taeyong dan yuta berjalan jalan di sekitar seoul . hampir seharian mereka berjalan maklum lah taeyong tu bosan duduk dirumah jadi dia keluar lah .
" taeyong aku penat lahh . lenguh kaki aku ni ha rehat ah jap " yuta duduk di sebuah bangku yang berada di taman itu .
" ah kau rehat la aku nak main dengan kucing kucing ni kejap " taeyong terus berlari mengejar kucing itu .
" yahhh jangan jauh jauh woi ! " yuta mahu saja mengejar balik tapi dia sedang penat . semput woi jalan satu seoul .
selepas 30 minit dibangku itu taeyong masih lagi tidak balik . yuta sedikit risau kalau ada apa apa jadi pada taeyong .
yuta mula mencari taeyong di taman yang besar itu . sudah semua tempat yuta mencari masih tidak menjumpai .
" aduh mana lak budak ni call tak angkat " yuta sudah call 50 kali tapi tidak diangkat . okay sekarang yuta sudah cuak sudah cemas .
yuta menghubungi jaehyun mana tahu kalau taeyong sudah balik .
" hello jaehyun ! "
" hello ha asal "
" taeyong ada ak kat rumah tu ? "
" taeyong ? kan dia dengan kau , asal tanya lak "
" weii betul ke ni . aku dah puas cari dia satu taman ni wei dia hilang aku call tak angkat "
" haa ?! hilang ! macan mana boleh hilang ! "
" tadi dia kata nak main dengan kucing aku duduk lah kejap tengok dah setengah jam dia hilang ingatkan dia dh balik "
" kau dekat mana ni ? "
" taman seoul "
" aku nak kau terus cari dia lagi ! "
tut
jaehyun bergegas ke taman seoul . yuta bagai nak gila mencari taeyong siap tanya orang sekeliling lagi . tapi tiada hasilnya .
skip
" jaehyun tak jumpa lah macam mana ni "
" ah aku nak cari gak dia "
" jaehyun berhenti lah esok kita sambung cari lah "
" habah kau . taeyong aku hilang ni takkan lah nak balik macam tu je no ! "
yuta sudah give up nak melawan pun jaehyun masih berdegil . nak taknak kena sambung mencari kembali .
skip
taeyong cuba untuk membuka mata nya walaupun dalam keadaan yang silau .
" er aku kat mana ni " taeyong cuba untuk bergerak tapi tangan nya telah dirantai dan juga kaki nya .
" er sakit lepas laa ! "
" awh dah bangun pun kau " seorang lelaki setan tak lain tak bukan james lord .
" kau siapa ha ! "
" alolo marah marah pulak . aku ni orang ataupun seorang insan yang dah bunuh mak ayah kau yang tak guna tu " kata james lord sambil mengusap dagu taeyong .
mata taeyong terbeliak . amarahnya membuak . dia meludah dan menanduk kepala james lord yang berada di depanya itu .
" arghh sial sakit bodoh ! kau ni memang nak kene ! " james lord mencapai tali getah dan terus melibas taeyong berkali kali .
" sakittt !!!!! "
᯽᯽᯽
sudah seminggu taeyong menghilang dari jaehyun . jaehyun bagaikan tidak terurus sejak kehilangan taeyong . tidur tak lena mandi tak basah makan tak habis . asyik menangis memanggil nama taeyong .
seluruh pelusuk korea sudah dicari tapi tetap tidak menjumpai lagi . taeyong pula dikurung dan menjadi mangsa pukulan james lord .
james lord mahu saja membunuh taeyong akan tetapi dia lebih suka melihat taeyong terseksa dahulu .
" tuan jung makan la sikit macam mana tuan jung nak cari taeyong kalau tuan jung tak ada tenaga macam ni " mark cuba memujuk jaehyun tapi masih di abaikan .
dring~
mark mengangkat panggilan telefon itu bagi pihak jaehyun .
" tuan..james lod " jaehyun segera berpaling ke mark dan merampas telefon itu .
" heii jaehyun...kau mesti tengah cari budak yang bernama taeyong kan..ni ha dia ada je dengan aku "
" KAU BUAT APA DENGAN DIA , KAU LEPASKAN DIA SEBELUM AKU BUNUH KAU ! TAK GUNAA !!! "
" oppss aku rancang nak bunuh dia harini lah maaf lah ea HAHAH bye bye nanti kau jumpa dia dekat neraka jela "
tut
" AH SIAL PUNYA JANTAN " jaehyun meramas rambut nya .
sesuatu terlintas dikepala jaehyun iaitu alamat tempat persembunyian james lord . dia segera ke sana . mark pula segera mengekori jaehyun .
skip
sebuah pisau diasah untuk membunuh taeyong . taeyong sudah gelabah teruk . tidak berhenti merayu supaya biarkan dia hidup .
james lord membawa parang itu dekat pada taeyong . dia menghiris lengan taeyong .
" ARGHHH !!! SAKITT !!! " mengalir deras darah di tangan taeyong .
" kesian kesian . im sorry but kau kena mati macam mana nasib mak ayah kau macam tu la nasib kau "
shing !
taeyong terbatuk darah . dia memegang perut nya . james lord tersenyum bangga .
shing !
shing !
lebih banyak darah yang mengalir . mata taeyong kabur .
" LEE TAEYONG ! "
tbc
tq pada yang vote dan share !
YOU ARE READING
[ C ] mafia "jaeyong"
Fanfictionlee taeyong membuatkan seorang lelaki yang dingin dan menakutkan jatuh cinta padanya , jung jaehyun orang nya . namun kisah ini tidak bahagia sehingga sebuah konflik ditimbulkan . main cast : jaehyun taeyong yuta mark winwin ryujin season 1 start...