14 Fejezet

575 39 11
                                    

Jimin napok óta küszködött legjobb barátai nyaggatásával. Sohasem kellett ennyit mérgelődnie rájuk, főleg nem Jinre, aki ezernyi jót akart életében és mind meg is kapta általa, csak egy kis noszogatásra volt szüksége a változtatásokhoz, amit az idősebbtől kitörő örömmel meg is kapott.
Hoseok sem volt ez alól kivétel. Ő erélyesebben küszködött Jimin miatt, képes volt akár a hajnali órákban ráírni a kisebbre, hogy akkor most ez meg az legyen.
Szerette őket. Szíve teljes egészében szerette a két fiút.
- Nem megyek! Ennyi. Téma lezárva! - közölte mára már sokadszorra, erőszakosan becsapva maga előtt a szekrény ajtót. Kár volt, mindenki figyelemmel kísérte kirohanását, végig követve a fekete hajú apró lépteit terme felé.
- Namjoon megígérte, hogy nem lesz bántódásod! Egész végig vele maradsz majd, ahogyan mi is melletted leszünk.
- Abba még nem gondoltatok bele, hogy Nam esetleg nem keresné Jungkookék társaságát?- kezdett fáradni. Felelőtlenség lenne elhurcibálni abba a buliba.
Egy az, hogy még sohasem adódott az életében ilyes fajta lehetőség, kettő, a veszély már az ajtó küszöbénél meglenne, hiszen egy stréber fiút ki a fene fogadna kitörő örömmel?
- Namjoon azt mondta, ha akár egy rossz szót is mernek szólni rád, kibassza őket. - Jimin nem értett egyet a helyzettel, hiszen elég komikus volt ahhoz, komolyan vegye.
- Biztosan nem tenné...
- Megkellene ismerniük téged...Taehyung például úgyszintén Mortal Kombatozik, ahogyan ti Hoseokkal. - utalgat Jin a két fiú közös tevékenységére, ezáltal magában biztosra véve, hogy kitudnának jönni azzal az undok fejű gyerekkel, aki egyik nap még a falhoz nyomta Jimint.
- Ja, majd két sör között erről beszélgetnék vele.
- Kezdésnek fasza...- már Hobi is tolja, pedig szívében ezernyi kétely zendült fel a srácokkal kapcsolatosan. Kizárt, hogy valaha is jóba lesznek...
- Holnap este lesz...van időd még eldönteni. - Jinnek becsengettek, legalábbis a diáktanács elnökeinek igen, így egy hosszas vállsimogatással ott is hagyta kedves társait.
Hoseok már kora reggel a büfében tolakodott, ezért Jiminnek is tudott szerezni valami frissen sült pékárut, amit a terembe érve el is majszoltak éhesen.
Sokáig tűnődtek azon, miközben nyelvükkel ajkaikat nyalogatták, hogy miért különböztetik meg őket az iskolában, akár egy különleges cédulával ellátott plüssmackót, ami csak azért volt felcímkézve, hogy hibái miatt később a kukában kössön ki.
Könyörtelennek hangozhatott, a fejükben felcsendülő mélabús közönyösség is ezt sugallta. Beletörődtek sorsukba, melyet leginkább Jimin cipelt hátán nagy nehezen.
Ezzel a bulival egy probléma volt. Hogy mindenki ott lesz, aki egy kicsikét is jóban van Jeonékkal.
Szörnyű volt mélázni az esetlegesen bekövetkező tetteikről, hiszen Jimin feje kiköthetett akár a wc csészéjében is, vagy Hobit éppen az udvaron otthagyott slaggal locsolnál le röhögve meggyötört sikolyain.
De míg Hoseok népszerűbb, mint Jimin, leginkább a tánccsoportja végett, ahová minden héten egy-egy alkalommal jár, így könnyebben hagyják érvényesülni az intézményben felépített hierarchizmusban.
- Megkell próbálnunk...- három fajta cipő, három különböző öltözet, egy azonosságon alapuló személyiség.
Megérkeztek.
Akár a nagyok onnan fentről, úgy mérték körbe a terepet, minden diákot alaposan megfigyelve, élesen villogó szemekkel.
- Mivel faszán azt akarjuk, hogy Namjoon bulija legyen a legjobb, megkérdezném tőletek, ki jönne el felfordulást csinálni a vezetőnkhöz? - páran ugyanúgy fociztak, mint a Leader, ezért természetesen felrakták a kezüket, csillogó szemekkel ösztökélve padtársaikat, barátaikat.
Hoseok hezitált, ahogyan Jimin is.
Ezt merész lenne megkockáztatni, így mind a ketten kussban ültek, míg Jungkook feléjük nem fordult.
Fölényes vigyor, arcára kiülő gúnyos mimika. Tekintetében körbe-körbe cikáztak a dühből érkező szikrák, viszont nem akart most barom lenni, intézzék ezt el normális hangsúlyozások között.
- Mindenki feltette a kezeteket, csak ti nem. Miért? - Jungkook tudta, hogy Namjoon meghívta őket, amit őszintén nem értett, mikor a csapatuk irányítója egy cseppet sem hülye.
- Ráadásul meghívott személyek vagytok, akkor illik annyit megtenni, hogy felrakjátok a kibaszott kezeteket! - Min Yoongi fenyegetően megindult feléjük és csak akkor torpant meg, mikor Hobi kín keservesen ezt meg is tette.
Ám Jimin továbbra sem volt hajlandó bármit is cselekedni. Makacsul lent tartotta mind a két végtagját és úgy ült ott, azon a helyen, akár egy megkövesedett szobor. Félt, reszketett, de nem akart behódolni, most az egyszer nem akart szégyenletes lenni mindenki előtt.
- Chim? Veled meg mivan? - Jeon közelített, háta mögött hagyva az elkomorultan ácsorgó fiút, majd oldalról arcához hajolt és mélyen beleszimatolt édes hajába.
Olyan illatot árasztott, mint a nemrég szedett eper, bőre pedig közelről sem volt csúnya, sőt,  sima volt, akár egy tükör.
- Ennyire nem számít annak a szava, aki megvédett már oly' sokszor?- Jungkook tudta, hogyan hasson az emberekre úgy, hogy azok pár perc után megtörjenek előtte. Ezt igazán szerette magában.
- Ennyi tartásod sincs? Hmm...és még csodálkoznak, hogy bántunk téged...- ajkai füléhez simultak, szinte érintették az adott területet, de Jimin kitartott, küzdött a kényszeres menekülés ellen.
Jeon nem sokáig maradt tétlen. Huncut levegővétele után bekapta az alacsonyabb fülcimpáját, finoman megkínozva azt nyelvével, illetve fogaival. Az egész osztály síri csendben figyelte végig a mutatványt.
Megnémultak, halálra fagytak, ahogyan Kook barátai is egytől egyik ledöbbentek a látottakon.
Jimin lefagyott. Sokkos és kellemetlenül kéjes állapotba került, amint ez a kontaktus megteremtődött kettejük között.
Kínosan összeszorította combjait és csak hagyta, hogy mindez lezajlódjon a többiek előtt.
Meleg nyála és dús ajkai miatt egészen másmilyen helyzetbe képzelte magát a sértett, ezen felül pedig nem tudott az sem múlni, hogy mindez kivétel nélkül a megaláztatásáról szólt.
Remegve sóhajtott fel halkan, amint a fiú eltávolodott a bántalmazott területtől.
- Holnap este találkozunk, Jimin!

 - Holnap este találkozunk, Jimin!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

♥️   💭   ➡️
31 kedvelés

@ChimChim13 Miért csinálja ezt velem?



@ChimChim13 Miért csinálja ezt velem?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

♥️ 💭 ➡️
3290 kedvelés

@Babyboyhh Valaki a mai nap folyamán igencsak felhúzott...nincs kedve valakinek beszélgetni?😉

@user2848292 Jelentkezem😙

További hozzászólások megtekintése

Instagramon a monoklis srácWhere stories live. Discover now