[ S2 ] ᯽ - 1

1.3K 99 18
                                    

setelah 3 tahun berlalu , taeyong masih dengan diri nya yang sama iaitu merindui jung jaehyun lelaki yang dia sangat sayangi itu .

jaehyun pula sudah 3 tahun berkahwin dengan ryujin tapi masih lagi tidak mempunyai anak .

apa yang ryujin tahu hanya lah duit daripada jaehyun . dia sendiri jujur pada jaehyun .

tapi jaehyun masih buta dengan cinta nya pada ryujin . dia patuhkan aja kata kata ryujin . apa yang wanita tu mahu dia beri .

ikutkan jaehyun bukan lah lelaki yang begitu tetapi dia sendiri tidak tahu kenapa dia berubah begitu sekali .

pasangan yuwin sudah mengembang dengan begitu baik . mereka sudah mempunyai dua orang anak lelaki .

lagi sekali jangan tanya author macam mana diorang boleh ada anak , cuz author pun taktahu macam mana .

kini taeyong terpaksa lah tinggal di rumah jaehyun . takkan lah nak tinggal dengan winwin dan yuta kan ?

kalau diorang nak buat anak nanti tak ke bernanah telinga taeyong mendengar nanti . member dahlah lama single .

jangan nanti taeyong join pulak kang jadi trio pulak haa habis habis . sedap la yuta dapat dua bottom HAHAHAH mende ni author ngarut ni .

kadangkala winwin dan yuta ada la datang jenguk si taeyong ni dengan anak diorang sekali . taeyong dah jadi pakcik uwu tapi jadi mak bila lagi ? kita pun tak tahu laaa .

" pakcik tae ! kenapa sedih sedih ni " tanya budak lelaki yang bernama joo jihwan .

" mana ada pakcik sedih sedih la "

" ada lah tadi pakcik menangis kan ! hwan nampak tau "

" mata pakcik masuk habuk lah "

" alah pakcik ayat lapuk tu "

" hehe ish ada ada jela budak sorang ni mari ke bawah " taeyong mendukung tubuh kecil jihwan .

terkekek kekek jihwan ketawa kerana kegelian . taeyong begitu suka kan budak . feeling macam anak sendiri la nyah .

" pakcik nak dukung jugak ! " anak bongsu yang bernama joo jikwan menarik narik seluar taeyong .

" kwan jangan lah tarik seluar pakcik terbonjot dah ni , abis la terbang burung pakcik nanti " taeyong membetulkan seluar nya dan mendukung juga jikwan .

" haih berat betul lah hwan dengan kwan ni makan apa ni dah gemok nii " taeyong mencium perut dua beradik itu .

" hsha pakcik geli laa "

winwin dan yuta hanya tersenyum melihat layanan taeyong terhadap anak mereka .

ting~

yuta bangkit dari duduk nya dan membuka pintu . semua di dalam rumah itu agak terkejut .

" jaehyun ? " mata yuta terkebil kebil .

" wah yuta sejak jadi bapak orang ni makin tua la kau "

" tumbuk kang , sebelah kau isteri kau kan "

" haah " jaehyun memeluk ryujin .

taeyong memandang jaehyun dan ryujin .
akhirnya lelaki yang dia sangat rindui itu sudah balik . tapi bersama dengan isteri nya .

taeyong tidak menyangka yang mereka akan berkahwin pula .

" pakcik okay ke tak ni ? " tanya kwan .

" pakcik okay jelah sayang , jom kita main dekat dalam bilik pakcik "

taeyong naik semula ke bilik nya bersama jihwan dan jikwan .

" wahh rumah aku nampak elok lagi ni " jaehyun duduk di sofa bersama ryujin di sebelah nya .

" of course la , aku expect kau tak balik sini asal kau balik ni "

" kita ada kerja la sebab tu lah aku balik sini "

" kita ? kerja apa pulak ? "

" ah nanti lah aku cerita ni mana anak anak kau . hari tu tengok dekat telefon je "

" ada ha dekat atas tu kau pergi lah tengok "

jaehyun terus naik ke atas berseorangan . ryujin tidak begitu minat untuk mengikut jaehyun .

jaehyun mendengarkan suara di bilik taeyong . setelah itu dia terus saja masuk ke dalam .

" taeyong ? "

to be continue

udahhh siap part 1 untuk season 2 ni huhu . author sendiri lah rasa tak puas sebab ending cam *woof woof* so author buat jela season 2 ni .

lagi bagus la korang kalau vote and share ni !

[ C ] mafia "jaeyong"Where stories live. Discover now