Medyada ki şarkıyı dinlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.
Avril Lavigne - Girlfriend🎶
***
"Yeter miydi basit kelimeler, Vedalar da söylenen sözler? Kendine bağlanan çelişkiler. Uykularında görünen kâbuslar. Peşini bırakmayan yalancılar. Hepsi oyun, hepsi oyun. Basit kelimelerle vedalar, daha çok yara izi bıraktırır. Kalıcı hasar verir."
***
Vedalar, ansızın gelir. Seni beter hale getirir ya da seni kökten değiştirir. Kimisi kalıcı hasar verir kiminde ise ne olduğunu bilemezsin.
Sevdiğin bir kişinin sana veda etmesini, söylediği sözlerden anlarsın. Ama en çokta gözlerinden. Onunla konuşurken, önceden verdiği huzuru hissettiremez. Bazen görürsün ya da düşünürsün, 'acaba böyle olsa nasıl olurdu diye' fakat sonra bilirsin onun gerçek olmayacağını. Aslında aklımızda kurduğumuz her seneryonun, gelecekte yaşanılacağına inanırdım ben önceden.
Siz hiç düşünür müsünüz bilmiyorum ama ben genelde gece yatmadan önce, kendi geleceğimin senaristi oluyorum.
Bilinmeyene hala bir cevap vermemiştim. Şuan ona cevap veremezdim. Sağlıklı düşünemiyorum. Dün akşam, bayağı bir ağlamıştım ,sabah uyandığımda gözlerim şişmişti.
Aynada kendimden bile korktum. Ben olsam bende korkardım. İçine cin girmiş. Çarpık seni. Mal mısın canım? Bak soruyorum,iyilik yapıp, Allah akıl fikir versin. Yalnız ben senin aklınım. Yooo. Hiçte bile.
Bugün pazardı ve ben çok mutsuzdum. Bir tane Nutella ve bir de duygusal film eşliğinde ağlamak istiyorum. Tabiki de öyle birşey yapmayacağım. Bugün ağlamak yok. Yani neden ağlayayım. Bugün birşey olmadı. Belki de henüz.
Telefonu elime aldım. Ne kadar da çok mesaj atmıştı öyle...
Bilinmeyen numara; Canım, birşey mi oldu sana? (20:00)
Anlamış mıdır? Hissetmiş midir? Kalp kalbe değil miydi düğüm? Elbette hissetmiştir.
Bilinmeyen numara; Umarım Asen, umarım ağlamıyorsundur. (20:00)
Bilinmeyen numara; Benimki de soru mu? Tabiki de ağlıyorsun. (20:00)
Hissetmiş.
Bilinmeyen numara; Ağlamasana Asena. Sen ağlıyorsun ve ben burada sadece sana mesaj atıyorum. Neden yanında değilim ki? Neden hayatında değilim ki? Beraber ağlardık işte. Böyle çaresiz oluyorum. Çaresizlik nedir biliyorsun değil mi? Ve sen her daim bana bu duyguyu yaşatıyorsun. Hayır, şikayet etmiyorum güzel bebeğim. Çaresiz hissettirmen bile çok güzel. Seninle her duygu çok güzel. (20:01)
Çaresizlik? Benim dün yaşadığım duygunun aynısından olan mı? Ben aileme karşı çaresizim,o bana karşı.
Bilinmeyen numara; Bak! Dinle beni. Ben hayatım boyunca hiç böyle bir insan olmadım. Nasıl diye sorma çünkü bende eski beni tanımıyorum. Her insanın, kendinden öncesi ve sonrası vardır. (20:02)
Bilinmeyen numara; Benim öncem yok Asena. Seninle tanıştım ve sonram oldun. Önce ki hayatımda hiç güzel birşey yoktu. İlaçlar kullanıyordum. Sonra ilaç oldun sen,bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGEMİN KIZI... ( texting)
Chick-Lit"Bu bizim hikayemiz. Kendi ellerimizle tekrar yazacağız kendimizi." "Sevgi görülen bir kalp, kendini kendine yeniden atmaya başlar..."