18.Bölüm ''Eski bir dost!''

1K 57 2
                                    

Havanın çok sıcak olmasına karşın pencerinin kenarına oturan kızın kalbi ve bedeni buz tutmuştu.Günler günleri kovalamıştı ancak ona göre bütün günler aynıydı.Eskiden olsa güneşin sıcaklığıyla koşup kırlara uzanmayı isterdi ancak şimdi hiçbir şey onun içindekilerini yok etmeye yetmiyordu.Okulundan evine geldiği günden beri kendini odasına hapsetmiş pencerenin kenarına kıvrılmış oturuyordu.Ailesi daha önce hiç böyle görmemişti onu.Ne olup bittiğini anlamaya çalışmışlardı fakat kızın ağzından tek bir laf çıkmamıştı.Taki ailesi onu okuldan almaya karar verene kadar ..

-Hermione , yeter artık ! Okuldan geldiğin gibi odana tıktın kendini.Yemiyorsun , içmiyorsun hatta uyumuyorsun.Neler oluyor bilmiyorum ama bunun okulla bir ilgisi olduğuna eminim.Annenle konuştuk ve seni o okuldan almaya karar verdik. dedi babası.

Son cümleye kadar hiçbir kelimeyi dinlememişti oysaki.Fakat son cümle kulağında yankılanınca kalbi hiç olmadığı kadar hızlı atmaya başladı.Midesinde hafif bir ağrı belirdi.Bacakları tutmaz oldu.Elinde kalan tek umut parçasıda bir an için silinip gitti.Ne olup bittiğini kavradıktan sonra dudaklarını güçlükle araladı.

-Ne oluyor biliyor musunuz ? Ben size hemen anlatayım.Son 4 yıldır hayatım inanılmaz derecede mükemmel gidiyordu.Ancak bazı olaylar yüzünden sevdiklerimi kaybetmeye başladım.Az daha sınıfta kalıyordum.Gryffindor ne bölüm kupasını nede Quidditch i alamadı.Neden ? Ben size söyleyeyim.Harry Potter..Voldemort onu yok etmek için zihnine girdi ve onu öldürdü.Ancak ben onu bir büyüyle bütün okulun önünde kurtardım.Fakat bu seferde ikimiz birbirimize bağlandık.Artık onu hissedebilecektim.Onun burnu bile kanasa aynısı bana da olacaktı.Hatta ben ölürsem o da ölecekti.İşte bunca yükün arasında kaldım.Endişem kendimin ölmesi değil.Onun için seve seve ölürüm ama sorun şu ya o da ölürse..Ona yıllarca arkadaşım dostum dedim ve sonra bir anda her şey değişti.Ona karşı daha değişik şeyler hissettim.Bu yanlıştı.O benim DOSTUM’ du.Ve sonra ne oldu biliyor musunuz ? Kaçtı ! Gitti ! Büyücülüğü bıraktı.Ron u , Seamus u , Dean ı , Gryffindor u , BENİ bıraktı..Ve en kötüsü dün gece kalbimde şiddetli bir korku hissettim.Bu o ydu .Gece boyunca ona bir şey oldu diye üzüntüden mahvoldum.Sabah iyiydi.Lanet olsun ! Onun ölmesinden çok korkuyorum! Ve şimdi siz elimde kalan tek umudumu almaya çalışıyorsunuz.Ben o okulda günlerce onun gelmesini beklerken siz benim bekleyişlerimi bitiriyorsunuz ! diye kükredi Hermione .

İçindekiler ona ağır gelmişti . Her şeyi tek tek püskürüp attı içinden.Biraz olsun rahatlamıştı.Nefesini zar zor alıp veriyordu.Yumruğunu sıktı ve ailesinin şaşkınca bakan suratlarını es geçip doğruca odasına çıktı . Tekrar bekleyişine devam etmeye başladı..

Grimmauld Meydanı on iki numarada her şey gayet iyi gidiyordu. Yaklaşık 2 ay geçmişti ve bu süre zarfında her şey çabuk ilerlemişti.Harry büyümüştü , kuzgun karası saçları uzamıştı ve yosun yeşili gözleri kendine daha da yakışıyordu.Zayıf ve boyu uzundu.Çaktırmasa da Rose ondan etkilenmeden edemiyordu.Dumbledore , Harry e Bakanlık tarafından izlenmeyen bir asa bıraktı . Harry ise Rose u bu asayla çalıştırmaya  başladı.Kendiside zaman zaman Dumbledore un yardımıyla ve Sirius un katkısıyla yarıda kalan 4.sınıf konularını çalışıp bitirdi.Böylece okula döndüğünde 5.sınıfa başlamak için tek bir sınava girecekti.Harry Rose a 4.sınıf konularını öğretiyordu ve Rose zehir gibi hepsini kavrıyordu.Yetenekliydi.Sirius ise onların yaptıklarını izliyor ve yardım ediyor , boş zamanlarında da Harry ile onca yılın telafisini yapıp vakit geçiriyorlardı.Her şey değişmişti.Harry artık daha azimli ve saldırıya hazırdı.Arada bir Dumbledore uğruyordu , önemli bir şeyler olduğu zaman ..Ve yine bir gün Dumbledore sabahın erken saatlerinde eve giriş yaptı..

Harry ve Rose yine erkenden kalkmış Sirius’ un gözetimi altında çalışıyorlardı.Odanın ortasında beliren Dumbledore herkesin dikkatini çekmeyi başarmıştı.

-Günaydın , Dumbledore . dedi Sirius ayağa kalkarak.

-Günaydın Sirius .Merhaba çocuklar.diye karşılık verdi Dumbledore.Harry ve Rose sırıttı.Ona doğru ilerlediler.

-Günaydın efendim.Kötü bir şey mi oldu ? dedi Harry.Dumbledore homurdandı.

-Buraya gelmemin nedeni illa kötü bir şey mi olması gerekiyor Harry ? dedi nazikçe .Harry afallamış bir vaziyette .

-H-Hayır ..Hayır efendim.Şey .. Ben sadece..Buraya genellikle önemli bir şey olunca gelirdiniz diye söylemiştim. dedi Harry .

-Evet..Sende haklısın..Ancak şimdi sadece sizi görmeye geldim.Herhangi bir sorun yok değil mi ? dedi Dumbledore.

-Hayır efendim . dedi Rose.Dumbledore ona bakıp sırıttı.

-Çalışmanız beni gerçekten sevindirdi Bayan Johnson .Sizin hangi binaya gideceğiniz gerçekten merak edilecek bir şey.. dedi Dumbledore.

-Teşekkürler Efendim . diye cevap verdi Rose.Harry ise aklına bir şey tutup duruyordu.Dumbledore ise onun bu kadar karamsar olduğunu gördü.

-Harry ? Bana bir şey söylemek istiyor musun ? dedi .Harry bir an tereddüt etti ve sonra karar kıldı.

-Efendim.Rose a 4.sınıf konularını anlatmayı bitirmek üzereyim.Ve şuana kadar ki bütün dersleri kusursuz yaptı.Acaba onu 5.sınıftan başlata bilir misiniz ? dedi Harry.Dumbledore derin bir nefes aldıktan sonra homurdandı.

-Hmm..Aslında iyi bir fikir.Böylece senin yanında olmuş olur.Ancak böyle bir şeyi yapmak için öğretmenlerle konuşup onlara göre bir sınav hazırlamalarını istemeliyim.Bayan Johnson özel bir sınava tabi tutulabilirsiniz.dedi ve göz kırptı.Rose sırıttı.Ve sonra Sirius un sesiyle herkes o yöne çevrildi.

-Dumbledore.Harry nin güvenliği açısından okulda gizlice girip onları koruyabilir miyim ? dedi.

-Hayır . diye atıldı Harry.

-Yakalanırsan ölürsün Sirius. diye devam etti.Sirius ona aldırmadan Dumbledore un cevabını bekliyordu.

-Sirius , malesef bu teklifini kabul edemem.Ancak onların güvenliğini sağlayacak birini öğretmen olarak görevlendirdim.Bu kişiyi çok iyi tanıyorsun Sirius .James ve senin iyi arkadaşlarındandı.

-Yok-yoksa ..Remus mu ? dedi şaşkınca Sirius.Harry onun cevabı duyduğunda çığlık çığlığa sevineceğini hissedebiliyordu.Ancak o kişi kimdi ?

-Evet . Remus Lupin artık Karanlık Sanatlara Karşı Savunma öğretmeni .dedi sırıtarak Dumbledore.Sirius büyük bir gülümsemeyle Dumbledore a ardından odadaki herkese baktı.Sonra gözleri tek bir noktaya sabitlendi.Harry e..

-Harry .. Remus , James in ve benim çetemizin üyesiydi.Hatırlasana sana bahsetmiştim.Aylak yani.. dedi sırıtarak.Harry işte o zaman anlamıştı.Merak ettiği kişi şimdi onun öğretmeniydi..

İçinde Gözyaşı Vardı...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin