KISA BÖLÜM

338 40 3
                                    

' Lavin ne taksisi. Beni dinlemeden gidecek misin ? '

' Haftalardır sürdürdüğün yalanı ben öğrendikten sonra açıklamanın hiçbir anlamı yok Gurur. Ben yine de bekledim. '

' Ne zaman öğrendin. Kim söyledi. '

' Sen söyledin. Ayağımın kesildiği günü hatırlıyor musun. Duyduklarım karşısında şoka girmiş elindekileri düşürmüştüm. '

' Ama sen o günden sonra-'

' O günden sonra yakın davrandım iltifatlar ettim. Hepsini sadece anlatman için yaptım. Biraz Umut verirsem belki gerçeği söyler dedim. Gerçeği senden duymak için çok bekledim ben Gurur. '

Abim Lavin in yanına gidip elini omzuna koydu.

' Bunları aranızda konuşsanız daha iyi olur. Şu an sinirleriniz bozuk. '

' Aramızda konuşacak bir şey yok. Çünkü bizim artık bir aramız yok. Utanmadın değil mi gözümün içine baka baka yalan söylerken. Cem le saçlarınızı ıslatıp sevgili numarası yaparken çok güldünüz mü. '

Abim birden Lavin in önüne geçti.

' cem ne alaka. '

' abi şimdi zamanı değil. Sonra ben size her şeyi anlatacağım'

' Ben söyleyeyim ne alaka. Gurur Cem i sevgilisi olarak tanıttı. Evime aldığım arkadaş sandığım bütün arkadaşları yardım etti Gurur beni daha rahat kandırabilsin diye. Utanma anlat. Bana yalan söylerken utanmıyordun hiç '

Lavin in elleri titremeye başlamıştı. Selma yanına gelip elini tuttu.

' Gurur a kızmakta haklısın. Ama bu evden bu şekilde gitmene izin veremem. Sabahın şerri gecenin hayrından iyidir. Hepimiz yatıp dinlenelim bu gece. '

' Ben size daha fazla rahatsızlık vermek istemiyorum. Taksi durağının numarasını verirseniz kendimde arayabilirim. '

' Sen burada kal Lavin. Ben annemlere gidiyorum. Sabah konuşuruz. '

' Hala konuşuruz demeye utanmıyor musun sen. '

' Tamam konuşmayız. Ama şimdi gitmen doğru değil. '

' Ben seni otogara kadar bırakırım ama önce arayalım. Bilet bulamayabilirsin. Gurur sende git. Seninle sonra konuşacağız. '

Evden çıktım. Haklıydı. Sonuna kadar haklıydı. Günlerdir alttan almış yakın davranmış bana itiraf etmem için belki yüz kez şans vermişti. Ben ne yapmıştım. Kocaman bir hiç. Lavin in cezası da sert olmuştu.





....


Eve gittiğimde abim aradı. Lavin için bilet aldığını söyledi. Ne zaman gideceğini sorduğumda söylememek için söz verdiğini ve Lavin in son derece haklı olduğunu da ekledi. Israr etmedim. Çünkü söz verdiyse asla söylemezdi.

Sabaha kadar yatakta dönüp durdum. Lavin i aramak için defalarca telefonu elime aldım geri bıraktım. Defalarca mesaj yazdım geri sildim. Sonunda gün doğdu ama ben yaptığımı mazur gösterecek tek kelime bile bulamadım.

Öğlene doğru abim aradı ve akşam onlara gelmemi söyledi. İstanbul a gideceğimi söyledim ama tabi ki kabul etmedi. İfademi alacaktı. Ve Lavin i bir süre rahatsız etmemem konusunda kesin emir vermişti.

Annem yüzümden bir şeylerin ters gittiğini anladı. Lavin i sordu. Acil bir işi çıktığını söyledim. Ama tabi ki inanmamıştı. Onlarla ilgili bir sorun yaşayıp yaşamadığımızı sordu. Öyle bir şey olmadığına yemin ettim. Ancak öyle inandı. Ne yaptığımı söyleyemezdim. Çünkü beni terlikle ülke sınırından bile sürebilirdi.

Akşam olunca ayaklarım geri geri giderek abime gittim. Hilal bile surat asıyordu. Sen Layin ablamı ağlattın dediğinde içim paramparça olmuştu. Benim yüzümden ağlamıştı. Abim önce bunu neden yaptığımı sordu. Sonra Lavin in çok incindiğini söyledi.

' Ben güvenip aynı evde uyudum onunla ' demiş ve durup durup ağlamıştı. Abimi onu gerçekten sevdiğime inandırmak zor oldu. En sonunda yengemin desteği ile sevgime inansa da abimde yengem de Lavin den bir süre uzak durmam konusunda hemfikirdi. Beni dinlemek için sakinleşmesi gerekiyordu. Abim lafını hiç esirgemedi.

' Seni dinlemesi zaman alır. Anlaması ise mümkün değil. Çünkü yaptığının anlaşılır bir yanı yok' demişti

YALANCI YARİM (KISA HİKAYE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin