,,Fleamonte!" zakřičí na pana Potterova v golfovém svetru někdo z opačného konce vrcholu. Rýsují se tam dvě postavy. ,,Dal sis na čas, mládenče!"
,,Promiň, Rabasi" zvolá pan Potter na muže zpět a s úsměvem na rtech k němu vykročí, ,,některým z nás se nechtělo vstávat," a ohlédne se při vysvětlování na stále zívajícího Jamese. Lily se vyškrábe nahoru jako poslední a drží se za bok, ve kterém ji píchá, ale na pomoc jí přiskočí James a jako bleskem se z ospalosti probere. Jdeme mu v patách a on už nadšeně druhému kouzelníkovi potřásá rukou. ,,Tohle je Rabastas Avery, vážení. Dělá se mnou na ministerstvu."
,,Neříkej mi, že ty všechny jsou tvoje, Fleamonte!" ušklíbne se pan škádlivě a rozhlédne se po nás. Že by se s Eufomií tak činili? srší mu z očí pod skly brýlí.
,,Ale to víš, že ne, jen ten nejvíc ospalý," odpoví mu pan Potter pobaveně a úlevně zároveň a ukáže na svého syna polehávajíc Siriusovi na bedrech, který je pro změnu za rámě zavěšený Remusovi.
,,Tohle je Lily Evansová," pak poukáže na brunetku s rozlétanou ofinou s ostře řezaným obličejem, postávajíc vedle rusovlásky, ,,to je Emmelin Vanceová, přítelkyně Remuse Lupina, to je ten ze všech nejrozumnější-"
,,Jen kamarádka, pane," opraví ho Remus s červenajícími tvářemi, ač zrovna kamarádsky se na ni už řadu let nekouká.
,,Jistě, jistě, jak si přejete. Tohle jsou bratři Blackovi, sinové Welburgy a Oriona," objasňuje svému kolegovi z práce, ,,A tohle je Visenya, Jamesova kamarádka," obrátí se pan Potter na mě.
Pan nyní vypadá, jako by nad něčím usilovně dumal. Zrakem zvídavě spočine na mých dlouhých vlnitých vlasech, jejichž prazvláštní a ojedinělí odstín se pohybuje někde mezi bílou a šedou, což je pro mou rodinu asi stejné poznávací znamení jako pro Blackovy černá, nebo pro Weasleyovy zrzavá. ,,Ty musíš být Arnoldova dcera, že ano?" optá se mě zdvořile a prstem poukáže na mé kadeře.
,,Ano, pane," odpovím mu a přešlápnu si z nohy na nohu.
,,S tvým otcem už jsem nemluvil celé týdny, má to teď na ministerstvu vážně hodně těžké. Pevně však věřím, že se nám všem brzy podaří tvého bratra najít živého a zdravého. Dokonce i s oběma tvými strýčky jsem se kdysi dobře znal, přeci jen jsme chodili do stejné koleje. To co učinil Augustus je neomluvitelné jistě, ale každého z nás to k temné straně tak trochu táhne, no nemám pravdu? Synku, proč jsi mi neřekl o tom, že se s Arnoldovou dcerou přátelíte?"
,,Já ale nechodím do Zmijozelu, pane, to se pletete," vypadne ze mě dříve, než se mladý Avery, jenž celou tu dobu nejistě vedle svého otce postává a mlčí, vůbec pro vlastní slova stihne nadechnout. Je neobyčejně pohledný chlapec.
Je stejně starý jako já, poberti a děvčata a v Bradavicích je kapitánem a chytačem famfrpálového družstva své koleje. Podle Lily to ale není dobrý člověk, což může soudit jen z toho, že se Zachary, nebo Avery jak preferuje, přátelí s Mulciberem, který oplývá velice ojedinělým a zvráceným smyslem pro humor. A možná k nim stále chová odpor kvůli tomu, že jí prakticky přebrali Srabuse.
,,Moudrý klobouk mě zařadil do Nebelvíru," doplním se.
,,Takže Zacharyho už nejspíš všichni znáte?" řekne pan Potter.
,,Ahoj," pozdraví nás přátelsky. Má moc příjemný hlas.
Všichni mu stejnou frází odpovíme až na Rega s Remusem, kteří jen nuceně kývnou hlavou. Remus do mě z boku omylem narazí ramenem, umluví se mi a vytrhne mě z tím od zírání na Averyho. Všichni už si pomalu lehají ke staré, ošklivé a potrhané holince na úplné špičce kopce, na nějž jsme s námahou vystoupali a kde vlaje pronikavě chladný vítr. Zmateně povytáhnu na malý objekt obočí. Čekala jsem, ač má za úkol co nejméně přitahovat nechtěnou pozornost mudlů, bude něco o trochu lepšího a hezčího než nějaká stará kozačka.
ČTEŠ
L e g i l i m e n s| 𝖱𝖾𝗀𝗎𝗅𝗎𝗌 𝖡𝗅𝖺𝖼𝗄
Fanfiction𝐌𝐀𝐑𝐀𝐔𝐃𝐄𝐑𝐒 𝐒𝐄𝐑𝐈𝐄𝐒 🐺 all rights belong to - j. k. rowling aktuální počet stran: cca 93 Uslyšela jsem Jamese na schodech, jak potichu říká Náměsíčníkovi, že potřebuji víc času. Na jednu stranu jsem mu za to vděčná. Poslouchala jsem i ko...