❤️ 💭 ➡️
22 kedvelés
ChimChim13 Álmos vagyoook😫❤️ 💭 ➡️
1500 kedvelés
JeonGuk Ennek a fele se tréfa@Taehyung Teljes mértékben felfogom, hogy miről beszélsz
@MinSuga Ne is mondjátok...totálisan egyet értek ezzel😀
@Taehyung Jajj, te felébredtél? @MinSuga 😂
A tegnap este eltöltött idő Hobival sokkalta jobb kikapcsolódásnak ígérkezett, mint amiért alapjáraton véve átment.
A gyors házi megírása után még megmérték a beteg fiú lázát, de Jimin úgysem tágított mellőle, hogy szabályosan küszködött a köhögésével.
- Menj csak el...megleszek, Jiminie!
- Hobi, szükséged van rám, nem érdekel, mennyire vagy beteg! Inkább sorozatozzunk! - a mai nap után őszintén jót tett volna a társasága.
Nem akart ezzel kapcsolatosan semmit sem mondani, hiszen feleslegesen akadna ki.
- Oksa, de én választok! - a szőke nevetve vette el a távszabályzót, Hoseok ágyát szétbarmolva ezzel, de a két boldog fiút ez egyáltalán nem zavarta.Másnap reggel, Jimin enyhe forrósággal kelt, de különösebben nem zavartatta magát. Mindent leszeretett volna írni, hiszen Hobinak is kell a lecke, na meg nem olyan vészes a helyzet, hogy otthon maradjon.
Felöltözött szépen, megragadta táskáját, majd elindult az utakon, figyelve az égen szálló felhők alakzatait.
Sokszor merengett el azon, vajon anyja észre veszi e rajta a változásokat? Tudja e, hogy fiát bántalmazzák az iskolában?
Nem volt különösebb probléma a szüleivel. Jól éltek, boldogságban és egészségben, mégsem tudta megosztani velük szélsőséges eseteit.
Talán félt. Félt a következményektől, így mindent hagyott sajátosan kiforrni, aminek meglett a böjtje.
Feldúltan szippantva a levegőből, kitárta szekrénye ajtaját, hogy elővegye rajzcuccait a tanórára.
Jin és Hope képe virított az ajtó oldalán, belül pedig egy közös, ami nyári szünet utolsó hetében készült egy rövidke kis nyaraláson.
Aznap reggel Jimin meglepetésére Busanba mentek, hogy egy napot távol tudjanak maradni gondjaiktól, terheiktől, bár ez leginkább Jiminnek szólt.
Rég látta szülőföldjét, így az ajándék váratlanul érte és örök emlékként égett elméjébe.
Amint becsukta az ajtót, Jungkook mosolygós képével találta szembe magát.
- Miért tűnsz ijedtnek? - bársonyos hangja nem kerülte el Jimin figyelmét. Hiszen JeonGuk szép volt, karizmatikus, erélyes és izmos. Minden, ami egy hölgy szívéhez dukálna.
- Mit szeretnél?
- Néha nem igazán tudok rajtad kiigazodni. - a szöszi csak nézte a menők közé tartozó srácot, aki életében először elegyedett vele normálisabban szóba és nem tudott mondani semmit sem. Miért lett ennyire érdeklődő? Vagy ez megint egy újabb szivatás?
- Szeretnél?
- Különösebben nem, de van egy-két dolog, ami megragadta a figyelmemet. - vigyora természetellenesen húzódott végig arcán. Valami nem stimmel.
Tizenöt évesen találkozott először JeonGukkal. Az akkor még kilencedikes srác egyből belopta magát a köztudatba nyuszi fogai és idétlenül merev testtartása végett. Ha egy lány szót váltott vele, megriadt és egyből futott legjobb barátjához, Kim Taehyunghoz, hogy megvédje a rá háruló veszélyektől.
Édes volt, annyira édes, hogy a szőke rögtön szívébe zárta. Azonban később a változások szele letargikusan megcsapta a fiatalokat.
Jimin lett a kiszemelt, célponttá vált a vágyak tengerén, amit először igen nehezen tudott kezelni. Hobi persze felkarolta, összebarátkoztak, ahogyan később Jinnel is, így alakultak ki szoros kapcsolataik egymás között.
A szőke csak meredt rá, nagyra nőtt szemekkel, de nem akart többet beszélgetést kezdeményezni, ezért otthagyta gyáván, megfutamodva kérdéseitől.- Hétvégén nagy buli lesz! Ki fog előbb kidőlni?
- Yoongit ismerve, fél perc múlva már a kanapén fog aludni.
- Meg a faszt! Ne kezelj úgy, mintha nem tudnám tartani az iramot. - a hátsó padsor mindig is hangosabb volt a kelleténél, ezért fél füllel talán mindenki hallhatta csodálatos eszmefuttatásukat.
- Namjoon rend szerető, nem hiszem, hogy részeg embereket akarna a lakására.
- Mégis ő vetette fel! Beírta a csoportba.
- Mi legyen...én mindig okádni szoktam pia után. - Taehyung nem rejtette véka alá undorító szokásait és páran már elmerengve gondolták bele magukat egy jó kis házibuli afférjaiba.
- Kik jönnek? - kérdez rá a legérdekesebbre Yoongi, akit valójában már Sugaként is elkönyvelhetünk, ha nagyon szeretnénk.
- Namjoon felsős haverjai, a focicsapat tagjai, meg gondolom még egy csomóan a suliból.
- Fasza...ezt megkell ünnepelni. - a fiúk valószínűleg Namjoon kapitánnyá avanzsálására célozgatnak, de Jimin ebből mind kimaradhat, mégcsak álmodozni sem tudna arról, hogy ilyen laza srácokkal lógjon a hétvégén.
- Jimin! - a levegő hirtelen megfagyott, neve hallatán senki sem akart tovább társalogni.
- Nem jössz el? Tudod...valakinek kikellene szolgálnia a vendégeket. - dobja meg Tae egy radírral a fejét, viszont ő nem fordul hátra. Nem, nem teszi meg ezt az apró örömöt, előre mered, mintha nem is észlelte volna a kérdést és a beszólást.
- Ja, kellene egy csicska, aki majd hányást takarít. - ma kedd van, ha minden igaz, Jim holnap már érkezik. Durván hiányolta barátját és azt sem tett neki jót, hogy most végképp egyedül van az iskolában.
- Látni Park Jimint takarítani...igazi orgazmus lenne...- a nevetések hangja fülében csengett. Rosszul volt és könnyei újra utat találtak.
- Nem akarok ott lenni...
- Hogy mondod?
- Azt mondtam, nem akarok ott lenni! - emelte fel kicsit hangját, de még mindig csak a kezét tördelte.
- Huh...jól van, amúgy sem akartunk elhívni. Rontanád a hírnevünket. - Jim holnap már jön, Jin holnap már jön...Jin, Jin, Jin!Hope💓:
Holnap mond meg Jinnek, hogy jöjjön már át! Leakarom nyomni Mortal KombatbaJimJam:
Miért nem engem hívsz át?Hope💓:
Mert te elpicsázol, mint a szar!JimJam:
Nem is értem, hogy vagy belőle ennyire béna😂Hope💓:
Vigyázz a szádra!
Ma milyen napod volt?JimJam:
Fárasztó...Taehyungék elkezdtek szórakozni azzal, hogy majd elhívnak Namjoon bulijába, hogy hányást takarítsakHope💓:
Na meg a faszt...
Ne foglalkozz velük, holnap már a mi kis hercegnőnk is megjelenik...JimJam:
Tudom...
Hobi...nem akarsz eljönni velem hajat festetni?
STAI LEGGENDO
Instagramon a monoklis srác
FanfictionAmelyben megismerhetjük Park Jimin eltitkolt életét, és a mindezek tudatában fenyegetőző Jeon Jung Guk-ot. Figyelem! Erotikus tartalom várható, a részekért nem vállalok felelősséget!