1:B

741 51 7
                                    

herkese merhabalar canım sıkıldığı için yeni bir kurguya başladım bakalım nasıl bir yolculuğa varacağız.

Hadi bölüme geçelim.

Çok heyecanlıyım.

***

Bilinmeyen numara: Seni seviyorum.

Bilinmeyen numara: Buna aşk denmeyecek kadar çok  seviyorum: Belki bana ,beni de geçici bir heves zannedeceksin ama ben seni çok seviyorum.

Gölgemin KızıBak kim olduğunu bilmiyorum. Kalbini de kırmak istemiyorum. Sen kimsin?

Bilinmeyen numara:Beni tanımıyorsun, bunu zaten biliyorum. Sadece seni çok sevdiğimi bil şimdilik yeter.

Gölgemin Kızı: Nasıl inanabilirim?

Bilinmeyen numara: Sanırım haklısın. Bana sadece bir ay ver o zamanda seni çok sevdiğimi kanıtlayayım.

Bilinmeyen numaraBir ayın sonunda eminim ki benden hoşlanmaya başlayacaksın eğer olurda birşey hissetmezsen, sana artık yazmam.

Gölgemin Kızı: Peki sana nasıl güveneceğim?

Bilinmeyen numara: Onu zamana bırakalım.

Gölgemin Kızı: bırakalım bakalım.

Gölgemin Kızı: Neyse görüşürüz.

Bilinmeyen numara: İyi geceler sevdiğim:)
(Görüldü.)

Bilinmeyen numaraGördüğünü bildiğim için gecenin son mesajını atıyorum.
(Görüldü.)

Bilinmeyen numara: Seni seviyorum. Aşk denmeyecek  şekilde hemde
(Görüldü.)

Bilinmeyen numara: Rüyanda;bir anda senin içeriye adımını atmanla ışıkları yanan lunapark gör, o zaman seni çok sevdiğimi anlarsın. Ben de seni gördüğümde içimde ki karanlık bir anda rengarenklendi ışıklarınla.

***

Umarım beğenirsiniz

Oy ve yorum unutmayın

En kısa zamanda yeni bölümde görüşmek üzere.🌺🌸

Bu arada Kitabım diye kayıtlı olması Erkeğin kızı bu şekilde kaydetmesi eğer diğer şekildeyse söyleyin.

GÖLGEMİN KIZI... ( texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin