16.Bölüm ''Fedakarlık!''

1.1K 57 7
                                    

2 gün olmuştu ve Harry Rose a bildiği her şeyi tek tek anlatmıştı.Sıkılmadan yorulmadan .. Hatta büyüleri bile ezberletmişti.Fakat pratik yapacak bir asaları yoktu.Ve Dumbledore dan hiçbir haber yoktu.Akşam bir şekilde Dursley lerden gizli Rose içeri girmiş ve Harry nin odasında oturup çalışıyorlardı.Harry ona ders kitaplarını veriyor oda hepsini tek tek okuyordu.O kadar çalışkandı ve zekiydi ki bu hali ona Hermione yi hatırlatıyordu.Sanırım dedi içinden , sanırım yeni bir Hermione buldum dedi.Ama gerçek Hermione nin yerini kimse tutamazdı .Rose annesinden arkadaşımda birazcık kalıp sonra gelicem demişti bu yüzden rahatlardı.Tek dertleri Dursley lere yakalanmamaktı.

-Hey ! Birazcık soluklanacak mısın ? dedi Harry.Rose kafasını kitaplardan kaldırıp Harry e döndü.

-Hiç sanmıyorum . dedi Rose ve tekrar kitabına yöneldi.

-Biliyor musun ? Ona çok benziyorsun.. dedi Harry.Rose ise öylece kalakaldı .Böyle bir şey beklemiyordu.

-Onun gibi akıllı ve çalışkansın.Hogwarts a gidince umarım Griffindor a seçilirsin.Onun yanına ..dedi tekrar Harry.Gözleri donuktu .Onu hatırlıyordu.Derin bir nefes aldı Hermione nin kokusunu içine çekercesine..

-Harry..Kendine bunu yapma ! dedi Rose.

-Onu bu kadar severken yapma ! Geri dön..diye ekledi.

-Dönemem ..Onu tehlikeye atamam..

-Saçmalama.Sen zaten tehlikedesin sana bir şey olursa ona da olacak.Nereye gidersen git yine kurtulamazsın ! diye bağırdı Rose. Artık tahammül edemiyordu.

-Evet lanet bağ yüzünden elimden hiçbir şey gelmiyor! Dumbledore bağ olayını bitirir bitirmez her şey daha iyi olacak.Ona mektubumu atalı 2 gün oldu fakat hala Dumbledore dan mesaj gelmedi..dedi Harry.

-Sakinleş emin ol gelecektir! diye teselli etti Rose.

-Rose , neden sana daha önce mektup gelmedi anlamıyorum ! Benim yaşımdasın..

-Bilemiyorum..Dumbledore a keşke sorsaydın .dedi Rose.Bir anda pop diye bir ses duydular ve ses gelen tarafa yöneldiler.Sesin kaynağı ondan bahsedilen Dumbledore dan gelmişti.

-Profesör Dumbledore ! diye atıldı Harry ve kapının önündeki Dumbledore un yanına geldi.Rose ise şaşkın görünüyordu.Sadece oturduğu yerden kalktı.Belli belirsiz gülümsedi.

-Harry ..Çok büyümüşsün.Ama cılızlaşmışsın.Molly seni böyle görseydi evde cingar çıkarırdı.dedi Dumbledore ve gülümsedi.Harry de ona karşılık verdi.

-Efendim , mektubumu aldınız demek .Bende kaygılanmıştım.Hedwig geldi fakat mektup yoktu ! dedi Harry.

-Seninle yüz yüze konuşmak istedim .. Sana anlatacağım bazı meseleler var .Bir de asa getirdim sana..dedi Dumbledore.Hala nazikti.Harry mutlulukla Rose a döndü.Sonra tekrar Dumbledore a .

-Efendim , mektupta anlattığım arkadaşım..Rose Jessi Johnson.dedi Harry.Rose iki adım öne geldi ve Dumbledore un elini sıktı.

-Ah ! Merhaba Bayan Johnson.Sizle tanışmayı uzun süredir bekliyordum fakat işler ters gidince ..Demek bugüne kısmetmiş..dedi büyük bir içtenlikle.Fakat bu sözlerin altında yatanları Rose da Harry de anlamıştı.

-Uzun süre mi ? dedi Rose .

-Evet..dedi sadece Dumbledore.Sanki şimdi anlatmak istemiyordu fakat Harry baskı yaptı.

-Efendim , neden Rose a da benim gibi 11 yaşında mektup gelmedi ?

-Geldi..dedi Dumbledore .İkiside şaşırmıştı.

İçinde Gözyaşı Vardı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin