Öfke , kıskançlık , pişmanlık ve aşk..Hepsi tek bir saniye içinde yaşanır mı ? Keşke..Şu 5 harfin bu kadar sıkıntı vereceğini kim bilebilir ki ? Bazen o kadar karmaşık olabilir ki hayat , yaşananlar ..Keşke demek uzaklara dalmaya geçmişe bakmaya yeterli olabilir.O kadar çaresiz olursun ki herhangi bir şeyin seni alıp götürmesini istersin.Unutmak istersin geldiğin yerleri ve geçmişin izlerini.Hepsini , her şeyi , herkesi..
5 dk öncesine kadar heyecandan içi içine sığmayan bir kız 5 saniye sonra bütün umutları , hayalleri , kalbi un ufak olmuş sadece ve sadece toz bulutu olup havaya karışmıştı.Saatlerce evin en küçük penceresine bakıp umutlarını ortaya koymuş , beklemiş ama şimdi boşa zamanını harcadığını hissediyordu.Kalbi o kadar ağrıyordu ki bunu karşı tarafada hissettiriyordu.Oğlanın kalbi 2 kat daha yanıyordu.Dayanamayacak olmuştu.Ağrı , acı .. Bütün bedenini sarmaladı.Sarıldığı kızdan ayrıldı ve yavaşça elini kaldırarak kalbini tuttu.
-Ah ! diyebildi.Derin bir nefes aldı . Ayakları onu taşıyamaz olunca cilalanmış tahta oturağın üstüne oturdu.Elini yumruk yaptı ve kalbini iyice sıktı.Kısa ve tekrarlı nefeslerle meraklı bakışları delip ona acıyla ve öfkeyle bakan dalgalı saçlı , bal rengi gözlü kıza döndü . Yemyeşil gözlerini bal rengi gözlerle birleştirince duygular , hisler daha da arttı.Kızın gözleri göz yaşıyla kaplandı ve tek bir damla ..Arkada kalan kırmızı yanaklarından akan tek bir damla olanları herkese anlattı.Önce oğlanın gözleri yavaşça kapandı.Sonra kız ardından göz kapaklarına yenik düştü.Aynı şey ona da olmuştu.Çünkü aralarındaki bağ acılara izin vermiyordu.Verse de aynı şekilde cezalandırılıyorlardı.
Soğuk duvarlar tanıdık geliyordu artık.Sık sık geldikleri yerdi çünkü.Bıkmışlardı aslında , ne yapsalar son durakları burası oluyordu.Revirde Ron , Rose ve Ginny bekliyordu.Yanlarında Prof.McGonagall ve Dumbledore vardı. Harry de Hermione de uyanıktı ama uyuma numarası ikisine de cazip geliyordu.Hermione ağlamak istiyordu ancak yapamıyordu . Boğazı düğüm düğüm olmuş aklı hiç olmadığı kadar boş geliyordu.Harry ise kendine küfür ediyordu.Onun iyiliği için gitmişti oysaki.Büyük aptallık yaptım.Onu daha da üzdüm dedi içinden .Ancak iyiliği içindi dedi yine.Kendini kandırmaktan başka bir şey yapamıyordu.Evet ! Dumbledore haklıydı en doğrusu bu bağın kaybolmasıydı.Tabi unutmaktı..Dumbledore ikisininde ayık olduğunu biliyordu .İlk Harry nin yanına gitti ve yatağın ucunda durdu.Sessizce fısıldadı.
- Harry ? Uyumadığını biliyorum.Ne kadar ağır bir şey olduğunun farkındayım ama kalkmalısın.Ne olduğunu az çok tahmin ediyorum ancak anlatman gerek. dedi .Harry kafasını çevirdi , kapalı gözlerini yavaşça açtı . Dumbledore a bakıp toparlandı.Herkesin kafası oraya döndü.
-Bir şey olmadı Profesör.Bu daha diğer olacaklardan sonra hiçbir şey..
Sabah erkenden Hogwarts uyanmıştı.Dünkü olaylar herkesin dilindeydi.Kulaktan kulağa konuşuluyor , Hermione nin Harry e nasıl acı çektirdiğini anlatıyorlardı.Aslında tam tersiydi.Hermione daha fazla acı çekmişti.Sabah a kadar uyumamıştı Hermione.Ginny nin bakışları arasında kafasını yastığa gömüp ağlamıştı.Sonra hiçbir şey olmamış gibi toparlanıp ortak salona inmişti.Kahvaltı yapmayacaktı çünkü o masaya oturmak ona yine aynı şeyleri hissettirecekti.Delici bakışların ardında elindeki Karanlık Sanatlara Karşı Savunma kitabıyla ilk dersine giriş yaptı.Sınıfa girince odada sadece kendisi olduğunu farketti.Derin bir nefes aldı ve dün gece ki sözünü hatırladı. '' Ne olursa olsun onu unuttun Hermione.Artık o acı çeksin sen değil ! '' demişti.Tekrar nefes aldı ve Harry i onun anılarını savurup attı.Ortadaki en arka sıraya oturdu ve bekledi.Beklerken eski Hermione olmak için kitabını açtı ve bugünkü derse bir göz atmaya karar verdi.Bir kaç dakika sonra kapı açıldı.Hermione kitaptan başını kaldırıp kapıya baktı.Uzun boylu takım elbiseli bir adam sınıfın masasına yürüdü.Hermione yi görmemişti.Profesör Lupin galiba diye düşündü Hermione.Adam masanın önünde durup sınıfa bakamak için yöneldiğinde kızı gördü.İlk önce tanımadı ama sonra hatırladı .Bu kız dün gece Harry Potter la bayılan Hermione Granger dı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçinde Gözyaşı Vardı...
FanficDünyaca ünlü güçlü bir çocuk , cesur ve zeki bir kız...Büyük bir fedakarlık ve bir yemin...Farklı bedenler ve bağlılık...Belki sevgi tek çare ya da her şeyin sonu.Onların hikayesi mutlu mu bitecek mutsuz mu belirsiz .Çünkü bu hikayenin İÇİNDE GÖZYAŞ...