᯽ - 4

1.3K 102 7
                                    

taeyong baru sahaja ingin masuk semula ke bilik nya tetapi dia ditarik oleh jaehyun .

" taeyong aku nak kau jujur dengan aku "

" jujur apa "

" betul ke kau hilang ingatan dan tak ingat aku "

taeyong hanya melihat ke bawah tidak mampu untuk bertembung mata dengan jaehyun .

" jadi betul lah kau berpura pura je tapi kenapa "

" kau tu yang kenapa . kalau betul kau sayang aku kenapa kau kahwin dengan orang lain , kenapa kau tak sanggup lagi nak tunggu aku bangun masa tu , kenapa kau putuskan hubungan kita macam tu je , kenapa kau begitu mudah tawar hati dengan aku , kenapa jaehyun ! " taeyong memukul dada jaehyun dengan mata yang berair .

" aku...minta maaf taeyong "

" macam tu je kau minta maaf , kau ingat semudah tu ke aku nak maafkan kau ! kau ingat aku dengar ke apa yang cakap dekat aku hari tu . aku dengar semua nya lah jaehyun . kau tau tak dah bertahun aku tunggu kau , setiap malam aku rindu kan kau . kau tau tak betapa gembira nya aku bila dapat tahu yang kau dah balik sini . kau tau tak betapa hancur nya aku bila kau balik sini dengan status suami orang . tapi apa yang aku dapat hanya minta maaf ? aku ada hati dengan perasaan lah jaehyun . aku ni sanggup tutup pintu hati aku dekat orang lain tau . semata mata nak kau balik pada aku . tapi apa yang aku dapat ? hanya minta maaf ? itu pun aku langsung tak nampak keikhlasan kau minta maaf dekat aku . kau ingat aku patung ke untuk dipermainkan "

semua luahan itu tulus dari hati taeyong hingga kan dia terduduk menangis teresak . jaehyun terus memeluk taeyong untuk menenangkan nya .

" aku minta maaf sangat sangat taeyong . mesti aku sangat bodoh buat keputusan macam tu . aku dah buat kesalahan yang besar pada kau . maafkan aku...aku tak patut buat macam tu " jaehyun juga turut terduduk dan memeluk taeyong . tapi taeyong cuba untuk meronta ronta .

" kau jahat..hisk..aku benci kau . tapi aku sayang kau hisk.. " taeyong memukul perlahan dada sasa jaehyun .

jaehyun hanya merelakan pukulan itu . bagi nya tidak terlalu sakit lagipun dia memang layak diperlakukan begitu .

tidak lama lepas tu jaehyun berasa seperti taeyong sudah mendiam . rupa nya taeyong sudah tertidur di pelukan hangat jaehyun .

jaehyun tersenyum melihat wajah comel taeyong semasa tidur . dia menyurai lembut rambut taeyong . sudah lama dia tidak bersama dengan lelaki itu . dia sangat lah merindui taeyong .

kemudian dia mendukung taeyong dengan berhati hati supaya lelaki yang sedang tidur itu tidak terjaga . dengan perlahan jaehyun membawa taeyong ke bilik nya .

- - -

taeyong tersedar dari tidur nya . dia segera melihat anak anak kecil di sebelah nya . masih lagi tidur .

dengan malas nya taeyong berangkat ke bilik air untuk mandi . justeru itu jikwan pun terjaga . dengan mamai mencari keberadaan winwin .

" hisk mummy win... " jikwan mula menangis kerana winwin tiada bersama nya .

jihwan yang sedang lena itu terjaga akibat tangisan jikwan . dia menggosok mata nya bagi jelas penglihatan .

" adik kenapa ni nangis " jihwan memeluk jikwan dan menenangkan adik nya itu .

" hisk kwan rindu mummy win "

" pakcik ! "

taeyong segera mengelap badan nha yang basah dan keluar dari tandas bila mendengarkan panggilan dari jihwan .
muka nya agak terkejut melihat jikwan yang sedang sedu menangis .

" kwan kenapa ni " lantas dia mendukung anak itu .

" nak mummy win "

" baik baik kejap lagi pakcik bawak kamu balik ya sebentar ya..dah dah jangan nangis "

jikwan mengangguk kecil .

" baiklah kamu tunggu sini kejap ya pakcik nak pakai baju lepas tu hwan dengan kwan pulak yang mandi ye "

mereka mengangguk . taeyong tidak malu untuk naked di depan jihwan dan jikwan . malah mereka berdua sudah pun biasa melihat satu tubuh taeyong .

taeyong sudah menganggap mereka sebagai anak sendiri juga . yuta dan winwin juga tidak kisah tentang hal itu .

selesai memakai baju taeyong memandikan dua beradik itu . mereka sempat lagi bermain sabun .

to be continue

vote gaes...

[ C ] mafia "jaeyong"Where stories live. Discover now