Bölüm Şarkısı:
Tommee Profitt feat. Nicole Serrano - Champion.
(Karav'ı hissetmek için lütfen şarkıyla okuyun.)
İnsanlığın yarısı aptalmış gibi olmayı severdi.
Aptal olmayı değil, aptalmış gibi davranmayı severdi. İkisi arasında sadece birkaç ek değil büyük anlamlar değişiyordu. Aptal olmak; kusurlarının farkında olmadan zaman geçtikçe kendi benliğini kaybetmen demekti. Gördüğün yüzler, duyduğun cümleler, aldığın kokuların hepsinden soyutlanır ve farklı bir alemdeymiş gibi yaşamaya başlardın. Aslında doğduğundan beri aynı noktasındadır ama benliğin gittikçe sadece bedenin orada kalırdı.
Aptalmış gibi olmak ise; kusurlarının farkında olarak zaman geçtikçe kendi benliğini bulmak demekti. Çevresine böyle davranarak omuzlanacağı yüklerden kaçmayı kendilerine alışmışlardır, çok sıska ama çok hızlıdırlar. O kadar zekilerdir ki aptal olmayı başarabilirler. En önemlisiyse: etrafını buna inandırabilirler.
Zeki olmaktansa aptal olmayı deneyin. Sizi daha da zorladığını göreceksiniz.
Zeki olmak basittir: karşındaki insanın anlamayacağı, anlamını bilmediği sözcükleri yan yana getir ve upuzun bir cümle kur. Karşındaki kişi zamanla seni anlamayı bırakıp sadece dinliyormuş gibi yapacak ve tek düşündüğü şeyse ne kadar üstün biri olduğunu düşünmek olacak. Onu ezeceksin. Bunun altında kalacak.
İşte kilidin sırrı bu kadar basit.
Şimdi aptal olmayı deneyin: söylediğiniz hiçbir cümle birbirini tutmasın, her gün yeni yalanlar üretin ve ilk önce buna kendiniz inanmakla başlayın. Gittiğiniz ortamlarda saf ayağına yatın ve bunu belli edin, sınavdan aldığınız düşük not için onlarca bahane öne sürün ve en sonunda kafanıza çok takmışsınız gibi gösterip saatlerce ağlayın.
İnsanlar artık sizi sorgulamayı bırakacak ve yanınızda duracak.
Herkes zeki insanın yanında gezmek ister ama zekiler tektirler.
Herkes aptaldan kaçar ama aptallar ise çoğunluktadır.
Onlarcası gibi bu da bir yol ayrımıdır. Kararlarınız sizi yeni dönemeçlere saptırır, orada da kararlar verirsiniz. Yeni yollar ve yeni kararlar. Hepsi size aittir. Kendi hayatınızın ya senaristi ya seyircisi olursunuz.
Öldürebilirdim ki bundan kaçışım yoktu. Er ya da geç, çok genç ya da yaşlı bir zaman diliminde benim de bedenim boş olacaktı. Yeni bir hayata, yeni bir bedende başlayacaktım. Hatıralarım sıfırlanacak ve önceden yaşadığım hayatlarımı hatırlamayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7+1
Genç Kurgu(İleri düzey psikolojik şiddet içerir, midesi bulanacak veya etkilenecek kişilerin okumaması önerilir.) Sırrı çözülemeyen her intihar, bir cinayettir.