seorang budak lelaki yang berumur 5 tahun sedang ketakutan kerana dia dibiar seorangan di bilik yang gelap .
" kau lepaskan isteri aku , kau sentuh dia aku akan pastikan kau mati ! "
" hah ? kau nak bunuh aku ? jangan haraplah lee taehwang semua anak buah kau aku dh tumpaskan tinggal kau je "
" aku tak kira yang penting kau mati , kau tak layak hidup "
" okey tapi aku akan pastikan korang berdua yang mati dulu HAHAHAHA "
budak lelaki itu mengigil mendengar tembakan yang kuat . tangisan nya lebih kuat tetapi dia ingat pesan ibubapanya jangan buat bising .
jadi dia menutup mulutnya dengan kedua belah tangannya . budak lelaki itu sudah buntu taktahu nak buat apa lagi .
dia tidak mendengar apa apa suara atau bunyi lagi diluar jadi dia membuka pintu .
" m-mama papa bubu takut hisk "
budak lelaki itu pun mencari jalan keluar daripada rumah itu dia mahu larikan diri .
end flashback
" arghh kau sapa kau sapa !!!! " - ty
" hey taeyong kau kenape ni " - yt
" hah ahh ahh " - ty
taeyong bangun tido dengan berpeluh seperti dia baru sahaja bersenam . dia masih lagi trauma dengan kejadian 17 tahun yang lalu .
" kau mimpi tu lagi ke ? " - yt
" hm haah aku taktahu lah asal asyik berulang je haih " - ty
" alahai lek jela mende tu dah pun lepaskan dont worry doa baik baik je " - yt
" thanks yuta kau lah kawan aku yang paaaaliiing aku sayang " - ty
" yelah yelah dah kau pergi mandi aku ada buat sarapan " - yt
taeyong hanya mengangguk dan terus masuk ke bilik air nya .
⸙⸙⸙
taeyong tersenyum lebar melihat makanan yang ada di atas meja makan itu .
" kau tak kenapa tersengih kat makanan tu " - yt
" awh thank you weh buat kek batik cam tau tau je aku mengidam kek batik " - ty
" ouh haah kau jugak yang bising mintak dengan aku semalam aku buat jelah " - yt
" ehehe aku ingat kau tak buat tak sangka kau melayan jugak " - ty
" halah macam tak biasa lak kau tuh mintak dapat je " - yt
taeyong hanya tergelak . betul apa yang yuta cakap bab mintak mintak dia selalu dapat . taeyong melahap makanan macam orang mengandung 3 anak sekali gus .
" oi oi makan tuh perlahan lahan . takde sape nak makan dah chill "
" ehehe takde lah sedap sangat kau masak sebabtu lah hshs ah btw dah pukul berapa ni kang lambat gi sekolah "
selepas habis taeyong melantak mereka bergerak ke sekolah . mereka berdua satu kelas sejak sekolah dari darjah 1 .
" hai lee taeyong sayang ~ " - sg
" kau dah kenapa seulgi . giler ? " - yt
" ape pulak giler . betullah aku dengan oppa taeyong kan couple hshs " - sg
" kau tak payah nak mengarut lah perempuan jalang " - ty
" heyy sampai hati u panggil i perempuan jalang dahlah i nak merajuk hmph " - sg
taeyong dan yuta malas hendak melayan perangai si seulgi tu setiap kali mereka bertemu sudah mula lah perangai giler seulgi tu .
" malas layan orang giler , aduh tak best ah tahun ni sekelas dengan orang giler yg terhegeh hegeh dekat aku dah lah last year ni " - ty
taeyong saja cakap dengan suara yang lantang supaya satu kelas dengar and memalukan seulgi .
" sabar sabar bawak bertendang " - yt
" aik tatabahasa un fail dah " - ty
mereka hanya gelak sama sama macam tu lah runtin nya di sekolah .
continue...
eyo story bl baru gaes hshs btw yang ty yt tu author singkatkan nama diorang malas la nak type panjang panjang . ape agi gaes vote ah adu !
YOU ARE READING
[ C ] mafia "jaeyong"
Fanfictionlee taeyong membuatkan seorang lelaki yang dingin dan menakutkan jatuh cinta padanya , jung jaehyun orang nya . namun kisah ini tidak bahagia sehingga sebuah konflik ditimbulkan . main cast : jaehyun taeyong yuta mark winwin ryujin season 1 start...