▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
୧•✧⠢╰┄─➤ 𝖶𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗍𝗈 💄*ೃ༄
⠢ ˚ ༘♡ ⋆。˚ ˗ˏ✎ - 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐈𝐒 𝐀 𝐊𝐈𝐋𝐋𝐄𝐑 𝖡𝗈𝗈𝗄 𝖮𝗇𝖾✧ ೃ༄*ੈ✩ 𝐍𝐎𝐓𝐄𝐒: 𝖧𝖾𝗒! 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗆𝗒 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖿𝖺𝗇 𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇, 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝖺𝗆 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝖾𝖺𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗉𝗋𝗈𝖼𝖾𝗌𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗆 𝖼𝗎𝗋𝗋𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗂𝗆𝗉𝗋𝗈𝗏𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝖼𝗁𝖺𝗉𝗍𝖾𝗋 𝖨 𝗐𝗋𝗂𝗍𝖾. 𝖨𝗍 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝖺𝗉𝗉𝗋𝖾𝖼𝗂𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗇 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾 𝗆𝗂𝗌𝗍𝖺𝗄𝖾𝗌, 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺𝗇𝗒 𝖿𝖾𝖾𝖽𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗈𝗋 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗆𝗒 𝖻𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗂𝗇 𝗀𝖾𝗇𝖾𝗋𝖺𝗅, 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗎𝗌𝖾𝖿𝗎𝗅 𝗍𝗈𝗈𝗅 𝖼𝖺𝗅𝗅𝖾𝖽: ˚ ༘♡ ⋆。˚❀ 𝖤𝖣𝖨𝖳𝖨𝖭𝖦 ˚ ༘♡ ⋆。˚❀
✧ ೃ༄*ੈ✩ 𝐂𝐎𝐏𝐘𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓: 𝖨 𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗇𝗒 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗋𝖺𝖼𝗍𝖾𝗋𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖳𝖵 𝗌𝗁𝗈𝗐, 𝖦𝗈𝗍𝗁𝖺𝗆 𝗇𝗈𝗋 𝖽𝗈 𝖨 𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗅𝗈𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗂𝖺𝗅𝗈𝗀𝗎𝖾. 𝖳𝗁𝖾 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌 𝖨 𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗋𝖾 𝗆𝗒 𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗋𝗂𝗀𝗂𝗇𝖺𝗅 𝖼𝗁𝖺𝗋𝖺𝖼𝗍𝖾𝗋𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖼𝗋𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗈𝗐𝗇 𝗉𝗅𝗈𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄𝗌𝗍𝗈𝗋𝗂𝖾𝗌.
✧ ೃ༄*ੈ✩ 𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆𝐒: 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝖿𝖺𝗇 𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗂𝗇𝖼𝗅𝗎𝖽𝖾 𝖽𝖾𝖺𝗍𝗁, 𝖻𝗅𝗈𝗈𝖽, 𝗀𝗈𝗋𝖾, 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌 𝗈𝖿 𝗏𝗂𝗈𝗅𝖾𝗇𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝖺𝖽 𝗅𝖺𝗇𝗀𝗎𝖺𝗀𝖾 𝗌𝗈 𝖻𝖾 𝗐𝖺𝗋𝗇𝖾𝖽! (𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗌𝗇'𝗍 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗐𝖺𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗈𝖿 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗌𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖺𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅 𝖳𝖵 𝗌𝗁𝗈𝗐)
✧ ೃ༄*ੈ✩ 𝐏𝐋𝐄𝐀𝐒𝐄 𝐍𝐎𝐓𝐄: 𝖳𝗁𝖾 𝖥𝖺𝗇𝖥𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖻𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖺𝗆 𝗉𝗎𝖻𝗅𝗂𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 (𝖳𝗁𝖾 𝖬𝖺𝗓𝖾 𝖱𝗎𝗇𝗇𝖾𝗋, 𝖦𝗈𝗍𝗁𝖺𝗆, 𝖳𝖾𝖾𝗇 𝖶𝗈𝗅𝖿, 𝖲𝗍𝗋𝖺𝗇𝗀𝖾𝗋 𝖳𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌, 𝖬𝖾𝗋𝗅𝗂𝗇, 𝖳𝗂𝗍𝖺𝗇𝗌) 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗇𝗈𝗍 𝖻𝖾 𝗉𝗋𝗈𝗀𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗅𝗈𝗇𝗀 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗌𝖾 𝖺𝗋𝖾 𝖻𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗂𝗇 𝗆𝗒 𝖽𝗋𝖺𝖿𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗐𝗋𝗂𝗍𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆, 𝖻𝗎𝗍 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖾𝗒'𝗅𝗅 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖿𝗈𝗋𝖾𝗏𝖾𝗋. 𝖨 𝖺𝗆 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗌𝗍𝗂𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝗈𝗇𝖾 𝗈𝗋 𝗍𝗐𝗈 𝖻𝗈𝗈𝗄𝗌 𝖺𝗍 𝖺 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝖨'𝗆 𝖽𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝗈𝗋 𝗍𝗁𝗈𝗌𝖾 𝖻𝗈𝗈𝗄𝗌, 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗆𝗈𝗏𝖾 𝗈𝗇 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗈𝗇𝖾/𝗍𝗐𝗈. (𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝗌𝗈 𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗈𝗏𝖾𝗋𝗐𝗈𝗋𝗄 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿) 𝖯𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗇𝗈𝗍𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗇𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝖻𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗇𝗈𝗐 𝖺𝗋𝖾 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾𝖽 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖨'𝗆 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗍𝗎𝖿𝖿 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝖨 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗇𝗈𝗍 𝗀𝗈 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖽𝖾𝗍𝖺𝗂𝗅 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍, 𝗌𝗈 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾 𝗋𝖾𝗌𝗉𝖾𝖼𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗉𝗎𝗍 𝖼𝗈𝗆𝗆𝖾𝗇𝗍𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾, "𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗒𝗈𝗎 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾?" "𝖴𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾." 𝖳𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎.
𝐈 𝐚𝐦 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐩𝐮𝐛𝐥𝐢𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤𝐬 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐝𝐫𝐚𝐟𝐭𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐈'𝐦 𝐜𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐧𝐞𝐰 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐢𝐝𝐞𝐚𝐬 𝐚𝐦𝐝 𝐩𝐥𝐨𝐭𝐬!
YOU ARE READING
✧ ೃ༄*ੈ✩ 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐈𝐒 𝐀 𝐊𝐈𝐋𝐋𝐄𝐑: 𝖡𝗋𝗎𝖼𝖾 𝖶𝖺𝗒𝗇𝖾 [𝟣]
Hayran Kurgu╭┉┉┅┄┄┈◦ೋ•◦❥•◦ .˚🌑!┊͙ ❝𝖠𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗒𝖺𝗅𝗍𝗒 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗆𝖺𝗇 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗍𝗁𝗒 𝗈𝖿 𝖼𝖺𝗎𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗅𝖾𝗌.❞ ︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶︶ 𝖡𝖱𝖴𝖢𝖤 𝖶𝖠𝖸𝖭𝖤 𝗑 𝖥𝖤𝖬𝖮𝖢 𝐆𝐨𝐭𝐡𝐚𝐦 - 𝐒𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐎𝐧...