6.ay bitmiş Harry sabaha güzel başlamıştı.Nede olsa Rose la piknik yapacaktı.Artık Dudleyler Harry e pek karışmıyordu.Bunu Harry nin sözleri tetiklemişti.Piknik işini Rose halledecekti çünkü Harry evden bir şey götüremezdi.Rose ve Harry e gelince..Onlar iki sıkı dost olmuş her şeyi birbirine anlatıp geziyorlardı.Harry buluşma yerine gittiğinde Rose u görünce sırıtarak yanına vardı.
-Günaydın Rosie dedi Harry.
-Günaydın uykucu ! diye çıkıştı Rose .
-Hey ! Ben uykucu değilim ..
-Emin misin ? Sabahtan beri bekliyorum ! dedi Rose.
-Pekala pekala özür dilerim. diye alttan aldı Harry.Çünkü Rose la uğraşılmayacağını biliyordu.
-Önemi yok ..Hadi otur , karnım çok acıktı .dedi Rose sırıtarak.İkiside yemeklerine dalmıştı.İkiside mutlu ve huzurluydu.Çok iyi bir arkadaşlığa sahiplerdi.
-Harry biliyor musun hep kızıl saçım olmasını isterdim . diye atladı Rose.Harry nin sandavicinin parçasını az daha boğazında kalıyordu.
-Ne? dedi Harry.
-Kızıl saç .. Ne var bunda ? Ah ! Keşke kızıl olsaydı. diye iç geçirdi Rose.
-Hey benim kızıl bir arkadaş- Harry nin cümlesi yarıda kesilmişti çünkü Rose un saçları gerçektende kızıldı.İnanmakta zorluk çekiyordu Harry.
-Hey ne oldu ? dedi Rose .
-Yo..Yok bir şey aklıma bir şey takıldı .Dedi Harry geçiştirerek.Çünkü onun bilmesini istemiyordu.Aklına dank etti.Babası bir büyücüyse neden olmasın ? diye düşündü birden.O bir metamorfagustu.Ah! Bunu onun öğrenmemesi gerekti.
-Hey ! dedi Harry
-Bence sana bu saç daha çok yakışıyor.Kızıl saç berbat .. diye yalanladı hemen Harry.
-Hmm..O zaman iyiki kahverengi bir saça sahibim.dedi Rose.Saçlarını kahverengi düşünmüş olmalı ki saçları eski halini aldı.Derin bir oh çekti Harry.Eninde sonunda Rose bunu öğrenecekti ama..O gün öyle geçti.Akşam olunca eve gitmek için hazırlandılar .Arkalarından ayak sesleri geliyordu.Sokağın tam başına gelince Harry birinin onları takip ettiğini düşündü.Arkasına döndü fakat bir şey göremedi.Kedidir belki diye düşündü ve yürümeye devam etti.Sokağın başında Rose la tam vedalaşmıştı ki bir anda karartı belirdi gözünün önüne.Şapkalı bir adam yanına belirmişti.
-Harry.. dedi biri.O yo..Bu sesi biliyorum dedi Harry içinden.Rose ise Harry e bakmak için arkasını döndü ve Harry nin biriyle konuştuğunu gördü.Adam giysileri korkunçtu.Hırsız olaması düşüncesiyle koştu ona doğru.
-Se-Sen .. Ama nasıl ? Şapkalı adam şapkasını indirdi ve Harry bu yüzü tanıdığını biliyordu.
-Harry , beni dinle.Tehlikedesin anladın mı ? Herkes senin büyücülüğü bıraktığını biliyor.Bunu Voldemorta dahil.Bir düşün Voldemort öğrendiyse seni bulmaya gelecektir.Hogwarts a dön Harry ! Ölüm yiyenler peşinde!
-Neden sana inanayım ? Sen bir katilsin ! diye bağırdı Harry.Evet karşısındaki Sirius Black in takendisiydi.
-Bana inanmadığını biliyorum.Pekala sana bunu getirdim.Al Gelecek Postası .Oku ve bir düşün.Harry ben senin hep iyiliğini istedim.Ben suçsuzum ! Git ..Hogwarts a git.. dedi ve bir anda kayboldu.
Rose sersemlemiş vaziyette Harry nin yanında öylece duruyordu.Kafasını toplamaya çalışıyordu.Ölüm Yiyenler , büyücüler , tehlike , Harry ! Harry..Nasıl? Neden ?
Harry kafasında binbir düşünceyle bir anda arkasında biri olduğunu hissetti.Düşünceleri dağıldı ve arkasına döndü.Bu kişi Rose dan başka biri değildi.
-R-Rose..diye bildi yutkunarak.Acaba Rose her şeyi duymuş muydu?Rose bir süre ona baktı.Sonra aklındakiler ağzından dökülüverdi.
-Sen..S-Sen nasıl ? An-Anlayamıyorum.
-Her şeyi açıklayabilirim.. Dedi Harry.
-Neyi açıklayacaksın? Her şeyi duydum zaten Harry.Bir büyücü olduğunu duydum.Lanet..Bu bir şaka mı ? Hah ! Bana yalan söyledin ! diye bağırdı Rose.
-Rose..Sana söylememem gerekti.Beni anla...
-Hah! Bana söylememen gerekti öyle mi ? 6 ay oldu Harry.6 aydır konuşuyoruz , sana babamın nasıl öldüğünü anlattım ve bunun bir saçmalık olup olmadığını sordum.Sende evet dedin.Ama şimdi en yakın arkadaşım büyücü çıkıyor .Aklımı oynatmamam için bir sebep göster..Diye çıkıştı Harry.
-Çünkü sende bir büyücüsün! diye bağırdı Harry ona .Rose öylece kalakaldı.
-Nasıl denk geldik hiçbir fikrim yok .Ama bugün seni gördüğümden beri karşılaşmamızın iyi olduğunu düşünüp duruyorum.Rose bugün senin bir büyücü olduğunu gördüm.Sen bir Metamorfagus sun .
-Neyim neyim ? dedi Rose.
-Yani saçının rengini , yüzünü , teninin rengini rahatça değiştirebilirsin.Bu sabah kızıl saç olsam demiştin hatırladın mı ? İşte o zaman saçların kızıla dönüştü.
-Ne ? Sen..Sana inanmıyorum.
-İnan Rose.Ciddiyim.Lütfen beni anla sana her şeyi anlatayım.dedi Harry.
-Hayır..İstemiyorum.Daha fazla saçmalıklarına katlanamam.dedi Rose ve hışımla evine gitti.
1 Hafta..Tam 1 Haftadır Rose dan haber alamamıştı Harry.Evine gittiğinde kapıyı annesi açıyor ve Rose un ya evde olmadığını ya da uyuduğunu söyleyip Harry i erteliyordu.Harry ise kendini 6 ay öncesine götürüp Hermione den ayrılışını tekrar yaşayıp duruyordu.Artık Harry iyice içine kapanmıştı.Hatta Dursley ler bile Harry nin durumunu kötüye yoruyorlardı.Kalbi sahibinin sesiyle atıyordu.Fakat artık kalbinin sahibi yoktu .Zordu .Her şey Rose ve Hermione nin olmayışıyla çok daha zordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçinde Gözyaşı Vardı...
FanficDünyaca ünlü güçlü bir çocuk , cesur ve zeki bir kız...Büyük bir fedakarlık ve bir yemin...Farklı bedenler ve bağlılık...Belki sevgi tek çare ya da her şeyin sonu.Onların hikayesi mutlu mu bitecek mutsuz mu belirsiz .Çünkü bu hikayenin İÇİNDE GÖZYAŞ...