13 Fejezet

570 41 7
                                    

Jin nem szokott túlságosan megvárakoztatni másokat, hiszen szerette az iskolai hierarchizmusban fellelhető fontossági sorrendeket, mint például a reggel fél nyolckor megvalósuló diákönkormányzati összegyűlést, ahol közbe szólhat bizonyos programok szabadszájúságával kapcsolatosan, megmondhatja milyen versenyeket rendezhetne az intézmény, hogy sokkalta nagyobb legyen a hírnév más iskolákkal szemben, vagy megalapozhatta egy-két diák jövőjét a tanácsban.
Jin imádott ténykedni szünetekben, Namjoonnal pedig egész jól kijöttek, bár tanórákon kívül csak a rendezvények megszervezésénél kerültek össze, ugyanis Nam szeretett néha segíteni az oktatóknak felkészülni egyes események előtt.
A focicsapat kapitánya rendkívül vagánynak számított a diákok körében, egytől-egyik oda voltak érte, védelmező személyisége és magas, izmos alkata végett.
Jinnek is tetszet ez a fajta hozzáállás, bár nem igazán értette, hogy képes azokkal a tapló parasztokkal együtt lógni.
A tegnapi hazaérkezése után úgy gondolta, meglátogatja Jimint, hiszen kíváncsi volt változtatására és a lemaradt történetekre, amit még távolléte alatt szereztek Hobival.
Bár az utóbbiról kiderült, hogy megbetegedett, Jin sokat beszélt Hoseokkal is, mivel az egymást állandóan maró kapcsolatuk mellett nem lehet csak úgy elhaladni, fontossá vált számára táncos lábú napsugara.
Jimin most először tűnt boldognak a saját testében. Bár imádta a szőkét, nem volt vele megelégedve, igazán fekete haja pedig még életében egyszer sem volt.
Jinnek elakadt a lélegzete, mikor ajtót nyitott kedvenc Mochija. Irigyelte szépségét, azt a ragyogóan sütkérező bőrszínét, amely olyan sápatag volt, akár a téli hó.
- Köszönöm az ebédet, imádtam! - őt azért szerették a családban, mert mindig illedelmesen bemutatkozott és a későbbiekben sem jelentett nagy zavart.
- Egészségedre, drágám! Pakoltam el neked is, anyudnak is küldtem belőle. - a derékszögben való meghajlás Jint jellemezte.
Mindezek után feltértek Chim szobájába, hogy áttudják beszélni az iskolában történt szerencsétlenségeket.
Jin kivételesen hallgatott, nem szólt közbe, csak morcos szemekkel bámulta az ő barátját, amint felszínesen végig megy egy-egy bánásmódon.
- Fárasztóak...lassan már Namjoon is kiszaladna a világból...
- Ő jó ember...kedvelem és szerintem jó párost alkotnátok. - Jin hirtelen nem értette, mire utal ezzel a kisebb, de csak legyintett egyet és szépen rátért a lényegre.
- Tegnap rámírt egy igen érdekes kérdéssel. Bevallom őszintén, elöntött a mámor, hiszen eddig nem nagyon kaptam ilyenekről információt, deeee...elhívott szombaton buliba. Ahogyan titeket is Hobival. - őszintén félt a reakciótól, mivel tudta, hogy Jimin nem lesz hajlandó belemenni ebbe az egészbe, viszont Namjoon nem lenne az a fajta ember, aki majd hagyná, hogy a drágalátos barátai bántalmazzák Jimint.
A kisebbik megrökönyödve húzódott hátrébb, kezeit idegesen ökölbe szorítva.
- Engem? Minek?
- Mert Moonie érdeklődik irántad. Ő szeretne megismerni, hiszen...jó ember vagy. - a fekete hajú nem tudta hova tenni ezt hirtelen. Mindig is bízott az idősebben, egyfajta komfort érzetet adott számára, mikor elhaladt mellette a folyosón, így nem tudta elültetni a fejében, hogy Namjoon is csak bántaná és kigúnyolná egy csomó végzős diák előtt.
- Nem mehetek...nem tudok ellenni...ti megtalálnátok a közös hangot másokkal, Hobit is sokan szeretik, mivel táncol és mindenkivel kedves, de én...engem ki ismer? Senki! Annyit tudnak rólam, hogy Jungkookék első számú célpontja vagyok. Ja, biztosan híres lennék közöttük. - igen, pontosan erre számított.
- Jimin...kérlek, ne legyél ennyire negatív! Ha felnéznél a földről, látnád magad körül a világot. Zajlik az élet, a lányok aranyosnak találnak, nincs veled probléma...- Jin elfáradt már a rengeteg pozitivitásba, de ha ez szükséges barátjának, lehozza neki akár a csillagos eget is.
- Jin...én...- nem tudott mit mondani, csak makogott össze-vissza, azt se tudta, mitévő legyen ezekben a percekben, ezért fogta magát és egy hatalmas ölelésbe vonta látszólagos gondviselőjét, mivel szíve olyan gyorsan kalapált, hogy valamiféle testi kontaktussal lekellett hogy nyugtassa.

Eomma💞
Hoseoook
Jelenj meg te kamu beteg🥴

Kincsem🐴
Mit akarsz

Eomma💞
Buli lesz szombaton Namjoonéknál és megvagytok hívva
Jössz?

Kincsem🐴
Ne karmold szét az agyamat...kajak?

Eomma💞
Igen😎
Megakar ismerni titeket

Kincsem🐴
És Jimin erre mit mondott?

Mochi❤️❤️
Nem tudom...nem megyek szerintem

Kincsem🐴
Ne már, Chim😡
Eljössz velem
Az évszázad bulija lesz, csibém

Mochi❤️❤️
Szerinted Jungkookék nem fognak piszkálni?

Eomma💞
Namjoon nem fogja hagyni

Kincsem🐴
Na, gyere már
Djdkdkfkfd
Djdjfjdjf
Djdjfjfjfkfkfjck

Mochi❤️❤️
Még meglátom, srácok😕

Instagramon a monoklis srácWhere stories live. Discover now