᯽ - 8

1.3K 93 4
                                    

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-

" omo jadi kau dah couple balik dengan jaehyun ? " yuta agak terkejut mendengar cerita dari taeyong .

" kira nya macam tu lah "

" pakcik ! " jihwan berlari ke arah taeyong .

" hello budak comel " taeyong mengangkat jihwan ke pangkuan nya .

" kau ni tae karang daddy kau tu mencari kang "

" alahai aku rindu hwan biar lah " kata taeyong sambil mencuit cuit perut jihwan .

" sukati kau lah , jaga jap si jihwan ni "

" daddy nak pergi mana tu "

" daddy nak pergi main dengan mummy kamu sekejap bye ! " yuta mengucup pipi jihwan .

" main apa tu pakcik " tanya jihwan .

" main main je tuh " taeyong tersenyum .

skip

taeyong kembali semula ke office jaehyun selepas puas bermain dengan jihwan dan jikwan .

" anyeong ! " taeyong masuk ke bilik kerja jaehyun .

" kau pergi mana ? " soal jaehyun dingin .

taeyong agak tak selesa dengan cara pertanyaan jaehyun itu .

" er singgah rumah yuta dengan winwin tadi " kata taeyong lalu duduk di peha jaehyun .

jaehyun tidak membalas dan hanya fokus pada laptop nya . walaupun boss banyak jugak tau kerja nak uruskan dengan nak kumpul maklumat pasal anak si james tu lagi .

taeyong mencebik apabila jaehyun asyik fokus pada kerja nya . dia turun dari peha jaehyun dan duduk di lantai .

" dah kenapa duduk dekat atas lantai "

" biar lah bukan nya ada orang tu kesah pun pasal kita " taeyong menghembus nafas kasar .

" ouh okey " jaehyun saja membiarkan taeyong terus duduk di atas lantai .

dia mahu lihat sejauh mana lelaki itu bertahan . kadangkala comel juga bila lihat balik .

taeyong juga tidak mengalah , dia nak kan perhatian dari teman lelaki nya itu .
tiba tiba dia terpikirkan perkara yang agak seronok .

" nak pergi mana ? "

" ada lah " taeyong terus keluar dari bilik kerja itu .

" DOYOUNG HYUNG ! " taeyong memeluk leher doyoung dari belakang .

" astaga taeyong terkejut aku "

" hehe layan lah saya !!!!! "

" alah tapi aku ada kerja la ni nanti kalau tak buat tuan jung marah "

" biar je dia tu , aku kan ada nanti aku marah dia balik "

" er kau tak ada kerja ke ? kau en PA tuan jung sekarang "

" dia takda bagitahu apa apa pun so maknanya tak ada kerja la "

" ouh macam tu ek "

taeyong mengangguk brutal .

" okey tunggu kejap je , lepas tu aku layan kau "

" okey ! " taeyong mengambil kerusi yang tidak berpunya orang lalu duduk di sebelah doyoung .

" wah apa menda tu "

" ni lah kerja aku , bukan senang nak cari anak dia tuh

" penting sangat ke eh anak dia tu "

" eh penting ! aritu kitorang explore satu rumah dia au astu kitorang jumpa fon dia . lepastu tak ada password fon dia jadi kitorang stalk lah dalam fon tu . dia mesej dengan anak dia . dia suruh anak dia cari kau lepastu bunuh kau lepastu bunuh jaehyun lepastu bunuh siapa siapa yang ada kena mengena dengan jaehyun . sebab tu lah kitorang duk sibuk cari anak dia "

" ooooo tapi takkan lah takda gambar anak dia dalam fon tu "

" tak ada , kitorang dah cari kat sosial media pe semua langsung takda "

" loh macam tau tau je dia tu "

" kann , tapi satu je lah klu yang kitorang jumpa "

" apa dia ? "

" dia panggil anak dia jinnie "

" whoa ! "

" okey dah siap so kau nak aku buat apa ? "

" erm actually aku nak attention jaehyun tapi dia sibuk dengan kerja dia "

" lah kena ignore lah ni hshs "

" haih "

" jadi macam ni lah apa kata kita keluar kejap . aku nak pergi beli coffe lah "

" okey jom ! " kata taeyong dengan riang .

-

-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[ C ] mafia "jaeyong"Where stories live. Discover now