölüm

Namjoon'un sözleri zihninde çok uzaklardaydı. "Ben burada kalacağım ama gidip onu görmelisin. Onunla konuş Jimin-ah. Senden iyi şeyler duyması gerekiyor."

Jimin'in ayak sesleri hafifti; ayak bilekleri zincirlerinden çözülmüş, ağırlıklarından kurtulmuştu. Artık bir haftadan beri ilk kez tam boyutlu bir adım atabiliyordu.

Çiçekçi dükkanının dışındaki sokak, yürüyen insanlar, Yoongi'nin dairesine giden merdivenin üzerinde sallanan ampul- hepsi ağır çekimdeydi. Jimin'in kalbi bir kargaşa içindeydi ve sonuç olarak diğer her şey sessizleşmişti. O bir balonun içindeydi; sesleri ayırt etmek zordu ve renkler garip bir şekilde parlıyorlardı, hatırladığından daha parlaklardı.

Onun daireye girmesine izin veren Taehyung'du. "Banyodalar," dedi sessizce, kapıyı kapatırken. "Hyung... Ona ne olduğunu söylediğimizde, bir nevi... kustu. Ya da bilirsin. Kusacak fazla bir şeyin olmadığında ne yaparsan onu yaptı." Taehyung yutkundu. "Jungkookie dişlerini fırçalamasına yardım ediyor."

Jimin başını salladı, ses telleri iş birliği yapmıyordu. Ne kadar tutarsızdı- dişlerini fırçalamak, daha bir dakika önce uyanıp uyanmayacağı bilinmezken; elveda demek zorunda kalıp kalmayacakları belli değilken.

Jimin şaşkınlık içinde Taehyung'un yanından, banyonun kapalı kapısının önünden geçti ve Yoongi'nin yatak odasına girdi. Boş yatağın görüntüsüne alışmak için bir an durdu, bir nefes aldı.

Kalkmıştı. Yoongi ayağa kalkmıştı; ayakları üzerindeydi, uyanıktı.

Jimin boş sandalyeye oturdu - geçen hafta neredeyse üzerinde yaşadığı sandalye - ama sonra tekrar ayağa kalktı. Banyo kapısına sırtını dönmek istemiyordu. Su diğer tarafında akıyordu, Jungkook'un sesi akan suda zar zor duyuluyordu.

Biraz daha beklemesi gerekiyordu. Sadece bir dakika daha. İki dakika. Jimin bunu yapabilirdi. Yapabilirdi. Yatağın kenarına oturdu, orada kaldı, gözleri koridorun karşısındaki kapıya çevrildi.

Öğleden sonra ışığı loş ve melankolikti. Eylül ayının sonuncusu mavi gökyüzünü alıp götürmüştü, arkasında ise yoğun bulutlar ve ara sıra yağan yağmurlar bırakmıştı. Jimin, pencere camlarından yavaşça yağmur damlalarının indiğini duyabiliyordu. Gök gürültüsünün gerçek mi yoksa kendi kalp atışından mı olduğundan emin değildi.

Sonra nihayet, nihayet banyodaki su akışı durdu. Bir göz kırpma, bir sonsuzluk sonrasında - kapı açıldı.

Jungkook kolunu Yoongi'nin beline dolamış ve onu yan tarafında sıkıca tutmuştu. Birlikte, dikkatlice dışarı çıktılar ve Yoongi... Yoongi'nin gerçekten bu desteğe ihtiyacı var gibi görünüyordu. O kadar zayıftı ki, kıyafetleri kemikli bileklerinden sarkıyordu; bir hayalet gibiydi, neredeyse ağırlığı yoktu, parçalanmak üzere bir yumurta kabuğu gibiydi.

petals and ink | yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin