᯽ - 7

1.4K 99 18
                                    

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-

jaehyun tersedar dari tidur nya . lantas dia duduk dan cuba untuk switch on otak nya .

kemudian jaehyun melihat wajah taeyong yang sedang enak tidur .

bibir nya tiba tiba mengukir senyuman . jaehyun mengutip pakaian nya yang bersepah di lantai lalu memakai semula .

" ugh " taeyong menggeliat sedikit .

" morning " ucap jaehyun .

taeyong tidak menjawab . sekarang dia sedang mamai . mata pun separuh tebuka .

jaehyun mendekati taeyong lalu mencium sekilas bibir taeyong .

" yah... "

" pergi mandi lepastu kita keluar pergi makan " ujar jaehyun .

taeyong mengangguk dan menyelak selimut . actually tiada seutas benang pada taeyong .

" baby kalau ye pun behave lah "

" behave apa ? "

jaehyun geram melihat taeyong ternyata masih mamai . dia mendukung tubuh taeyong dan membawa lelaki itu masuk ke bilik air .

chup !

" mandi cepat "

taeyong hanya mengangguk .

-

sebenarnya diorang tak buat apa pun malam tadi . hah takda buat apa . kot .
think positive jelah .

selepas itu jaehyun turun dengan pakaian formal nya . dia memandang ryujin yang sedang selamba makan .

" kau bila nak berambus dari sini ? " soal jaehyun .

" pahal i pulak nak berambus . ni kan rumah i "

" aku nak bercerai dengan kau " ujar jaehyun secara datar .

" APA ! KENAPA PULAK " teriak ryujin .

" sukahati aku lah "

kemudian taeyong turun dengan santai .

" jom ! " jaehyun memegang lengan taeyong .

hati ryujin begitu panas melihat suami nya itu .

" siap kau taeyong , aku akan buat hidup kau merana . let's start the game "

[ C ] mafia "jaeyong"Where stories live. Discover now