15.Bölüm ''Karanlık...''

1.1K 56 5
                                    

Rose cadı olduğunu öğrendiğinden beri hayatı hiç bu kadar ters gitmemişti.Tam 14 yıldır kimseden tek bir cadı kelimesi çıkmamıştı taki bugüne kadar.Eve gittiğinde annesine sormuştu korkmadan , cesurca.Ve uzun uğraşlar sonucu doğru yanıtı almıştı.O bir cadıydı.Annesi muggle babası bir büyücü..Yani bir melezdi.Günlerce odasından çıkmadı.Düşündü bazen , saç rengimi değiştirebilir miyim ? diye .Sonuç başarılıydı.Haklıydı Harry , haklıydı annesi..O bir büyücüydü.Düşüncelerini tek tek kafasında toparladı ve yapacaklarını tasarladı.Madem bir büyücü ise neden bu işi geliştirmiyordu?

Harry ise susmuş düşünüyordu.Masasının başında elindeki kaleme ve önündeki kağıda bakıp duruyordu.Acaba bende şu kağıt kadar temiz bir sayfa açabilir miyim hayatıma ? diyordu .Sirius Black doğruyumu söylüyordu ? Yan taraftaki gazetesine baktı , başlığa göz gezdirdi.'' HARRY POTTER KAÇTI ! '' . Diğer başlığa baktı . '' POTTER IN BÜYÜLEYİCİ BAĞI VE GİZLİ AŞKI ! '' .Herkes her şeyi biliyordu.Voldemort ta öğrenmişti kesin.

-Tamam , bir mektup yazmaktan kimseye zarar gelmez ! dedi ve yazmaya koyuldu.

'' Profesör Dumbledore ;

Bu mektubu yazmak yada yazmama konusunda çok kararsızdım.Çünkü hayatımı değiştirdim ve Hogwarts tan geriye kalan hiç bir şeyi görmek veya haberleşmek istemiyorum.Ama sizden uzak olduğumdan beri sihir dünyasına ait bazı şeyler peşimi bırakmadı.Gelecek Postasını hiç almadım bu yüzden neler olduğu hakkında bir fikrim yoktu ! Fakat 1 hafta kadar önce gece yolda yürürken Sirius Black yolumu kesti.İlk başta korktum asam da yoktu bu  yüzden kaçmaya yeltendim ama beni durdurdu.Sirius un beni oracıkta öldüreceğini düşünürken bana sebebini bilmediğim bir şekilde yardım etti ! Gelecek Postasında yazılanlar hakkında beni uyardı ve Hogwarts a dönmemi ancak bu şekilde güvende olacağımı söyledi ! Profesör ne yapmalıyım ? Neler oluyor ? Gelecek Postası her şeyi öğrenmiş , Voldemort her an bana veya Hermione ye zarar verebilir.Efendim lütfen onu koruyun ve sizden ricam bana asamı gönderin ancak bu şekilde korunabilirim..Bu arada buraya bir baykuşla Hogwarts a kabul edilme kağıdı atarsanız sevinirim.6 ay önce bir arkadaş edindim ve onun cadı olduğuna eminim.Adı Rose Jessi Johnson..İlgilenirseniz minnet duyarım.Lütfen dediklerime kulak verin Profesör..

                                                                                                      Harry Potter..

Kağıdı katladı ve zarfın içine koydu .Hedwig i kafesinden çıkarmasıyla birlikte ona mektubu verdi ve Hedwig pencereden usulca çıkıp masmavi bulutların arasında kayboldu..

Sabah olmuştu ve Harry basbas bağıran Petunia Teyzesini duymasıyla yatığından fırladı.Hemen üstünü giydi ve odasından çıktı.

-Çocuk ! Misafirin var .. dedi Vernon isteksizce.Misafir mi ? dedi Harry içinden.Bunca zamandır Harry nin hiç misafiri olmamıştı.Kapıya doğru gidince misafirinin kim olduğu belli olmuştu.Bu kişi 1 haftadır görüşemediği Rose du.

-R-Rose..Senin burda ne işin var ? dedi Harry hemen.Rose ciddi bir sesle cevap verdi.

-Seninle konuşmaya geldim..dedi .Harry Dursley lerin onlara baktığını biliyordu.

-Burda olmaz dışarı çıkalım . dedi ve dışarı çıktı.Her zaman ki yerlerine gitmek için yola koyulduklarında ikisinden de tek bir ses dahi çıkmıyordu.Geldiklerinde Harry salıncağa oturmuş bekliyordu.

-Sana bağırdığım için özür dilerim..dedi Rose.

-Önemi yok .. Asıl ben özür dilerim , sana yalan söyledim.Ama söylemek zorundaydım.

-Anlıyorum..dedi Rose , Harry nin gözlerine bakarak.

-Anlıyor musun ?

-Evet.Düşündümde Harry , babamın yolundan gitmeye karar verdim.Bende bir büyücüysem neden beni eğitmiyorsun ? dedi pat diye Rose.Harry şaşırdı.Daha 1 hafta önce ona bağıran bir kız şimdi onu eğitmesini istiyordu.

-Neden ? Nasıl ? Anlamıyorum ? Bir anda nasıl değişiverdin böyle ? dedi Harry .

-Harry , sen bana büyücü olduğumu söylediğinden beri düşünmekten  kendimi alamıyorum.Bu dünyada şu ana kadar yaşantım hep aynı gitti .Sıkıcı , boğuk ..Son bir yıldırda insanların bana babamın ölümü nedeniyle acımalarından yoruldum.Madem benim bir yeteneğim var , neden bunun üstüne gitmeyeyim ? Neden babamın yolundan gitmeyeyim ? Bu yaşantımda kalırsam babamı öldürenin kim olduğunu da öğrenemem.. dedi Rose.Harry işte şimdi anlamıştı.Rose intikam istiyordu.

-Sen intikam için büyücü olmak istiyorsun.Öylese hiç olma daha iyi. dedi ve salıncaktan kalktı gitmek için.Rose onu durdurdu.

-Hayır , beni yalnış anlama ..Ben sadece babamı kimin öldürdüğünü bilmek istiyorum bu benim hakkım .

-Bak Rose , bu tehlikeli .Söylenine göre bir Ölüm Yiyen öldürdüyse işin içinde Karanlık Lord vardır.Hem o Ölüm Yiyeni çoktan Azkabana atmışlardır.dedi Harry.Tabi ki Rose hiçbir şey anlamamıştı.

-Azkaban mı ? Karanlık Lord mu ? dedi şaşırarak Rose.Harry ona bildiği her şeyi anlatmaya karar verdi.Zaten Hogwarts için Rose a bir mektup gelme olasılığı da yüksekti.Endişelerini bir kenara bırakıp kendini , ailesini öldüren kişiyi ve sihir dünyasını tek tek anlatmaya başladı.Nasıl olsa daha çok zamanları vardı ...

Karanlık içinde bulunan kişiyle birlikte iyice kararmaya ve kötülük barındırmaya devam ediyordu.Hava soğumuş bulutlar ayın etrafını kapamıştı.Kapkara binanın içerisinde çıt çıkmıyordu.Karanlıklardan varolmuş Lord kendine en yakın hissettiği Naginiyle odanın içinde bir o yana bir bu yana yürüyüp durumları hakkında konuşuyorlardı.Her şey çok karışmıştı onlar için . Sağ Kalan Çocuk büyücülüğü bırakıp bir korkak gibi kaçmıştı.Peki şimdi ne yapmalıydı ? Madem çocuk gitmişti bir daha onun peşine mi gitmeliydi ? Onu yok mu etmeliydi ? Evet..Yok etmek şarttı.Çocuktan kurtulmak her şeyden daha önemliydi.Son kez yılana bir şeyler fısıldadı ve arkasında duran Lord una itaat eden mühritlerine baktı.

-Beni dinleyin ! Harry Potter ın izini sürmenizi ve onu bana getirmenizi istiyorum ! diye emir verdi.Ve yılanına dönüp onunla bir şeyler fısıldaştıktan sonra cisimlenerek yok oldu..

Gün batımıyla beraber Hogwarts son akşam yemeği için Büyük Salon a toplanmıştı.Slytherin in yeşil  beyaz bayrakları salonu kaplamış ardı ardına çığlık atan öğrenciler Slytherin i kutluyordu.Bölüm kupası ve Quidditch Slytherin nin olmuştu.Griffindor , Ravenclaw ve Hufflepuff lılar oturdukları masalardan kafalarını kaldıramıyorlardı.Sinirden deliye dönmüş Ron  , Malfoy a bakmak için arkasını dönünce Malfoy dan laf yemişti.Berbattı ..Sanki her şey 5 yıl öncesine dönmüştü .Onlar gelmeden önce Slytherin ard arda bölüm kupasını alıyordu.Son 4 yıldır ise Griffindor kupayı ödünç almıştı.Ama şimdi Slytherin büyük başarı sergilemiş ve kupa sahibini bulmuştu.İlk defa Harry Potter sız veda edeceklerdi Ron ve Hermione . Ve herkes artık Harry nin Hogwarts ta ne kadar önemli bir yere sahip olduğunu anlamışlardı.Harry siz Quidditch olmuyordu , Harry siz bölüm kupası kazanılmıyordu , Harry siz Hermione yapamıyordu ,Harry siz Hogwarts çekilmiyordu... 

İçinde Gözyaşı Vardı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin