" erm dia dah pindah dekat new york "
" ouh " yuta memandang hairan pada taeyong .
" ouh je ? "
" yelah "
" kau tak sedih ke ? "
" buat apa nak sedih orang dah tak sayang kan takkan la aku nak tepuk sebelah tangan je " mata yuta terkebil kebil memandang taeyong.
" aish aku dah lama sedar lah , and then aku dah dengar semua yang dia cakap "
" serius aaa " taeyong mengangguk .
" erm yuta kita duduk rumah lain lah . rasa tak patut pulak duduk sini kang apa pulak tuan rumah cakap "
" ani , jaehyun bagi kau duduk sini lah . aku boleh teman kau "
" tak apalah , nanti mana tau dia balik sini dengan anak bini dia nanti kang cane ? "
yuta hanya mendiam . taeyong masuk ke bilik nya dan terus mengunci pintu .air mata nya yang ditahan terus mencurah keluar . taeyong terduduk menangis . dia hanya berpura pura kuat di depan yuta . ikutkan dia memang nak halang jaehyun .
tapi apakan daya nya setelah jaehyun berkata yang dia sudah bosan menunggu taeyong bangun dari koma . terus terbatal niat nya itu kerana hati taeyong seperti di siat siat oleh kata kata jaehyun .
jujur dari hati taeyong dia memang sangat sayangkan jaehyun . tapi dia hanya mampu melepaskan jaehyun demi kebahagiaan nya . dia redha yang jaehyun bukan lah jodoh nya .
akibat terlalu lelah menangis , taeyong membaringkan dirinya dan terlelap di depan pintu bilik itu .
skip
" taeyong ah oh taeyong " yuta mengetuk pintu bilik taeyong . agak lama jugak taeyong tertidur .
" taeyong ah bangun lah tidur ke ? " yuta memulas tombol pintu itu tapi dikunci .
yuta teringat kunci pintu yang di berikan oleh jaehyun . dengan segera yuta mengambil kunci itu dan membuka pintu .yuta menggeleng setelah melihat taeyong tidur memeluk lutut di atas lantai . dia mengangkat taeyong dan membaringkan nya di atas katil .
" jaehyun..." taeyong mengigau .
" shu shu tidur tidur " yuta menepuk menepuk belakang bagi menenangkan semula taeyong . hshs macam baby pulak .
⚔️⚔️⚔️
" yutaaa " taeyong melaung nama yuta .
" dah kenapa ni "
" kau kan pandai sains jadi ajar aku bab ni weh sumpah aku dah pening ni "
" loh aku ingatkan apa la tadi " taeyong tersengih sengih . dia menunjukkan bab yang dia tidak faham kepada yuta .
" ini takkan kau taktahu kot , bab ni lah cikgu asyik ulang ulang "
" hehe aku tak fokus sangat "
" kau tak fokus ? kau fikir apa sampai tak fokus "
" erm adalah kau sibuk je "
" eaa ni mesti kau fikirkan jaehyun kan macam aku baru kenal kau semalam "
" ish kau ni "
" rindu jugak kau dekat dia "
" cuba kau bagitahu aku , siapa je yang tak rindu orang yang dia sayang "
YOU ARE READING
[ C ] mafia "jaeyong"
Fanfictionlee taeyong membuatkan seorang lelaki yang dingin dan menakutkan jatuh cinta padanya , jung jaehyun orang nya . namun kisah ini tidak bahagia sehingga sebuah konflik ditimbulkan . main cast : jaehyun taeyong yuta mark winwin ryujin season 1 start...