Forró hangulat csapott át a testén, mint aki több kilométert futott volna egy maratoni út alatt.
Jin időközben eltűnt a tömegben, Hoseok-ot viszont megkeresték, szóval Jimin egy ideig Namjoon társaságában toporzékolt, de sajnos szegény leader sem igazán tudott gondoskodni a kissé kótyagos fiúról.
Vendégek jöttek, mentek, leginkább jöttek, így mindenkit hellyel és lehetőségekkel kínált, ezért sem tudott igazán a kisebbik mellett álldogálni, de Jimin nem is fújta fel a dolgokat.
Egy idő után felengedett. Sok ember mosolyogva üdvözölte és volt egy társaság, akik elhívták egy pia körre, egyszóval eltudott lenni.
- Jimin, újra látlak! - Kim Taehyung testvére állt meg előtte kipirulva, gyönyörű, egyrészes ruhácskát viselve, hozzá illő ezüstös nyaklánccal.
- Hali...
- Ohh, igen, elfelejtettem bemutatkozni! A nevem Kim Yora!
- Nagyon örülök, Kim Yora! - Jimin még nem igazán tudta eldönteni, hogy teljesen meleg e, vagy a lányokhoz is vonzódik.
Ritka volt az, mikor a másik profilján csajokkal állt le kielégülni, de különösebben nem is érdekelte.
Yora szép volt, egy igazi menő csaj, menő családdal ellátva.
- Iszol velem valamit? Inkább az ilyen gyengébb piákat szeretem.
- Persze, már megyek is! - eszébe jutott a múltkori eset, a Taehyung által felvett fenyegetés, de közelben sem tartózkodott és sohasem tudna rámozdulni olyas valakire, aki él és mozog.
Ez nem az ő területe. Legalábbis a való életben biztosan nem.
- Imádom Namjoon bulijait! Meglep, hogy te is eljöttél!
- Igazából nem akartam. Rávettek...- ez tényleg így történt, de utólag belegondolva, talán nem is volt olyan rossz ötlet kimozdulni a házból.
A lány érdeklődött. Jimin felengedett a közelében, bár a kevert italok fogyasztása is rásegített egy lapáttal, de azt lehetett elmondani, hogy igenis jól érezte magát.
Nemsok helyen fordultak meg, kihagyták a fürdőt, a nappalit, az emeletre meg egyáltalán nem mentek.
Elsunnyogtak a medence mellett és inkább egy nyugodtabb terepet kerestek maguknak, ahol vígan tudtak beszélgetni az életről.
Jimin ekkor már kettőt látott a világból.
Akadozva beszélt, kipirult az arca, a szemei meg félhold alakúra sikeredtek, akárhányszor szembe kellett néznie a lánnyal.
- Nem értem a bátyámékat...miért bántanak egy ennyire aranyos srácot, mint amilyen te vagy. - Yora a fiú vállának dőlt. Kezdett fázni, remegését Jimin kiárasztott hőjével próbálta kontrollálni.
- Nem tettem semmi rosszat...talán csak stréber vagyok...
- Namjoon is jó tanuló, mégsem bántják!
- Oké, de Namjoon a focicsapat kapitánya. Van tekintélye.
- Neked is lehetne...mindenki arról beszél, hogy milyen édes vagy...- szíve gyorsabban vert, de nem a lány flörthangulatától.
Sokkal inkább elvolt telve önbizalommal.
- Park Jimin! - mély volt és szaggatott. Veszélyesen mámorító. Ez Kim Taehyung hangja.
Homályos tekintettel meredt a két fagyoskodó emberre, akik egyből szétreppentek, amint meglátták a feszültség közeledtét.
- Üvegezünk Nam szobájában...nem jössz? - tágra nyílt szemekkel pillantott a kusza hajú fiúra, kinek kezében a legdrágább szeszes ital villogott lazán.
- É-én...nem tudom.
- Ne kéresd magadat, baszod! Gyere! Yora, te meg találd meg a barátnődet! Rottyon van. - Jimin felállt, Taehyung pedig karom ragadta, hogy gyorsabban felérjenek az adott helyszínre.
Félt. Őszintén félt, de nem tudott ellent mondani, főleg úgy, hogy rengeteg alkoholt vitt be a szervezetébe és néha már szédült, annyira elkábult az italoktól.
A szobában halk zene szólt, miközben a szőnyeg közepén egy üres sörös üveg csillogott.
Jungkook és Yoongi sem volt józan.
Nevetve dőltek egymásnak, amit egy-egy kacér pillantás követett.
Itt valami volt.
Taehyung leültette a fekete hajút Jungkook mellé, aki részeges vigyorral fogadta ittlétét.
- Hali, remélem felkészültél egy gyors menetre. Ha már itt vagy, úgy illik, beavatunk ilyenekbe. Csak ha nem vagy gyáva. - a kisebbik szíve hevesen dobogott, de bólintott, nem igazán akart megfutamodni.
Valahol nyomást gyakoroltak rá, amit okosan észre is vett, de ment a saját feje után.
Talán nem kellett volna.
- Szabályokat remélem tudod! Választhatsz a felelés illetve a merés között. Viszont nem szabad folyamatosan a felelés mögé bújni. - jó, hogy tisztázták. Valószínűleg az egyszerűbb pozíciót fogja kimondani.
A játék elkezdődött.
Yoongi pörgetett, az üveg eleje pedig Taehyungnál állt meg, aki nagy terpeszben henyélt az indító mellett.
- Mit választasz?
- Legyen egy felelés. - Jimin furcsálta, hogy csak négyen jelentek meg ebben a szobában. Izgatott volt, ruhája alját birizgálta, de megfogadta, ha bármi kellemetlen történik a játék során, azonnal elfut tőlük.
- Pasikra is feláll?- a kettő jóbarát biztosan tudta a választ, de szerették volna szabad füllel is hallani a laza Taehyungtól.
- Néha igen...az ilyen pornós faszikra mindig. - kacsintott Jungkookra, aki úgy tűnik vette a lapot, így hatalmas nevetésben törtek ki.
A kör újra elindult, csak Tae kezében voltak a döntő percek.
A nyakrész Jiminnél állt meg, aki ijedten a felelés mellett döntött. Nem, nem akart semmilyen megalázó helyzetbe kerülni, kihasználja szabadon hagyott lehetőségeit.
- Oké, Jimin...mond csak, te meleg vagy? - a kérdés incselkedőnek tűnt, a fekete hajú nem tudta eldönteni, hogy komolyan érdeklődnek e, vagy csak kihasználják gyengeségét.
- É-én...nem tudom...
- Olyan nincs! Egyértelmű választ kellene adnod! - a srácok árgus szemekkel kémlelték a befeszült fiút.
- I-igen...azt hiszem. - egy ekkora titkot elmondani pont a bántalmazóinak...enyhén szólva kissé merész volt. Még Hoseok és Jin sem kapott erre magyarázatot.
- Hmmm...te jössz! - Jimin pörgetett. Jungkook felé fordult a tömeg, hiszen jelen pillanatban ő következett.
- Felelsz vagy mersz?
- Merek! - a baj az volt, hogy nem volt mit kitalálnia. Gondolt minden féle dologra, mint például a vetkőzés, vagy a másik letámadása, de nem akart olyasvalakinek tűnni, aki ezekre gerjed.
- Üsd meg Yoongit.
- Most komolyan? Ennyi?
- Bocsi, nem tudok mást kitalálni. - csalódott sóhajok közepette tette meg a kívánt kérést, majd egy akkorát lebaszott a delikvensnek, hogy az feljajdult és visszaütött a kisebbre.
Jimin elmosolyodott. Végtére is szórakoztatónak találta a társaságukat. Lehetségesen még jóba is lehetnének.
A játék ment tovább. A fiúk merészebbek voltak, vetkőztek és egymás testéhez értek.
- Jimin, te jössz! De a feleléseid elúsztak. - morgott egyet, de elfogadta, várta, miként törik majd meg Jungkookék.
- Csókold meg Taehyungot! - a levegő megfagyott a szobában. Rossz előérzetek keringtek az említett körül, s mint aki sokkot kapott volna, úgy ült továbbra is a körben.
- N-nem hiszem, hogy ezt kellene. - aggodalmának hangot adott, de egyáltalán nem látszott a többieken az undor, vagy a megvetés. Kíváncsiak voltak.
- Gyerünk, csináld csak! - hatalmas szemekkel meredt Tae-ra, ki egy fél mosollyal csusszant közelebb Jiminhez, hogy teljesüljön a játék.
- Ha nem mered, vetkőznöd kell! És mi mondjuk meg, melyiket kell lehúznod! - ezt válassza inkább? Hiszen fiúk között volt, testük ugyanolyannak tűnt, mint bárki másé, nem volt ebben szégyellni való.
Jimin nyelt.
- Nem csinálom.
- Akkor vedd le a felsődet, édes! Ne takard magad! - a becézgetések furcsán érintették, de megtette a követelményt.
Ledobta magáról, elhajította az ágy végébe és többet nem mozdult. Kővé dermedt, hiszen minden szempár rá szegeződött.
Valami megváltozott. Valami durván végig ment a srácokon.
Taehyung előkapta a mobilját, addig a játék folytatódott.
Amint újra a fekete hajúra terelődött a választás, mindannyian kussban várakoztak.
- Felelni szeretnék...- hogy ez jó volt e vagy sem...azt később sem tudta kideríteni. Már ott nagy hibát követett el, mikor belement ebbe az egészbe.
- Jimin...miért csináltál egy pornós oldalt, ahol ismeretlen csávókkal kavarsz? Hmm?
- Ja, ez engem is érdekelne, Babyboyhh...- Jungkook vigyorgott. Jimin pedig megsemmisült.
ESTÁS LEYENDO
Instagramon a monoklis srác
FanficAmelyben megismerhetjük Park Jimin eltitkolt életét, és a mindezek tudatában fenyegetőző Jeon Jung Guk-ot. Figyelem! Erotikus tartalom várható, a részekért nem vállalok felelősséget!