4- eu,te

500 56 15
                                    

Ne mi olmuştu? Utanıyorum.

'hyunjin'

Elini bana doğru uzamasına rağmen elimi kaldırıp tutmayacak kadar düşüncelere dalmışım ki, jisung benden önce elini tutmuş. Adını söyleyerek tanışmış, üstüne benim yerime adımı da söylemişti. Ah, hala o gülüşü unutamıyorum.

Elimi zorla kaldırmış, arkadaşımın yardımıyla konuşmuştum. Diğer kişinin adını bile duymayacak kadar karşımda ki kişiye takılı kalmıştım.

Az çok hatırladığım anılardan, bir farkı yoktu. Boyu ve saçı harıç o kişiye uyuyordu. Fakat adımı duymasına rağmen mimiklerin de bir değişim olmamıştı.

Beni unutmuştu. Kızgın mıydı? Hayır kızgın olması gerek bir şey yapmadım. Dediğim gibi onu aradım. Söz verdiğim zaman da geri döndüm. Ama o bu kez yoktu.Hiç bir şeyden haberim olmadan kayboldu. Asıl kızgın olan ben olmalıydım.

Eve girerken gün boyunca olanları bir kenara bırakmam gerektiğini hatırlattım kendime. Yüzümü yıkamak için odama geçerken arkamdan eve giren jisung kapıyı kapatmıştı.

"Ah, çok yoruldum."

Yüzümü kuruladıktan sonra üzerimi çıkardım.

"Felix, onlar nasıldı?"

Tişötümü giyerken odadan çıkmış yanına gelmiştim. Uzandığı kanepeden doğrularak yüzüme baktı. Fark mı etmişti?

"Baksana, sence ikisi şey mi?"

Kaşlarım çatılırken beni kolumdan tutup yanına oturttu. Gözleri merakla parladı.

"Ben nasıl bilebilirim ki?"

Başıyla onaylayarak gözlerini yere indirdi. Çenesini kaşıyarak kendi kendine konuşmaya başladı.

"Fazla samimi görünüyorlardı."

Yine aynı acı hiss göğsümde belirdi. Neden onu birileri ile birlikte olduğunu düşünmek kötü hissettiriyordu ki?

"Bu bizi ilgilendirmez. Ayrıca bizi görenler de onlar gibi olduğumuzu söyler."

"haklısın."

Ayağa kalktı. Kapıya doğru ilerlerken bir şey unutmuş gibi arkasına döndü.

"Yarın onları da öğle yemeğine davet ettim."

***

Dora katıldı. (563 kişi)

@liliyyy hyunjin de videolara dahil oluyor.

'Felix neden konuşmuyorsun?'

'O mekanın makarnası çok güzel, denemelisin jisung'

"makarna?" jisung tek tek herkesten onayladığı an garsona siparişleri verdi.

"Ben lavaboya gidiyorum."

"hıhım.."

Masadan ayrılmadan önce bizi izleyenlere karşı selam vererek kalktım. Uzaklaşırken, sakin adımlarla ilerliyordum ki, kimsenin dikkatini çekmeyeyim. Sakin kalabilirim. Ellerimi yıkayıp, masaya geri döndüm.

Çoktan yemekler gelmişti. Yerime, onun çaprazına oturdum. Yalancı, sakin kalmak zordu. Gergindim. Suyundan içerken aynı cümleyi aklımda söylenip duruyordum. O sesi duyana kadar suyun bittiğini bile fark etmedim.

"Biraz daha su ister misin?"

Kendi bardağını uzatırken gülümsüyordu. O suda boğulacağımı bilerek aldım. Parmaklarına dokunamamaya çalıştım. Kendisi için yeni bir su sipariş etmişti.

"Sorunlarınıza şimdi cevap verebiliriz."

Jisung canlı yayında sorulan soruları okurken bir taraftan da yemeğini yiyordu. Karşımda oturan kişinin gözleri onun üstündeyken nasıl rahat olabiliyordu? Yada farkın da değildi.

"Sırada ki videonu soruyorlar Felix."

Gözleri sonunda masada ki kişileri bulmuş, gülümseyerek beni koluyla rahatsız ediyordu. Bir süre en son hangi videoyu çektiğimi düşündüm.

"Seyehat planlarımı düzenlemem gerek, daha sonra sizinle bunları paylaşacağım. Önerilerinizi yazın."

"Ne tarz videolar çekiyorsun?" sesin sahibi lee know olunca biraz daha gerildim. Korktuğum için değil, yeni tanıştığım kişilerde hep böyleydim.

"Bir çok çeşit çekiyor."

Jisung sanki çocuğuna soru sorulmuşta utanan çocuğu yerine cevap verir gibi benden önce yanıtladı.

"Nasıl çeşitler?" diye sordu yine Lee Know.

Yine jisung kollarını masaya yaslayarak bizden büyük kişiye karşı cevabını verdi.

"Telefonunu ver."

Emir cümlesi büyüğümüzü şaşırtmış olmalı ki tek kaşını kaldırarak uzun süre arkadaşımı izledi. Nefesimi tuttum. Dayak yiyecek olursa ne yapacağımızı düşürken Lee Know gülerek arka cebinden çıkardığı telefonun arkadaşıma uzattı.

Telefona uzanan jisung bileğinden tutulup çekildi. İkisi şuan masanın üstünden birbirlerine yakın duruyordu. Bir şeyler fısıldayan Lee Know, arkadaşımı bırakıp yerine oturdu. Hala ayakta olan jisung ise elinde ki telefona büyümüş gözleriyle baktı.
Kolundan tutup yerine oturmasına yardım ettim.

***

12.06.2021




apaixonar-se  - hyunlix - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin