Közel sem tűnt olyan egyszerűnek a helyet. Kellemetlenül megborzongott, mikor tudatosult lelkében, hogy teste igenis élvezte a Jungkook által tett aljas közjátékot.
Sohasem tagadta, hogy a nála pár hónappal fiatalabb nyuszi fiú nem áll olyan messze szívétől, bár érzelmileg nem vonzódott hozzá, annyi bántás után nem lehet ezen csodálkozni, mégis volt valami a Jungkookkal kapcsolatosan, ami Park Jimin szemeit megacélozta.
Talán azok az igéző őzike szemek, amik minden egyes nap durva lyukat fúrtak Jimin testébe, vagy erőteljes izmai, amivel lerombolja az elé kerülő falakat.
Nem tudni, de Jiminben ekkor érlelődött meg a fogalom, miszerint ha elmegy, talán nagyobb ismerete lesz és változtathat iskolai imázsán.
Végtére is, egy kicseszett erotikus tartalmakkal ellátott oldalt vezet instagramon, több ezren követik, Jin szerint a lányok összekuncognak a háta mögött, mondván egészen bejön nekik az érintetlen, ártatlan fiú kinézete.
Felbátorodva az imént merített önbizalom tenger miatt, fogta magát, feltúrta szekrényét, majd kiválasztotta a holnap kötelezően viselt szettjét.
Sok ruha dörömböltette szekrényét, egy-két merészebb darabot nem is hordott, de talán most itt lesz az ideje.
Park Jimin megújul!
Kitörő mosollyal halászta elő magának ruháit, választását pedig jól megnézte.
Azonnal ledobott mindent a földre, ami pár másodperccel előbb még őt díszítette, majd felvette rég megvett darabjait és fortyogó örömmel a tükör elé állt benne.
Fenomenális.
Az a fekete, tapadós farmer egészen káprázatosan kiemelte kecses combjait, csak úgy legeltetni lehetett rajta a tekinteteket.
Pólója édesen lógott rajta, de nagy valószínűséggel befogja tűrni, ha odáig eljut, hogy tényleg elindul Namjoonék háza felé két jó barátjával, Jinnel és Hobival.
Az ágyra dőlt, telefonja kezébe akadt.
A mámortól megszédülve nem gondolkodott, csak cselekedett.
Azt akarta, hogy mindenki lássa, hogy érezzék azt a bátorságot, mint amit ő kapott gondolatainak hála.
Elnyelte őt a sötétség, az a fajta tisztátalanság, amit titkon annyira élvez, hogy lehetetlennel tartja a kilábalást.
Próbálta már megszüntetni fiókját, eltörölni a föld színéről, de rohadtul nem ment neki.
A szobájában ült, vizsgálgatta képeit és az azok alá kapott kommenteket, pár perccel később pedig újabb fotókat mutatott a világnak, kitárulkozva, elterülve a felhők közé.❤️ 💭 ➡️
2350 kedvelés@Babyboyhh holnap buli☺️
ApaMoon a becenevedet a következőre állította: Jungkookie
ApaMoon Majomfasz becenevét a következőre állította: Taehyungie
ApaMoon Sleepingman becenevét a következőre állította: Yoongi
ApaMoon a saját becenevét a következőre állította: Namjoonie
Namjoonie
Sokkal jobb így😝Taehyungie
Ne már
Ez így unalmas
Minek állítottad át?Yoongi
Szerintem meg pont jó
Ne rinyáljTaehyungie
Jó, de te alapból unalmas vagyYoongi
Vigyázz, kivel beszélsz
Egy feltörekvő sztár volnék💅Taehyungie
XDDDDD
XDDDDDDDDD
XDDDDDDDDDDD
lolYoongi
🥹🥹
Mész a faszombaJungkookie
Várjátok már a holnapot? 😉
Jimin is ott lesz, én érzemTaehyungie
Amennyire megfélemlítetted, fixen eljönNamjoonie
Mert mi volt?Yoongi
Ajajj....Taehyungie
A mi kis Jungkookunk elég közel került Jiminhez
Djdjfjkfkf
Mit is csináltál?
Beszopogattad a fülét? XDDDDYoongi:
Beteg vagy😫Jungkookie
Élvezte...ezt nem tagadhatja😩Taehyungie
Ja, meg te is😍Jungkookie
Fujj már emberNamjoonie
Kurvára nem értem, miért barátkozok még mindig veletek
YOU ARE READING
Instagramon a monoklis srác
FanfictionAmelyben megismerhetjük Park Jimin eltitkolt életét, és a mindezek tudatában fenyegetőző Jeon Jung Guk-ot. Figyelem! Erotikus tartalom várható, a részekért nem vállalok felelősséget!