Yorumlar...
@lilly umarım edit değildir.
@lilly kişisine yanıt... Hayır değil. Orada olan kişiler var.
@daeadd eğer tanrıya inanmıyor olsaydım onlara tapardım.
@mae BFF? Omg?! Wtf?!
@mae kişisin yanıt... Ne?
....
Daha fazla okumadan çıktım. Video onun hesabından paylaşılmamıştı. Ama hayal olduğunu düşündüğüm o anı birileri çekmiş ve paylaşmıştı.
Telefonumu bırakıp kendimi de halının üzerine bıraktım. Tavanla olan kısa bakışmamız sonrası da bildirim sesi tüm odayı doldurdu.
Bir süre daha aynı pozisyonda tavanı izledim. İkinci bir bildirimle derin bir nefes aldım. Elim yanımda ki telefonu ararken günlerden hangi günde olduğumuzu, önemli bir şeyin olup olmadığı düşündüm.
İki mesaj da jisung dan olduğuna göre unuttuğum bir şey vardı. Uzandığım yerden kalkıp evden çıktım. Yol boyunca gelen bir başka bildirimle telefonuma tekrar baktım. Buluşma yerimizi mesaj atmıştı.
* 2 yıl önce.. *
"Gitmek istediğin bir yer var mı?"
"Hm..."
Elini çenesine yaslayarak bir süre düşündü. Birbirine bastırdığı dudakları sanki daha kırmızı görünüyordu şimdi. An ve an değişen ifadesi ile bir çocuktan farksızdı. Şimdi işaret parmağı ile çenesine vurarken kaşları hafif çatılmıştı. Derin bir iç çekip gözlerini gözlerimle buluşturdu.
"Hikayesi olan yerlere gitmek isterdim."
"Nasıl?"
" Bir zamanlar tanrıların yaşadığı gibi yada perili gölleri olan yerler."
Gülümseyerek çenesini avucuna yasladı. Neden her gülümsediğinde kalbim çok komşumuşum gibi hızlı atıyordu. Yutkundum.
"Anladım."
Taksinin durması ile kendime geldim. Neden şimdi bu aklıma gelmişti ki? Işıkların tekrar yeşil yanmasıyla taksi yola devam etti. Yeni bir bildirimle ekranı açılan telefona baktım.
Ortak hesaptan gelen bildirimle bu kez telefona baktım. Jisung hikaye paylaşmıştı. Ne attığını az çok bildiğim için çıktım.
*
"Neden ikinizi de buraya getirdiğimizi merak ediyorsunuz?"
Getirdiğimizi mi?
"Benim hiç bir şeyden haberim yok." dedim kendimi savunarak.
Jisung da gülerek karşısında oturan büyüğümüzü gösterdi.
"O vê ben."
"Siz?" dedi hyunjin benden önce davranarak.
İkisi de başıyla onayladı. Jisung aşırı gülerken Lee Know, normal görünüyordu. Şüpheli olan tek kişi yanımda ki kişiydi.
"Neden buradayız?" Daha fazla üstelemeden olayı değiştirdi hyunjin.
"Şöyle sizin o videonuz sonrası iki tarafın izleyicileri iş birliği yapmanızı rica etti."
"Nasıl?"
"İkinizin aynı videoda yer almanızı."
Bir süre sessizlik oldu. Arkadaşım bacağımı dürtmesiyle kahvemde olan bakışlarım onu buldu. Dudaklarını eliyle saklayıp 'ona bak' diye fısıldadı. Kimden bahsettiğini anladığımda bedenim aklımdan önce davranıp karşımda ki kişiye baktım.Gözlerimiz buluştuğu an gülümsedi.
"Güzel fikir, benim için uygun."
* * *
12.06.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apaixonar-se - hyunlix -
Cerita Pendek" apaixonar-se hyunjin." * Not: apaixonar-se ; aşık olmak demektir. Hoşlanmayanlar sessizce geri dönebilir. Asıl çift hyunlix olacaktır. * Başlangıç tarihi : 06.06.2021 Bitiş tarihi : 16.06.2021