8:B

294 34 5
                                    


Merhabalaaarr

Oy vermeyi unutmayın, teşekkür ederim.

Çok seviliyorsunuz.

Bu bölüm sudeuzunoglluu 'na ithafen yazılmıştır.

Bölüm şarkısı; Model; Bir melek vardı.

***

"Hayatında ,kendine yeni açtığın bir defter sayfası seni gerilere götürüyor. Geride olan sayfaları yak, kül et. Kül et ki bir daha seninle olmasın. Kendi dönüm noktanda  yeni bir defter al, yeni bir sayfa değil. Yeniden doğ, kendini yaz."

***

Hayatıma çok kişi girdi. Belki de girmedi. İçimde bir yerlerde, topraklarıma umut çiçeği ektim, belki birinin sularıyla büyür diye ama olmadı, olmayacak sanırım.

Şimdi hayatıma pat diye birinin girmesi beni bir yandan endişelendiriyor bir yandan ise garip bir şekilde güvende hissettiriyor. Sadece 3 hafta kalmıştı. Ona 1 ay verdim. Ve o 1 aydan 3 hafta kalmıştı.

Beden dersindeydik. Voleybol antrenmanları için daha sıkı çalışmaya başladık çünkü maç haftası yaklaşıyordu. Batuhan hoca beş dakika mola verdiği için bir ağacın kenarında oturmuş suyumu içiyordum.

Telefonuma bildirim geldi ama bakmadım.  Telefonu çantama koydum. Ne mesaj attığını çok merak ediyordum ama ayak üstü açmak ve yanıt vermek istemiyorum. Tam kalkacakken hemen yanından gelen hıçkırık sesine kafamı çevirdim.

Bir kız dizlerini karnına çekip, kafasını dizlerine koymuş ağlıyordu. Yanına gitsem mi diye düşündüm bir an . Belki de yalnız kalmak istiyordu. Ağlaması şiddetlenince daha çok endişelendim. Bence git yanına. Sen olsan istemez miydin? Yutkundum.  Ben olsam isterdim.

Adımlarımı oraya yönlendirdim. Yanına gittim ve koluna dokundum. İrkilerek bana baktı. Gözleri kıpkırmızıydı, gözaltıları hep rimel olmuştu. Ellerimi kaldırıp gözyaşlarını sildim. Şaşkınlıkla bana bakıyordu sadece.

"Kötü gözüküyorsun," dedim. Hadi ya, yemin etsene. Ne diyeceğimi bilemedim ki.
"Anlatmak istersen dinlerim," dedim. Bir yabancıya anlatmazdı ama bir yabancıya kendini anlatmak güzel hissettirir.

"Bak tamam bana güvenmiyorsun biliyorum çünkü beni tanımıyorsun," dedim ve konuşmaya devam ettim. " Ben Asena. Asena Çiçek Gülsolduran. Senin ki nedir peki? Söylemek ister misin?"

Sol gözünden bir damla daha yaş aktı. Titrek sesiyle konuştu. "Bende Sude. Sude Uzunoğlu. Ve benimle konuştuğun için teşekkür ederim. Yalnızca kendimi kötü hissediyorum,hepsi bu," dedi. Çok güzel bir kızdı. Gözlük takıyordu. Hafif balık etli ve tontiş yanaklıydı, yanaklarını sıkasım geldi bir an. Küçük burnu vardı. O, gerçekten güzel bir kızdı.

"Ne zaman anlatmak istersen senin için hep bu ağacın orada olacağım," dedim . Gözleri parladı bir an. O da benim gibiydi. Gözleri kendini ele veriyordu. "Sahiden mi?," diye sordu heyecanla,  gülümseyerek kafamı salladım. "Ben hep öğle ve ikindi saatlerinde buradayım ve seni yanımda görmekten mutlu olurum," dedim. Kollarını kaldırdı, sarılacak sandım ama kolları tekrar iki yana düştü. Acaba sarılmaya mı çekiniyordu?

"Biraz sarılmak ister misin,?" diye sordum. Sanki bunu bekliyormuş gibi hemen kollarımın arasına girdi. Güzel kokuyordu. "Sen neden daha önce karşıma çıkmadın ya," dedi isyan içeren bir sesle. Kıkırdadım.

GÖLGEMİN KIZI... ( texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin