5.B

434 34 5
                                    

Kader; birinin yaşanılacağı hayat. Birinin bir ömür beraber geçireceği kişi. Birinin kaderi birine bağlanmıştır.

Aşk; amansız gelir. Nasıl geldiğini bilmezsin. Aşık olduğunu anlamazsın. Sevgili...aşk değildir. Çünkü aşk senin bir ömür hayatını paylaşacağın kişidir.

Kaderin ipleri birine bağlandı ve günün sonunda ortada bir düğüm oluştu. Çözülmez ve görünmez bir ip, ama senin hissedebileceğin bir ip. Yalnızsın ama değilsin.

Benim kader ipim kime bağlıydı?Zaman mı beni ona götürecek yoksa ben zamanın da mı onunla karşılaşacağım? Bir cafede, bir restoranda, kantin sırasında ya da sinema salonunda. En basitinden bir çarpışmadan doğan o bağ senin ortada buluştuğun kaderin.

Telefonum titreyince elimde ki tostu masaya koyup,telefonu elime aldım.

Anonim...

Bilinmeyen numara : Yemeğini yedin mi?

Yemeğimi yemiştim evet.

Gölgemin Kızı: Yemeğimi yedim.

Bilinmeyen numara: Aferin benim güzelime.

Güzelime...

Bu o mu? İnternette? Sanal? Böyle şeyler olabilir mi? Güçlü bir bağ oluşur mu?

Herkes bir şansı hak eder, öyle değil mi? Bir şans vermekten korkar hale getirdiler beni.

Son kez denemeliyim.

Bir daha incinmekten korkuyorum...tekrar kendimi üzmekten korkuyorum. Umut vardır. Hep...her zaman vardır. Umudum bittiği an bende biterim. Beni yaşatan hep  umuttu.

Umut etmeliyim.

Evet kesinlikle bunu yapmalıyım.

Mesaj atmıştı.

Bilinmeyen numara: Ne düşünüyorsun?

Burada. Çünkü ne zaman birşeyi düşünsem orada takılı kalıyor gözlerim.

Gölgemin Kızı: Birşey sormak istiyorum?

Bu ona soracağım ikinci soru olacak.

Bilinmeyen numara: Her zaman bana soru sorabileceğini söylemiştim. Sorabilirsin Asena. Benim hakkımda herşeyi merak etme hakkına birtek sen sahipsin.

Birilerinin böylesi olmak...çok garip.

Gölgemin Kızı: Herkes bir şansı hak eder değil mi?

Vereceği cevap benim için önemliydi.

Bilinmeyen numara: " Herkes ikinci şansı hak eder' derler ya hani. Unutma, 'Seven gerçekten sevse, ilk şansını kaybetmez." Demiş; Paul Auster .

Bilinmeyen numara: Herkes bir şans hak eder fakat kimse ikinci bir şansı hak etmez. Ben senin ilk şansın olmak istiyorum.

İlk şansı olmak? Böyle birşey mümkün mü ki? Ben bunu ilk defa yaşıyorum, fakat korkuyorum.

Gölgemin Kızı: Peki sende bu şansı kaybedersen?  Ya ilk şansın senin hatan olursa?

Yazıyor...

GÖLGEMİN KIZI... ( texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin