11-Eu estou apaixonado por você

500 59 24
                                    

Ne kadar zaman olmuştu? Soruyu düzeltiyorum. Ona herşeyi hatırlatacağımı söyleyeli ne kadar zaman geçti üzerinden? Sanırım üçüncü ay'a girdik. O video gezisi üzerine bir çok birlikte yaptığımız çekimler yapıldı. Ah.. Şuan hüzünlü şarkılara ihtiyacım var.

Omuzlarım da ki ağırlığın sebebi ne? Oysa gayet iyi gidiyorum. Onunla samimiyim, istediğim bu değil miydi? Evet. Kandırıyorum kendimi, onunla eskiye göre daha yakın olmak istiyorum.

Derin bir nefesin arkasından, gönder tuşuna bastım. Pişman olmak istemiyorsam bunu ona atmalıydım. İkimize ait bir çok cevap şuan elinin altında. Bilgisayarı kapatıp, arkama yaslandım.

Ona biraz zaman tanımalıyım değil mi? Alışması için, yada hatırlaması. Gözlerim düşüncelerimin arasında hafifçe kısıldı. Yavaşlayan nefesimle, uykunun üstüme çökmesine izin verdim.

*

* 2 yıl önce.. *

"İleri de bir hedefin var mı?" dediğimde hala çalmakta olan lana del rey şarkısı ile nefesini tuttu.

Yıldızları izleyen gözleri, kısa süreliğine kapandı. 'hmm'layarak bir süre şarkının sözleriyle beni başbaşa bıraktı.

Lights, camera, acción
If he likes me, takes me home
Lights, camera, acción
If he likes me, takes me home
Lights, camera, acción
If he likes me, takes me home
Come on, you know you like little girls
Come on, you know you like little girls
You can be my daddy..

"Dans etmek istiyorum."

Sıcak esen rüzgarın arasında kaybolacak kadar hafif çıkan sesiyle konuştu. Yüzünde ki gülümseme bir anda soldu. Sertçe yutkunup tekrar konuştu.

"İmkansız. Senin ileride ki hedefin ne?"

Az önce ki manzara yüzünden derin bir iç çektim. Uzandığım yerden kalktım. Dizlerimi kendime doğru çekerken çimenlerde uzanan kişiyi izledim.

"Bilmiyorum. Ama inanıyorum ki, sen başaracaksın. Herkesin gözü üzerinde olduğunda seni kıskanacağım."

Güldü. Yan döndü. Kafasını eline yaslayıp parlayan gözleri ile beni izledi.

"Kıskanmak mı? Başarım seni de mutlu etmeli. " dediği sırada şarkı değişti.

Doomed from the start
We met with a goodbye kiss
I broke my wrist
It all kicked off...

Gülümsemesi büyüdü, gözleri kısılırken gözlerim dudaklarına kaydı.

"Başarıdan bahsetmiyorum. İnsanların üzerinde olacak bakışları kıskanacağım. Benim söyleyemediğim o iki cümleyi söylerken ben sadece izleyici olacağım."

Gülüşü gülümsemeye dönerken gözleri karanlıkta gökyüzünde ki yıldızlardan daha parlaktı. Dili dudaklarını ıslatırken ben susuz kaldım. Bacaklarımın etrafında ki kollarımı çözdüm. Ona doğru uzanırken beni çenemde tuttuğu gibi dudaklarına doğru çekildim.

*

(@lille katıldı.). (2.548 kişi)

@milliy o nerede Felix?

@deadd jisung nerede?

@deadd kişisin cevap... O kedisi ile ilgileniyordur.

@Bearis yeni video içeriğiniz nasıl olacak?

@Porrettt nasılsın Felix?

Ne kadar zaman olmuştu? Dejavu? Uh... Bu kadar izleyici bekmelimiyordum. Hepsine yetişmeye çalışırken odamın kapısı açıldı. Jisung geleceğini söylediği için soruları yanıtlamaya devam ettim.

"Hey Felix! Hey!"

Arkamdan kamerada görünmek için zıplayan hyunjin'i gülerek izledim. Elinde ki telefondan canlı yayınımı açıktı. Demek bu yüzden buraya gelmişti. Hala zıplarken ellerini sallayarak görünmek için çabalıyordu.

"Hey, hey, hey Felix ne yapıyorsun hm? Canlı yayın mı? Oh bende görünmek istiyorum."

"Sakin ol, gel yanıma." dediğimde nefes nefese kalmıştı. Gülerek yanıma oturmak için acele etti. Elini masaya çarpmasıyla, yüzünü ekşitti. Ağlamaklı bir ses çıkarmasına kalmadan elini tutup vurduğu yeri öptüm. Yüzü ani bir değişimle gülümsedi.

Sol elini kalbinin üstüne koyup inledi. Dudaklarının aldığı haliyle ördeğe benziyordu. Gözlerinin içine bakarak iki elini de kavradım.

"Brezilya da olduğum süre içerisinde orada bir kelime ile çokça karşılaştım. Başta böyle bir şey imkansız, saçma geldi. Unuttuğum bir şey vardı. Farkında olmadan daldığım, uzunca izlediğim. Her hareketin de karnımda ki kelebekleri fark etmediğim. Gülüşüyle ilizyon başlatan kişiyi daha sonra fark ettim. Yokluğunda o kelimenin anlamını kavradım. Apaixonar-se hyunjin. Yani şöyle Eu estou apaixonado por você. "

***

Bu bitiş bölümü. Ekstra bölüm belki olabilir. Bu ilk bitirdiğim hikaye. Umarım iyi idare etmişimdir. Teşekkürler.

16.06.2021

apaixonar-se  - hyunlix - Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin