Nilly katıldı. (238 kişi)
"Önerdiğiniz yere geldik."
Yemeğimi yerken bir taraftan da sorulara cevap vermeye çalışan jisung izliyordum. Ya hızlı yiyordu, yada ben fazla yavaş yiyordum.
"Evet, dediğiniz kadar güzel yemekleri var."
"Merhaba"
"Ah.. Evet biraz yavaş yiyorum kusura bakmayın."
"Biraz mı?"
Gülümseyerek elinde ki telefonu kaptım. Masadan ayrıldım. Karşımızda ki sahil manzarasını izleyicilerin de hoşuna gideceğini hissediyorum. Günün bu vakitleri fazla insan yoktu. Güneş hoş bir turunculukla gökyüzünü boyamışken esen hafif ılık rüzgar günün en iyi vakitleriydi. Buna rağmen bir çok kişi bu güzelliği görmüyordu.
Kamerayı çevirip yayında ki izleyicilere hoş manzarayı gösterdim. Görüntüde sahilin üzerine yansıyan turuncumsu ışıkla parlayan deniz vardı.
Derin bir nefes aldım. Jisung da hemen yanımda durup gülümsedi.
"Çok güzel."
Gözlerim gelen yorumlardan ayrılmıyor. Her cümle de daha çok gülümsüyordum. Herkes bu gece yayınlayacağım videomu soruyordu.
'tanrım rüya mı görüyorum? "
" @eplasar hayır bro doğru görüyorsun.
"hwang hyunjin!!!"
@Milly ah.. Çok güzel değil mi?
Hyunjin? O kimdi? Gözlerim yorumlardan ekrana kaydı. İnce uzun bir beden göründü. Hemen ardından hafif duyulan bir şarkı ile dans etmeye başladı.
@ellya dans videosunu çekiyor!
"Çok şanslısın Felix "
" O kim? Tanıyor musun jisung?"
Bakışlarını sonunda telefonundan kaldırmıştı. Gösterdiğim tarafa baktı. Gözleri diğer kişiyi gördüğü an büyüdü. Şimdi iki kişi olmuşlar, etraflarını saran insanlara rağmen sakince dans ediyorlardı.
" Gidelim. "
Kolumdan tuttuğu gibi kalabalığın yanına doğru çekiştirdi. Şimdi ikiliyi daha yakından görüyorduk. Bir kaç santim uzun olan genç arkası dönüktü. Hemen belinden tutan ona göre daha yapılı olan ise ona zıt pozisyon da geriye doğru ikisini de sürüklüyordu.
Müziğin hafif ritmi değişti. Aynı genç beyaz gömlekli kişinin belini bırakıp omuzlarını tuttu. Kulağına bir şeyler fısıldadı.
Omuzlarını kavrayan eller boynuna ardından çenesine ilerledi. Tuttuğu çeneyi hızla kendine çevirdi. Yüzünde gözlerini kapatan maske ile sol profili görünen genç ile çevrede ki bir kaç kişi seslice nefeslerini tuttu.
Kendisini tutan eli kavradığı gibi yüzüne yaklaştı. Aralarında duran el çenesinden tekrar boynuna dolandı. Dudakları yaklaştığı an izleyenler arasından çığlıklar yükseldi.
Beklenen olmadı. Gömlekli genç boynunda ki koldan kurtuldu. Bedeni diğer gencin arkasına geçti. Elleri genç adamın gözlerini kapattı.
Diğeri kulağına fısıldanması ile dizleri üzerine çöktü. Müzik hafiften sonlarına ulaşırken kamerayı tutan genç eliyle videonun bittiğini belirtti. Topluluktan büyük alkış koptu.
Arkası kalabalığa dönük olan iki genç başlarının arasından bağlı olan maskeyi çözmekle meşgüldü. O sırada telefondan gelen bildirimlere baktım.
'aaaaa maskesini çıkarıyor. "
' Felix yayını kapatma lütfen. '
Gözlerim tekrar aynı bedeni aradı. Çıkardığı maskeyi yanında duran kişiye uzatırken elleri uzun siyah saçları arasına girdi. Yüzü batmakta olan güneşe dönüktü.
Başını teşrar aşağı eğip bize doğru önünü döndü. Elleri tekrar saçları arasına girdi. Başını kaldırırken saçını geriye doğru attı. Beyaz teni güzel manzara ile birleşti. Güzel yüzü...-
-2 yıl önce-
İnsanlar mutsuzken, ne yaparlar? Kendilerini içkiye verir. Yada birileri ile dertleşir. Ben ne yapardım? Dertleşmek için arkadaşımın olmaması değil, nasıl anlatacağımı bilmiyordum.
Bak, şu çocuk ne kadar mutlu. İstediği balon alındı. Şurada ki serçe, onun için bırakılmış kırıntıları var. Peki ben? Eksik bir şeyim yok. Yani dışarıdan gören birisi için. Sağlıklıyım, işim var, ailem, arkadaşlarım var.
Ama yine buradayım. Aradığım şey ne? Huzur? Bilmiyorum. Sadece iyi hissetmek için buradayım. Sahil, güneş... Derin bir nefes aldım. Gözlerim şu sıralar nedensiz dolu veriyor. Hayır, ağlamıyorum. Sanki uzun zamandır böyle bir ortama ihtiyacım varmış gibi hissediyorum.
Gözlerimi kapatıp yoğun sahil kokusunu içime çekiyorum. Tatlı koku? Oh, bu portakal çiçeği gibi gibi. Yakınlarda portakal ağacı yoktu. Yoksa var mı? Sonbahar ayın da? Oh..
Kıkırtım arasında hafif bir müzik duyuluyor. Farklı, ve hoş bir melodi. İlk defa duyuyorum. Gözlerim müziğin kaynağını aramak için açılmıştı ki çok geçmeden kaynağını önümde buldum.
Batan güneşin altında dans eden beden ayağında ki patenlerle hoş görünüyordu. Uzun sarı saçları her hareketin de onunla dağılıyor. Etrafında döndüğünde uçuşup yüzünü örtüyordu. Çok geçmeden biten şarkıyla kendisini yanımda ki boş yere bıraktı. Elleri göğsünü tuttu. Derin nefesleri arasında başını bana çevirdi.
"Nasıldı?"
***
06.06.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apaixonar-se - hyunlix -
Short Story" apaixonar-se hyunjin." * Not: apaixonar-se ; aşık olmak demektir. Hoşlanmayanlar sessizce geri dönebilir. Asıl çift hyunlix olacaktır. * Başlangıç tarihi : 06.06.2021 Bitiş tarihi : 16.06.2021