" Zihnini esir almış akıl, tüm duygularının çıkış kapısını aramaya çalışan, kalp. Aklın mi Kalbin mi? "
***
İyi okumalar.
***
Gözlerimi açtım. Tavan bembeyazdı fakat benim hayallerim orayı bana rengârenk yapıyordu. Rengarenk hayal mi? Bana imkansız olan birşey.
Hayatta bazen, bazı dönemler yaşarız. Bunlar her şekilde bir bölüme ayrılır. Bunlara bir isim verilmez. Bir acının veya bir mutluluğun tarif edilmeyen hissi gibidir.
Yataktan doğrulup telefonu elime aldım. Bilinmeyen'den mesaj vardı,hemde birsürü.
Bilinmeyen numara; Günaydın çiçek kızımmm;)(7:20)
Bilinmeyen numara; İçimde tarifi belli olmayan mutluluk var. Bu seninle alakalı mi kendimle alâka mı bilmiyorum? Dün benimle konuştun. (7:30)
Bilinmeyen numara; Hala uyanmadın çiçek kızım. Bende böyle mesajlarımı okurken bir nebze olsun yüzünün gülmesini istiyorum. Benim mesajımla. (7:30)
Bilinmeyen numara; Uyansana artık. Bana yaz. Bende rüya görmediğime inanayım.(7:31)
Bilinmeyen numara; Çünkü önceden hep farklı hayal etmiştim. Ulaşılmazdın benim için ama şimdi böyle olunca ne düşüneceğimi inan bilmiyorum. Heyecandan ne dediğimi bile bilmiyorum.(7:31)
Çevrimiçi.
Yazıyor....
Gölgemin Kızı; Öncelikle sana da günaydın bilinmeyen.(7:32)
Gölgemin Kızı; Ve evet sana mesaj atıyorum. Hatırlarsan bir ayın vardı. Bir ay. Bu süre zarfında seninle konuşacağımı biliyorum. (7:32)
Gölgemin Kızı; Kendimi neden 365 gün dizisinde hissediyorum? (7:32)
Gölgemin Kızı; Tövbe tövbe. Allah korusun. (7:32)
Bilinmeyen numara; Niye tövbe tövbe olsun. Bence ona çevirebiliriz.(7:33)
Bilinmeyen numara; Özellikle yat sahnesini bence canlı canlı gerçekleştirebiliriz. Seninle. Sen ve ben. Denizin ortasında.(7:33)
Gölgemin Kızı; Denizin ortasında sen ve ben mi? Oraya gidersek senin ölüm haberin yayılır. Bana bak abidik gubidik şeyler söyleme! (7:33)
Gölgemin Kızı; Bana bak bilinmeyen! Sapık mısın acaba yani? Sabah sabah da olmaz. (7:33)
Bilinmeyen numara; Tamam tamam. Şuan yüzünün kıpkırmızı olduğunu hayal edebiliyorum. Utangaç şey seni.(7:34)
Gölgemin Kızı; Ben utanmam bilinmeyen. (7:34)
Gölgemin Kızı; Oyalama beni. Hazırlanmam lazım. Hadi adious. Bb.(7:34)
Bilinmeyen numara; Kaç sen kaç. Nereye kadar kaçabilirsin ki. (7:34)
Bilinmeyen numara; Okulda bekliyor olacağım çiçek kızım. (7:35)
Bilinmeyen numara; Seviyom seni kızıl.(7:35)
Görüldü.
Elimde ki telefonu bırakıp banyoya gittim. Soğuk suyu açıp elimi yüzümü yıkadım.
Sahi ne olacaktı? Bir ay yeter miydi aşık olmak için? Bir ayın sonunda ne gibi bir sonuca varacağım merak ediyorum.
Hayat bazen insanı öyle bir noktaya getiriyor ki, kendini hiç ummadığın anda felakette buluyorsun. Nasıl geldiğini bilmiyorsun. Kendi hayatımın bana karşı aldığı kararlar, benim için doğru düşünülen kararlar olsa bile aslında o kararlar senin kendi hayat ile mücadelen.
Seni güçlü kılan tek şey, hayatla yarışa girmek. Kaderin insana getirdiği yollar hep zor çünkü güzel şeyleri aşmak zordur ve hep zaman alır. Zaman çok. Ne kadar az olsa bile. Çok fazla insan tanıdım. Hep çok iyi gördüklerim bile çıktı. Sadece çıkmakla kaldı. Bazen en ağır darbeler güvendiklerinden gelir ya da kendine en yakın hissettiğin insanlar. Kendi kendine konuşursun. Düşünürsün. Kendini onlardan uzak tutmaya çalışırsın. Sonra aynı noktaya geri gelirsin.
Aklın sana komut verir, artık doğru olanı yapman gerektiğinle ilgili olarak. Kendini, sana zarar veren insanlardan uzak tutmak ve seni önemsemeyen insanları önemsemek, bunlar hayatında belirli bir nokta da karşılaşacağın aptal düşünceler.
O insanlar artık umrunda olmaz. En azından sen öyle sanırsın.
Ben hayatımda zorluklar yaşadım. Belki bir çok zorluk. Kendimle mücadele ettim. Sırf çok güçlü olabilmek için. Öylesine bir insanın hayatıma girip hayatımı mahvetmesine de izin veremem. Bu da hayatın birçok göstergesi olabilir.
Okul kıyafetlerimi çıkarıp, aşağı mutfağı indim. Kendime iki tane yumurta kırıp yedikten sonra ayakkabılarımı giyinip dışarı çıktım.
Soğuk hava yüzüme vurdu. Tokat gibi. Okula doğru gitmeye başladım.
Beni okulda bekliyordu. Biri. Beni. Okulda. Bekliyordu. Daha önce beni kimse beklemedi. Biraz farklı hissettiriyor.
***
Okula geldiğimde etrafıma baktım. Anlayamaz mıydım o olduğunu? Telefonuma gelen mesajla, cebimden telefonumu çıkardım.
Bilinmeyen numara...
Bilinmeyen numara; Neden etrafa baktığını sorabilir miyim acaba? Okula girsene kızım.(8:00)
Gölgemin Kızı; Seni bulmaya çalışıyorum. (8:00)
Bilinmeyen numara; Beni bulamazsın. Şimdi içeriye gir, üşüyeceksin. (8:00)
Gölgemin kızı; İyi dersler bilinmeyen. (8:01)
Bilinmeyen numara; Sana da iyi dersler güzel kızım. (8:01)
(Görüldü)***
Huh bu da bitti.
Ve bence benim bölüm yazıp yazıp biriktirmem gerekiyor böyle olmaz çünkü.
En kısa zamanda görüşmek üzere.
Yıldıza basıp, ışık açmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖLGEMİN KIZI... ( texting)
ChickLit"Bu bizim hikayemiz. Kendi ellerimizle tekrar yazacağız kendimizi." "Sevgi görülen bir kalp, kendini kendine yeniden atmaya başlar..."