İşte böyle başlamıştı her şey ..Şimdi Harry büyük salonda oturmuş başlangıcı düşünüyordu.Sonun yaklaştığı hissiyle ..
Her şeyi hatırlıyordu.Kelimesi kelimesine ..Ronla nasıl bu kadar çok yakın arkadaş olduklarını , Hagrid i , büyük salona ilk gelişinde adı söylendiği zaman ki gördüğü tepkiy ve Hermione yi .. Hayatı boyunca görmediği sevgi ve sıcaklığı onda görmüştü.Ron da yakındı ancak bu farklıydı.Hermione hem uzaktı hem yakın , hem aynıydı hem farklı..Harry nin ne düşündüğünü ne yapacağını önceden kestirebiliyordu.Gryffindor a üçüde girmişti ve bu büyük bir mutluluktu.Ve şimdi 4. sınıftaydılar.Bu süreçte pek fazla bir şey yaşamamışlardı .Taki 3.sınıfta Voldemort un geri dönüşünü görene kadar.Gerçi bunu sadece Harry görmüş ve onunla bir düello yapmıştı ancak fazla dayanamayıp ordan ayrılmıştı .Yani paçayı sıyırmıştı.Ancak Harry bunu bir türlü kimseye inandıramamıştı.Dumbledore , Hermione ve Ron hariç...Harry tehlikenin yaklaştığını ve bu büyük mutluluğun bir gün biteceğini biliyordu.Hayatında hiç savaşmamış biri büyük bir savaşın içine düşebilirdi ve düşecekti.Voldemort Harry i istiyordu . Harry ise çaresizdi ve Dumbledore la plan yapmış olası bir karşılaşma halinde düello da yapılacak büyüleri tekrar tekrar deniyordu.Harry ise öğrendiklerini Hermione ye ve Ron a öğretiyordu.
Ortak salonda Ron ve Harry Hermione yi bekliyorlardı .Yemek vakti gelmişte geçiyordu bile .
-Ah! Nerde kaldı bu ..Dedi Ron bıkkınlıkla .
-Bilmem ..Ah ! Kesin uyumadı ve ders çalıştı ve uyuya kaldı.
-Ee .. Şimdi o gelmez ki .
-Biz ona gideriz. dedi Harry sırıtarak.
-Ama oraya girmek yasak Harry bir kız bulmalıyız.
-Ortalıkta kimse yokki.. dedi ve ellerini saçlarından geçirdi.Merdivenlere yöneldi , Ron arkasından bakakaldı .Kızlar yatakhanesi kapısına geldi ve durdu.Kapıyı araladı.Hermione tam tahmin ettiği gibi masanın üzerinde uyuyordu.Ona doğru yaklaştı.Ve birden ne kadar masum uyuduğunu düşündü . Hermione nin göz kapakları hafifçe kıpırdandı .
-Hermione ..Kalkmalısın ..
Hermione de ses yoktu.Elini Hermione nin eline koydu.O anda kalbinde hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu.Sanki alnındaki şimşek izi kalbinde çakıyordu.Elini hemen çekti ve koluna dokundu.
-Hermione , McGonagall kızacak..
Hermione birden kalktı ve toparlandı . Harry bir kahkaha attı onun bu haline .
-Hey ! Neden gülüyorsun ? Hem senin burda ne işin var ?
-Imm..Birincisi senin bu halin komikti . İkincisi uyuya kaldın ve gerçekten McGonagall kızacağı için seni uyandırmaya geldim.Ve hemen aşağıya inmeliyiz .dedi ve odadan çıktı.
Büyük salona girdiler ve yerlerine oturdular.Hermione , Harry nin tam yanındaydı ve Harry de bir şeyler olduğunu fark etti . Harry acı bir ifadeyle oturuyordu.
-Harry ! Neyin var ?
Bu söz bütün masanın Harry e bakmasına yetti.Harry alnını kaşıdı ve yara izine odaklandı.
-Ah! Bir şey yok yara izim acıyor.
-Neden ki ?
- Bilmem ..İşin acayip yanı sadece yara izimin olduğu yer yanıyor , başımda ağrı yok.
Hermione endişeli gözlerle ona doğru baktı.
-Seni revire götürmemi ister misin ?
-Sağol Hermione ama gerek yok birazdan geçer. dedi Harry ve önündeki tabağa odaklandı.Tam o anda Harry tabağın kenarına düştü ve başını masaya çarptı.
-Ahh!
Herkes Harry nin düşüşüne anlam verememişti .Hermione Harry i tuttu ve kaldırdı .
-Ne oldu Potter kafanı taşıyamıyor musun ? Ah pardon sende kafa yok ki ..Ahahah ..
Malfoy olayı bu tarafa çekmesiyle iyice işler kızıştı.
-Tamam Herm ben iyiyim ..Dedi ve bir anda sanki boynu ağrıyor gibi kafasını çevirdi ve ayağa fırladı.Herkes bu ani hareketin sonucunun Malfoy a patlayacağını düşünüyorlardı.
-Hayırr ! Çık ! Çık kafam...dedi Harry ve yere yığıldı kaldı ..Koridorda Harry öylece yatıyordu.Dumbledore ve bütün öğretmenler ayağa fırladılar.Bütün öğrencilerde oraya bakmaya başladı.Hermione ve Ron sıçradı ve Harry e doğru gittiler.Hermione hemen Harry i tuttu.
-Harry ? Harry kafasını o yöne çekti .Gözleri kırmızılaşmış ve burnu kanamaya başlamıştı.
-Ah! Bulanık Granger ın kızıda buradaymış .. Sevgili Hermione ..ahaha .
Hermione şoktaydı.Bunu Harry söylemiş olamazdı.Hepsi bir ona bir Harry e bakıyordu.Hermione Harry nin elini bıraktı ..Tam o anda Harry nin son sözü belirdi kafasında '' Hayırr! Çık! Çık kafam..'' böyle demişti.Birden aklında bir şimşek çaktı .
-Profesör Dumbledoreee ! diye bağırdı .Bir anda Dumbledore orada belirdi.Harry acı çekiyordu.
-Efendim bu o değil ..Bana böyle kelimeler etmezdi .
Profesör de bunu anlamıştı .
-Bu Voldemort ! Harry nin zihnine girmiş ..Onu öldürecek ..dedi Dumbledore ..Bütün okul bu sözle ayağa fırladı ve çığlıklar , fısıldaşmalar , ağlamalar başladı.
-Peki nasıl onu kurtaracağız ? dedi Ron ağlamaklı bir sesle .
-Onun kendini kurtarması gerek.Onunla konuşmalıyız .
-Harry .. dedi Hermione hemen ağlayarak .
-Onun seni ele geçirmesine izin verme ..Sakın izin verme Harry ..Bizim için , arkadaşların için , sevdiklerin için , BENİM İÇİN..
Ron bir anda kafasını Hermione ye çevirdi ve şok içinde tekrar Harry e döndü .Çünkü Harry de bir şeyler olmuştu.Harry o kadar çok acı çekiyordu ki , Voldemort ona kötü anlarını gösteriyordu.Artık sonunun geldiğini düşünüp bırakmıştı kendini .Tam o anda Hermione nin sesini duyudu.Ona hep zarif gelen sesi duydu.BENİM İÇİN demişti . BENİM..Ve artık tüm gücüyle asıldı .
-Sen..Sen zayıfsın Voldemort ..Sevgi ve dostluğu anlayamazsın..diye döküldü dudaklarında ..Hermione bunu duyunca göz yaşları kesildi ve yüzüne bir gülücük kondurdu..Harry tam Voldemort u yenecekken Voldemort asasını kaldırdı ve Düello yaptığı anıya geri döndüler.Ancak şimdi ikiside yere basıyordu.
-Avada Kedavra .. Diye fısıldadı Voldemort .Bunu duyan Harry hemen
-Expelliarmus dedi .İkisinin büyüsü havada karşılaştı ve asaları kitlendi .Harry nin büyüsü bilinmedik bir neden den dolayı ters tepti ve ona çarptı.Voldemort un büyüsüde Harry le buluştu ..
-Profesör neler oluyor ? Dumbledore Harry e bir zihinbend yaptı ve manzara karşısında şoka uğradı.Harry düello yapıyordu ve sonra .. Sonra cansız yatıyordu ..Birden Harry nin titremesi kesildi ..
-Öldü..dedi Dumbledore ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçinde Gözyaşı Vardı...
FanficDünyaca ünlü güçlü bir çocuk , cesur ve zeki bir kız...Büyük bir fedakarlık ve bir yemin...Farklı bedenler ve bağlılık...Belki sevgi tek çare ya da her şeyin sonu.Onların hikayesi mutlu mu bitecek mutsuz mu belirsiz .Çünkü bu hikayenin İÇİNDE GÖZYAŞ...